XLIII.

774 30 4
                                    

Yoongi ma hneď chytil za boky a chrbtom ma hodil na posteľ. Rovno sa nad mňa dal na štyri a zaďíval sa mi do očí. Sakra. Jak ja ho už chcem mať v sebe.

Po chvíli sa Yoongi ku mne sklonil a prilepil sa mi na pery. Začali sme sa vášnivo a dravo bozkávať. Rukami mi blúdil po celom tele a začal mi pomaly rozopínať košeľu.

Ja som si ruky obmotal okolo jeho krku a tým si ho k sebe pritiahol bližšie. Prsty som mu zaplietol do vlasov a trochu ho za ne zaťahal. Jak ja ho milujem.

Po chvíli ma Yoongi zodvihol do sedu a vyzliekol mi oošeľu, ktorá letela niekde do priestorov lietadla. Následne ma znovu položil na posteľ a prisal sa mi na krk.

Zaklonil som hlavu a začal som zhlboka dýchať. On je vždy ako na mňa. Vždy nájde moje slabé miesto. Ako to sakra robí?

Po chvíli mi začal pokladať bozky na hruď. Zastavil sa na mojej bradavke, ktorú začal sať a dráždiť. Začal som sa pod nim skrúcať. Vždy ma vie tak dobre rozdráždiť.

Akonáhle ho to omrzelo, urobil si mokrú cestičku na moje bruško. Hneď naň začal pokladať motýlie bozky. Zakňučal som a trochu som sa prehol v chrbte.

Z tohto príjmného pocitu ma vyrušilo to, ako sa začalo lietadlo triasť. Videsene som vypískol a prudko som sa posadil. Tým som zo seba zhodil Yoongiho, ktorý hneď spadol na zem. No hneď na sa mňa prekvapene pozrel.

,,Ešte si neletel lietadlom?", spýtal sa ma a hneď sa aj vytrepal na posteľ. Zakrútil som hlavou v nesúhlas a pozrel som sa naň. Už sedel znovu pri mne a rukou ma obýmal okolo pásu, ktorý nežne hladil.

,,To nič. Len turbulencie. To prejde. Nemysli na to", zašepkal a hlavu si zaboril do môjho krku, na ktorý začal pokladať bozky. Pomedzi ne mi opadol tie isté slová.

Po chvíli ma znovu uložil na posteľ a pokračoval v obsypávaní môjho tela bozkami. Zabudol som na turbulencie a znovu som svoju pozornosť venoval Yoongimu.

,,Nebudem ťa už viac dráždiť. Už ťa nutne potrebujem", zavrčal a odtiahol sa odo mňa. Pobral sa ku svojmu batohu, z ktorého vytiahol lubrikant. Na to sa ku mne znovu pobral a otočil ma na bruško. Ja som zatiaľ od seba roztiahol nohy a snažil som sa naň uprieť svoj pohľad.

Yoongi sa postavil hneď za mňa. Počul som, ako otvoril fľaštičku od lubrikantu a naniesol si nejaké množstvo na svoju pýchu. Na to som na svojom vstupe pocítil väčší tlak.

Netrvalo dlho a prirazil do mňa až po koreň. Od slasti som skoro vykríkol, pevne som zovrel viečka a v rukách som zovrel perinu od postele. Sakra to bolí.

,,L-len dýchaj. Ja počkám", zťažka vydýchol a ruky si položil na môj chrbát. Hneď som začal predýchavať tú bolesť, aby sme sa mohli do toho pustiť. Nechce sa mi čakať. Vlastne dlhšie by som to nevydržal.

Hneď ako som to predychal, prirazil som Yoongimu naprosti. Zaregistroval to a tak začal do mňa rýchlo a hrubo prirážať. Dalo by sa povedať, že do mňa nemyslostrdne prirážal.

Rovno som začal hlasno vzdychať, až som mal pocit, že ma budú počuť piloti. Ale teraz mi to bolo jedno. Sústredil som sa len na Yoongiho a jeho penis, ktorý narážal na môj uzlíček nervov. Ako sa mu ho podarilo nájsť tak skoro?

Nechcel som sa zamýšľať nepotrebnými vecami. Hlavné je len to príjemne potešiene, ktooré mi Yoongi prináša.

Po niekoľko prudkých a rýchlych prírazoch na moju prostatu som sa urobil na perinu. Hneď sa mi aj podlomili lajne od slasti a ja som hlavou spadol do mäkkých perýn. No Yoongi neprestával prirážať.

Mal som pocit, že ešte aj zrýchlil. Musí mať sakra dobrú vydrž. Ako....mohlo mi to dôjsť aj skôr, keďže sme spolu spali už niekoľkokrát. Tiež som nejak skorí.

Neviem koľko času prešlo ale znovu som pocítil svoj vrchol. Yoongi bol očividne tiež blízko a tak som mu začal prirážať naproti. Nemal som nejak veľa energie ale ďalší vrchol som nutne potreboval.

Nemusel som dlho čakať a znovu som sa urobil. Po pár prudkých prírazoch sa Yoongi urobil hlboko do mňa. Hneď som od vyčerpania spadol na peryny. No Yoongi mal iné plnány.

Otočil si ma na chrbát a zadíval sa mi do očí. Videl som v nich len plamene vzrušenia. Na sucho som prehĺtol a hneď sa trochu prikrčil. Následne som Yoongimu obmotal nohy okolo pása.

,,Dokonalosť sama o sebe. Stačí jeden pohľad a hneď vieš, čo chcem", zavrčal a sklonil sa ku mojej hlave. Hneď si dravo zobral moje pery. Mal som problém mu stíhať.

No a takmer po zvyšok letu sme mali len sex. Niekoľko kvôl a mňa úplne odrovnal. Neviem či zvládnem vystúpiť z lietadla a dotrepať sa do ubytovne.

Fakt ďakujem Yoongi.

My babyboy /Yoonkook✔︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz