Sedel som na kresle, otočený chrbtom ku dverám a pozeral som sa z okna. To je tak prekrásny výhľad. Časom by som si aj na toto zvykol.
Po chvíli som aj počul, ako niekto ťukla kód do zámku. Po chvíli som počul, ako sa dvere rozrazili a hneď na to nepríjemný pyskľavý hlas. No stíchol v momente, kde sa aj zastavili.
,,Kto sa tu do čerta dostal?!", vyštekol Yoongi. Jeho hlas bol hrubší a sršal z neho hnev. Čo ho tak naštvalo? Len nech si ju nevybije na mne.
,,Ten, kto tu mal byť", prehovoril som a otočil som sa ich smerom. Hneď ako si ma všimol, jeho pohľad zmekol. Aspoň sa bude môcť uvoľniť.
,,Choďte", prevzal si od tej plastickej veci nejaké papieri. Veď jej výstrih nemal pomaly ani konca. Iba pohľad na ňu a mne sa obracá žalúdok.
Ona na mňa len znechutene pozrela a následne odyšla. Nezabudla za sebou trepnúť dverami. Yoongi si na to len povzdychol a pomaly si to namieril ku mne.
Postavil som sa z kresla a nechal ho sa posadiť. Hneď som sa aj postavil za neho a nežne mu položil ruky na ramená. Na to som sa rovno pustil do jeho masáže. Uvoľnene vydýchol a zavrel svoje oči. Musel som sa pousmiať.
,,Nie som tu ani deň a už chcem odtiaľto", uchechtol sa a viac sa oprel o jeho kreslo. To ho táto práca až tak ničí?
,,Budem tu za tebou chodiť každý deň. Aspoň sa trošku odreaguješ a spríjemným ti čas. Hm", na to mi z úsmevom prikývol a chytil mi jednu ruku. Následne si ju pritiahol k sebe bližšie a vtisol na jej chrbát bozk.
,,Poď sem", potľapkal si po stehne, na čo som si naň hneď aj sadol. Ruky si obmotal okolo môjho pásu, a hlavu si položil na moju hruď. Hneď som ho aj objal okolo krku a začal sa mu hrať z vlasmi.
,,Na polročné známkovanie seknem zo školou. Otec usporiada večierok, kde mi predá pôst šéfa firmy", zamumlal mi do hrude, na čo zosílil stisk na mojom páse. Vážne to budeme teraz rozoberať?
,,Neboj sa. Nejak to spolu zvládneme. Len dúfam, že zajtra prídeš", áno nezabudol som. Zajtra je sobota a Yoongi z Taehyungom majú prísť ku nám na večeru. No Yoongi asi zabudol pretože sa na mňa nechápavo pozrel. Ak takto bude pracovať, ďaleko to nedotiahne.
,,Zajtra máš ty a Taehyung prísť na večeru. Sľúbil si, že prídeš", zakňučal som a nasadil svoj detinský úsmev. Na to sa zamyslel a po chvíli sa na mňa usmial. No to ti trvalo môj milí.
,,Áno zajačik, už viem. Prídem vážne. Len už neviem, kde mi hlava stojí. Mám v nej len čísla, kolekcie a podobné veci. Vážne mi to odpusti", vyčerpane vydýchol no začal mi pokladať bozky na krk. Ten si nedá pokoj.
,,Odpustím, keď mi odpovieš na dve otázky. Ale pravdivo", prehlásil som rázne, na čo začal prikyvovať hlavou. Normálne si pripadám dominatnejšie. A to sa mi nepáči.
,,Prvá, od kedy som tvoja najcenejšia vec? Druhá, prečo sa so mnou bozkávaš, keď si to s nikým iným nepodstúpil?", spýtal som sa. Yoongimu sa zreničky rozšírili v momente, kedy počul moju druhú otázku. Povedal som niečo zlé?
,,Si moja najcenejšia osoba od kedy som ťa videl. Si proste dokonalý Kookie a chcem z tebou byť čo najdlhšie. No a na druhú otázku ti neviem odpovedať. Kookie ja neviem vyjadriť svoje city. Snažím sa ich potlačiť aby som sa nepopálil. Kookie ja sa ti budem snažiť otvoriť len mi daj čas", prehlásil tak nežne a hlavne zlomene. Je veľa vecí, na ktoré si musím zvyknúť.
,,Hlavne sa nestresuj. To mi na začiatok postačí", opäť mi prikývol a hlavu zaboril si hlavu do mojej hrudi. Prstami som mu zašiel do vlasov a začal som sa mu s nimi hrať. Od teraz som ba tom závyslí. Má ich tak hebké.
Takto sme tam sedeli nejakú dobu. Yoongi sa mi v náručí uvoľnil. Mal som pocit, že mi v náručí zaspal. No jeho nežné hladenie môjho pása ma presvedčil o opaku. No musel nás vyrušiť ten plastický tvor.
,,Pán Min?", prehlásila, na čo sa na mňa ešte viac znechutene pozrela. Prevrátil som očami a ďalej som sa venoval hraniu z Yoongiho vlasmi. Ten sa na ňu len nechcene pozrel a pokynul, aby pokračovala.
,,Prišli tie návrhy. Čakajú na vás", na to sa na ňu pozrel a prikývol. Hneď na to sa pozrel na mňa. Ja som sa naň len usmial a postavil som sa mu Zlína. Na to hneď aj on a vtisol mi bozk na čelo.
,,Zostaneš tu? Potom ťa kľudne aj niekde zoberiem", na to som len prikývol a opäť som sa posadil na jeho kreslo. Na to mi opäť vtisol bozk na čelo a pobral sa z kancelárie. No ta plastika ostala a podyšla ku mne.
,,Prestaň sa točiť okolo môjho Yoongiho. Miluje mňa a keď sa vezmeme, teba zničím", na to sa prudko otočila a pyšne si to namierila z kancelárie.
Štetka....
VOCÊ ESTÁ LENDO
My babyboy /Yoonkook✔︎
FanficToto je len pre moje milované hriešne dušičky . . . . . . . . . Začiatok: 24.12.2020 Koniec: 19.3.2021 . . . . . Chyby!!!!