Time skip~
O 3 roky neskôrPrešli tri roku od dňa, kedy mi Yoongi kúpil kocúrika. Yonguk už vyrástol ale aj tak je to taký malý kocúrik. Lenivý ako Yoongi ale zlatý. Vlastne si z Yoongim skvelo rozumejú. Mám pocit, že sú to bratia.
Čo sa týka vzťahu medzi mnou a Yoongim, tak sme viac postúpili. Yoongi mi začína pomaly viac prejavovať svoje city ku mne. A tiež náš sexuálny život je viac aktívny.
Chodil som po škole za ním do firmy, kde som s ním bol niekoľko hodín. Nakoniec som odyšiel, aby som mu neprekážal. Aj keď som nechcel od neho odýsť, musel som.
Z Taehyungom a Jiminom sme sa tiež stretávali a chodili niekedy aj na spoločné výlety. Musím povedať, že to boli tie najlepšie zážitky v mojom živote.
No ten najhorší bol, keď som vybavoval mamin pohreb. Chalani spolu s Taeho bratom a jeho priateľom, s ktorým som sa tiež zoznámil, ma podporovali a stáli pri mne. V ten deň som myslel, že už v živote nebudem šťastnejší. Ale tak Yoongi sa snaží, aby som na to nemyslel.
Z mojich myšlienok ma vyrušil Yoongi, ktorý ma zo zadu objal okolo pásu a hlavu si zaboril do záhybu na mojom krku. Usmial som sa a jednu ruku som položil na tie jeho na mojom páse.
,,Nad čím tak tuho premýšľaš?", vydýchol mi do kože, na ktorú začal pokladať slabšie bozky. Postupne sa dostával vyššie, až sa ocitol pod mojím uškom, kde sa zastavil a tak som hlavu otočil jeho smerom.
,,Len nad tým, čo sa stalo za posledné tri roky", usmial som sa a viac som sa oprel o jeho pevnú hruď. Spokojne som vydýchol a palcom som ho začal hladiť po chrbte jeho ruky.
,,To boli tie najkrajšie roky môjho života. Ale teraz sa už konečne prezleč, inak prídeš neskoro v posledný deň školy", na to mi vtisol bozk do vlasov, potľapkal ma po zadočku a odyšiel. Úchylné prasa. Tak ako vždy.
Pokrútil som nad ním hlavou a radšej som sa rýchlo prezliekol. Zbehol som schodmi do kuchyne, kde Yoongi pokladal na stôl tousty. Usmial som sa a prihopsal som si to k nemu. Vtisol som mu bozk na líce a posadil som ku stolu.
Yoongi sa posadil s úsmevom vedľa mňa a obaja sme sa tak spoločne pustili do raňajok. Pri tom sme preberali rôzne veci. Takto sa s ním cítim tak kompletný.
,,Poď, vezmem ťa do školy", usmial sa na mňa Yoongi hneď ako sme dojedli a špinavý riad sme dali umývačky. Nechce sa mi s tým babrať a Yoongi by mi to ani nedovolil.
Zobral som si potrebné veci, obul som si tenisky a spoločne som sa z Yoongim pobral ku jeho autu. Hneď sme aj nastúpili a vyrazili sme smerom do mojej školy.
Cestou sme mali preplietené prsty, ruky sme mali položené na mojom stehne, a rozprávali sme sa. Smiali sme sa a preberali sme trošku aj budúcnosť.
Čo sa týka témy adopcia, tak k tej sme sa už od našej prvej "dovolenky" nevyjadrovali. Dosť ma to aj trápy, pretože už mám 20 a chcel by som už konečne mať pri sebe nejaké dieťa o ktoré by som sa staral, a ktotré by mi tu robilo spoločnosť. Možno by som sa s tým mohol s Yoongim porozprávať.
,,Tak bež. Potom pre teba prídem a vezmem ťa na obed", prehlásil Yoongi hneď ako sme sa ocitli pred mojou školou. Usmial som sa a prilepil som sa mu na pery, na čo sme sa začali nežne bozkávať.
,,Milujem ťa", vydýchol som hneď ako sme sa od seba odtiahli. Trochu som sa od Yoongiho odtiahol a zadíval som sa mu do očí, čakajúc na jeho odozvu.
,,Veď aj ja teba miluje", zasmial sa a vtisol mi bozk na pery. Usmial som sa a hneď som sa aj s ním rozlúčil a pobral som sa z auta. Na to sa hneď aj pravdepodobne rozišiel do firmy.
Ja som sa pobral na pozemok, kde som sa snažil nájsť Jimina. Po chvíli hľadania sa mi ho aj podarilo nájsť a tak som sa k nemu rozišiel.
,,Ahoj Minnie", pozdravil som ho, na čo mi pozdrav hneď aj opätoval. Rovno sme sa aj pobrali do školy a cestou sme preberali rôzne veci. Trochu si prídem ako baby, ktoré prišli vizvedať nejaké klebety.
No ale s tým už nič neurobím.
YOU ARE READING
My babyboy /Yoonkook✔︎
FanfictionToto je len pre moje milované hriešne dušičky . . . . . . . . . Začiatok: 24.12.2020 Koniec: 19.3.2021 . . . . . Chyby!!!!