XXX.

1.2K 41 1
                                    

Zakňučal som a prehol som sa v chrbte. Koľko krát ma nechá sa urobiť? Veď budem strašne precitlivelí. Toto mi nemôže robiť.

Yoongi sa znovu posadil za svoj stôl a pustil sa do práca. Akože vážne? On sa bude tváriť, že tu nie som? Nechá ma takto a on tu bude len pracovať? Tak to nie.

,,D-daddy. Ja chcem teba", zakňučal som sa snažil som sa vymaniť z pút a aj z vybrátora. No Yoongi sa na mňa len pozrel a oprel sa o kreslo. Akože fakt?

,,Ešte si počkaj zajačik", zavrčal a znovu sa pustil do práce. Hneď na to pridal rýchlosť na vybrátori. Bože!! Ale už ma týmto štve. Prečo mi už nemôže vyhovieť.

Začal som prirážať naproti vybrátoru, aby som sa urobil rýchlejšie. No zaujímavé je, že sa ani raz nestrafil do môj sladkého miestečka. Ak by sa mi podarilo ho nejak nasmerovať, možno by som sa aj urobil skôr.

No za celý ten čas som sa ani raz netrafil. No dočkal som sa svojho vyvrcholenia. Na to Yoongi vypol vybrátor, čím som začal zhlboka dýchať. Konečne som sa nadýchol.

Yoongi zo mňa vytiahol vybrátor a hneď mi aj odopol ruky. Následne sa vrátil ku svojmu stolu a polračoval v práci. Ako haló? Ja som pre teba vzduch?

,,Daddy, chcem teba", zakňučal som a pomaly som sa posadil trošku ma bolí zadoček ale to prežijem. Hlavne, že si ma konečne zoberie.

,,Zlatíčko, musím toto dorobiť", povedal bez toho, aby sa na mňa čo i len pozrel. Tak to nie. Nadul som svoje líčka a postavil som sa z gauču. Rovno som si to napochodoval ku nemu a odsunul som ho od stola.

Rovno mi venoval naštvaný pohľad, no ignoroval som to. Kľakol som si pod stôl a trochu som si ho k dve pritiahol. Ruky som mu položil na nohavice a hneď som ich rozopol.

,,Ach bože. Čo mám z takýmto zlatíčkom robiť", usmial sa a ztiahol si nohavice spolu z boxerkami. Posadil sa znovu do kresla a viac sa ku mne prisunul.

Usmial som sa a uchopil som jeho penis do ruky. Hneď som po ňom párkrát prešiel a následne som mu na špičku vtisol nežný bozk. Rovno sa mi dostalo Yoongiho zalapaniu po dychu.

Viac som sa usmial a zobral som si jeho špičku do pusinky. Hneď som ju začal sať, dráždiť jazýčkom a sem tam som použil aj zúbky. Ako aj on mňa, tak aj ja budem dráždiť jeho.

No jemu sa to očividne nepáčilo, preto si prsty zaplietol do mojích vlasov a zatlačil mi hlavičku ku svojmu koreňu. Tým som pohltil celú jeho dĺžku a trochu som sa zakuckal. Trochu ma z toho páli krk ale nejak to zvládnem.

,,Neprovokuj ma", zavrčal a nechal moju hlavu tak. Vytiahol som si ho z pusinky a prikývol som. Rozdýchal som tú slabšiu bolesť a znovu som si ho zobral do pusinky.

Zočila som pomaly pohybovať hlavičkou a sem tam som použil aj zúbky. No nakoniec som začal hlavučkou pohybovať rýchlejšie a bral som si čoraz väčšiu časť jeho dĺžky.

Yoongi sa mi prehrabával vo vlasoch a stále pracoval. No to sa skončí, keď sa naň posadím. Bude sa venovať len mne a nikomu inému.

,,Do čerta", zavrčal Yoongi po nejakej dobe, kedy som hlavičkou pohyboval v rýchlom tempe. Následne mi hlavičku pritisol ku svojmu koreňu. Rovno na to som cítil, ako mi teplá tekutina steká dole krkom.

Akonáhle mi všetko vystriekal do pusinky, odtiahol som ho od seba. Následne som vyšiel z pod stola a posadil som sa naň obkročmo. Hneď ma Yoongi objal okolo pásu a zadíval sa mi do očí.

,,Už sa oblečieš?", spýtal sa ma, na čo som z úsmevom zakrútil hlavou. Vyzdvihol som sa a uchopil som Yoongiho penis. Hneď som si jeho špičku namieril ku svojmu vstupu a prudko som dosadol.

Hneď som zavzdychal a Yoongi len zalapal po dychu. Toto mi tak chýbalo. Prečo to nerobíme častejšie. Od teraz sa to zmení. Musí.

Nečakal som ani sekundu a začal som prudko dosadávať. Yoongi ma chytil poz zadočkom a dopomáhal mi.  Nemohol si to kreslo dať nižšie? Pomaly nedočiahnem na zem.

Yoongimu asi konečne došlo, že mám z tým problém a tak do mňa začal prirážať. Konečne ty lenivec jeden. Objal som ho okolo krku a vzdychal som mu do uška.

Neviem ako dlho sme už takto zotrvali, no pocítil som svoj tretí vrchol. Yoongi vizeral, že tiež nemá ďaleko od vrcholu. Preto do mňa začal prirážať rýchlejšie.

Po niekoľkých prírazoch som sa z výkrikom jeho mena urobil. Yoongi sa urobil hneď po mne a tým sa mi telom rozlial príjemný teplý pocit.

Pomaly som sa z Yoongiho postavil a z nežným bozkom na pery som si to namieril ku gauču, kde som sa hneď aj obliekol a obul. Yoongi si sa medzitým upravil, schoval hračky, pustil do miestnosti svetlo a odomkol dvere.

Tak tento deň mi za toto stál.

My babyboy /Yoonkook✔︎Where stories live. Discover now