,,Tak to rozhodne, že si ťa vezmem. No ty musíš byť po tichu", zavrnel a tvárou sa ku mne priblížil. Naše dychy sa miešali a ja som mal neuveriteľné nutkanie ho pobozkať.
,,To bude tašké daddy. Pri tebe sa neviem ovládať", vydýchol som mu do pier na ktoré som sa hneď aj prilepil. Začali sme sa vášnivo bozkávať. No Yoongi sa musel odtiahnúť.
,,Preto tu mám pár veci z domu. Pôjdeme do tvojej izby a tam si pekne užijeme", zavrčal, na čo som len prikývol a nechal som sa s ním odniesť do izby. Vaňu asi vyriešíme neskôr.
Nežne ma položil na posteľ a hneď na to sa pobral ku dverám, ktoré zamkol. Na to si zobral svoju tašku a aj s ňou sa pobral ku mne. Už len ta predstava ma vzrušuje.
,,Si tak prekrásny", zavrnel a posadil sa vedľa mňa. Trochu som sčervenal a tiež sa posadil. No hneď som si ľahol na jeho vystreté nohy a vtisol som mu bozk na špičku jeho penisu. Hneď sa aj zachvel a prečesal mi vlasy.
,,Kľudne do toho", to mi dostatočne stačilo. Hneď som si ho zobral do pusinky a začal som ho rôzne sať a sem tam okuskovať. Tiež som sa snažil si jeho dĺžku zobrať čo najhlbšie. Preto som sa neraz na jeho dĺžke zadusil, no neprestal som.
Počul som, ako Yoongi otvoril tašku a niečo z nej povyberal. Nejak ma to teraz nezaujímalo. Hlavne, že pomôžem Yoongimu.
Yoongi mi po chvíli zaplietol prsty do vlasov a začal sa s nimi hrať. No to mu nevydržalo dlho a hlavu mi zatlačil až ku jeho koreňu. Hneď som sa začal trochu dusiť a snažiť sa normálne dýchať.
Chvíľu mi hlavu nechal v tejto polohe, no nakoniec ma pustil. Hneď som si jeho dĺžku vytiahol z pusinky a trošku som sa rozkašľal. No hneď na to som sa vrátil ku svojej činnosti, na čo sa Yoongi len uchechtol.
,,Len tak ďalej zajačik", prehlásil hneď ako začal zhlboka dýchať. Vedel som, že sa pomaly blíži ku vrcholu. Preto som zrýchlil a začal som si dopomáhať rúčkou.
Nemusel som dlho čakať a Yoongi z hrdelným vzdychom prirazil do mojej pusinky a hneď na to sa urobil. Všetku jeho nádielku som spapal a odtiahol som sa od neho.
Chytil mi bradu medzi prst a ukazovák, na čo si ma k sebe pritiahol. Hneď na to sa mi dravo prilepil na pery. A opäť sme sa začali bozkávať no viac dravo a vášnivejšie.
,,Ľahni si na bruško", zavrčal v momente, kedy sme sa od seba odtiahli. Nemusel sa ani opakovať a hneď som tak urobil. Aj keď som už bol celý červený. No budem si musieť zvykať.
,,Otvor pusinku", prehlásil hneď ako mi pred ústa dal náhubok. Na sucho som prehĺtol a otvoril ústa. Nečakal som, že sa až takto pripravý. Yoongi ma vždy proste prekvapí.
Náhubok mi hneď dal po pusinky a na pevno utiahol. Trochu som zakňučal, no neprotestoval som. Inak je nepríjemné. Ale tak čo už? Sám som si toto vybral.
Cítil som, ako mi Yoongi prešiel rukou od krku až ku stehnám, ktoré pevne chytil a roztiahol mi nohy od seba. Následne sa trochu odtiahol a schmatol jeden z vankúšov, ktorý mi hneď dal pod bruško.
Po chvíli mi na zadočku pristala rana. Zakňučal som pod tou pálivou bolesťou. Čo ho to zase zobralo? To ma akože chce takto trápiť? Ako ďakujem veľmi pekne.
No akonáhle som schytal niekoľko silných a hlavne bolestivý rán, odtiahol sa. No len aby sa dostal ku lubrikantu, ktorý si rozotrel po celej jeho dĺžke. Ako chápem, že je nedočkavý, ale toto bude bolieť.
Presne ako som si myslel, Yoongi do mňa zasunul na silu. Snažil som sa uvoľniť, no tá bolesť mi v tom bránila. No Yoongi s tým nemal problém. Ten sa v tom len vyžíval.
Po chvíli, kedy som si na jeho dĺžku zvykol, prirazil som mu naproti. Hneď pochopil a začal do mňa prudko prirážať. Tým som začal "vzdychať". Cez ten náhubok to proste nešlo. Len som vydával nejaké zvuky.
Pomaly sa jeho prírazy zrýchľovali a boli čoraz hlbšie. Od tej slasti mi z očí tiekli slzy a vydával som nejaké čudne zvuky ktoré mali nahradiť vzdychy.
Prehol som sa v chrbte hneď ako narazil na môj uzlíček nervov. Hneď som aj vydal hlasný zvuk, na čo som si vyslúžil ďalšiu ranu. Nejak som to neriešil a ďalej som si užíval ten príjemný pocit.
Po nejakej dobe som konečne pocítil ten príjemný pocit uvoľnenia. No Yoongi do mňa stále prirážal. Normálne mám pocit, že sa vzruším a urobím znovu.
Niekoľko ďalších prudkých prírazov a mojím vnútrom sa rozlialo príjemné teplo. Yoongi na to ešte párkrát prirazil a následne zo mňa pomaly vystúpil. Na to mi rozopol náhubok a vytiahol mi ho z úst.
,,Si tak dokonalý", zavrnel mi do uška a vtisol bozk do vlasov. Len som sa usmial a ďalej som naberal kyslík do pľúc. No Yoongi si ma zobral na ruky a zobral ma do kúpeľne.
,,Poďme spinkať", zakňučal som hneď ako ma Yoongi posadil na umývadlo. Len sa uchechtol a do vane dopúšťal teplú vodu. Následne si ma znovu zobral na ruky a posadil ma do vane. On si sadol za mňa a hneď ma aj objal okolo pásu.
Oprel som sa o jeho hruď, chytil som jeho ruky a začal som sa s nimi hrať. Presne v tomto momente som sa cítil skvelo.
A nič mi v tom nezabráni.
ESTÁS LEYENDO
My babyboy /Yoonkook✔︎
FanficToto je len pre moje milované hriešne dušičky . . . . . . . . . Začiatok: 24.12.2020 Koniec: 19.3.2021 . . . . . Chyby!!!!