I.

2.2K 57 16
                                    

Ráno som sa zobudil na slnečné lúče. Nespokojne som zamrnčal a otvoril som svoje unavené oči. Od včera som nebol v škole a ani môj jediný kamarát Jimin.

Dnes sa totižto sťahujem do Seoulu a Jimin ide s námi. Som mu za to neuveriteľne vďačný. Ideme tam hlavne preto, lebo ma v mojej škole šikanujú. Vždy som bol len ten, ktorý sa bavil s Jiminom.

,,Jungkookie, vstávaj vstávaj. Už o chvíľu ideme", Jimin vbehol do mojej izby a začal tam pokrikovať. Len som sa nad tým zasmial a prikývol.

Pobral som sa do svojej kúpeľne, kde som vykonal rannú hygienu. Následne som sa vrátil do izby, kde som si obliekol čierne rifle s bielim tričkom a na to černo-bielu kockovanú košeľu.

Hneď ako som bol hotový, zbehol som do kuchyne, kde už za stolom sedela mamina s Jiminom. Ani som si nevšimol, že odyšiel. No čo už.

,,Dobré ráno", prehlásil som a posadil sa vedľa Jimina. Mamina sa mi ozdravila a s úsmevom na tváry mi podala tanier s raňajkami. S poďakovaním som sa do toho pustil.

,,Chalani, kľudne dojedzte. Ja zatiaľ pôjdem niečo vybaviť zo sťahovákmi vonku", s tým sa mamina postavila a odyšla vonku. Aspoň už sme zbalený a nemusím sa trepať s tými krabicami.

,,Tak čo Jungkookie. Už sa ti ozval nejaký sadista?", spýtal sa ma Jimin z úškrnul. Hneď na to som sa začal dusiť jedlom. Našťastie mi pomohol a tak som sa mohol nadýchnuť.

S Jiminom patríme do BDSM komunity. Jimin už mal aspoň troch sadistov. Vraj lepší pocit neexistuje. No ja som ešte svojho sadistu nenašiel a stále som ešte panic. Dokonca ma Jimin donútil, aby som si vytvoril účet na 'zoznamke' kde sa dajú nájsť rôzne typy sadistov. No moja mamina o tom nevie a otca už nemám.

,,Nie a dúfam, že sa mi ani neozve. Jiminie, neviem prečo ale mám z toho strach", povedal som a sklonil hlavu. Na to si ma Jimin stiahol do pevného objatia. To som mu bez váhania opätoval.

,,Neboj sa. Určite sa nájde nejaký sadista, ktorý by vyhovel tvojmu panenstvu. Určite to bude dobré", usmial sa na mňa hneď ako sa od mňa po chvíli odtiahol. Úsmev som mu opätoval.

Následne sme sa obaja opäť pustili do jedenia. Asi po piatich minútach sa mamina vrátila a hneď na to sme aj mi dokončili svoje raňajky a dali taniere do drezu.

,,Ak tu máte nejaké veci, tak si ich choďte zobrať. Už budeme musieť ísť", na to sme obaja prikývli a pobrali sa pre svoje tašky. Ja do svojej izby a Jimin do obývačky.

Keď sme boli pripravený, obuli sme si tenisky a pobrali sme sa do auta. Mamina zamkla a hneď si k nám prisadla. Ona sedela za volantom a ja s Jiminov na zadných. Radi pozeráme na BDSM tak aby o tom nevidela.

,,Dobre chalani. Pripravený na cestu?", spýtala sa mamina s úsmevom. S Jiminom som len súhlasne vykríkli. Niekedy sme ako deti ale nesťažejeme si. Nám to takto vyhovuje.

Netrvalo dlho a my sme sa pobrali na cestu. S Jiminom sme si zatiaľ vymieňali názory na novú školu a spolužiakov.

Asi po hodine cesty sme si dali obaja slúchadlá a zapli si BDSM. Tak to robievame vždy, keď ideme niekde na dlhé cesty. No čo si budeme, oboch nás to dosť vzrušuje.

Takto sme sa na to pozerali asi niečo okolo dvoch hodín. Vyrušilo ma až to, ako mi zavibrlval mobil v rifliach. Neochotne som ho vytiahol a pozrel sa na upozornenie. Hneď som na to vyvalil oči. Mal som upozornienie, že mi niekto písal na tej zoznamke.

Pobúchal som Jiminovi po stehne. Hneď ako som si získal jeho pozornosť, ukázal som mu tu notifikáciu. Len sa na mňa uškrnul a pokynul, aby som sa na to pozrel.

Neochotne som odomkol svoj mobil a zapol zoznamku. Nabehol som na správy a hneď na mňa vykukol niekto s užívatelmským menom yourDaddy.

,,Začni si s nim písať. Uvidíš, dopadne to dobre. Ja som urobil to isté a mám ďalšieho sadistu. A žije v Seoule takže som vyhral", zašepkal mojím smerom. Len som porazene prikývol a rozklikol chat.

yourDaddy
Ahoj babyboy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

bunnyBoy
Ahoj?

yourDaddy
Ako sa má môj krásavec?

bunnyBoy
Nie som tvoj, ani nie som krásny a vôbec ťa nepoznám. Takže ti nič nepoviem. Čo ak si nejaký pedofil?

yourDaddy
Dobre, keď ti poviem niečo o sebe (okrem mena, to si zatiaľ nechám pre seba) tak by si mi dovolil ti hovoriť môj a krásavec?
Chcem byť tvoj Daddy

bunnyBoy
Hmm......
No dobre. Ale ak mi bude u toho niečo chýbať, odpovieš mi na to bez výnimky

yourDaddy
Ako si môj babyboy praje.
Takže, môžeš ma volať Suga, ale preferujem Daddy. Mám 19 rokov a fotku na potvrdenie ti nepošlem. Žijem v Seoule a chodím do tretieho ročníka na strednej. Mal som byť vo štvrtom ale nechcelo sa mi už končiť. No a taktiež som gay a patrím do BDSM komunity a ako už vieš, som sadista a hľadám si nejakého masochistu.
Takže asi všetko

bunnyBoy
Zatiaľ na teba nemám otázky tak ti niečo poviem o sebe ja.
Volám sa Jeon Jungkook ale kamaráti ma oslovujú hlavne len Kook. Mám 17 rokov a chodím do druháku. Práve som na ceste do Seoulu, kde budem chodiť aj na školu. Tiež som gay a som v rovnakej komunite. No a som masochista.
Asi všetko.

yourDaddy
Máš prekrásne meno Jungkookie(✿◠‿◠)

bunnyBoy
Ďakujem. Budem už musieť ísť, za chvíľu sme už na mieste

yourDaddy
Dobre babyboy
Ahoj(ノ◕ヮ◕)ノ

bynnyBoy
Ahoj( ・ω・)ノ

Zobrazené

My babyboy /Yoonkook✔︎Onde histórias criam vida. Descubra agora