Od posledného kola uplynulo len niečo okolo pol hodiny a mi sme sa hneď aj pristáli. Tak a teraz pokus sa dostať do ubytovne bez toho, aby som počas cesty nezaspal.
Z Yoongim sme si zobrali veci, ktoré sme tu mali a vyšli sme z lietadla. Hneď sme si aj zobrali kufre a pobrali sme sa k našej ubytovni.
Cestou som sa obzeral a musím povedať, že neexistuje nič krajšie. Je tu príjemný vzduch, krásna príroda. No čo iné by som chcel? A viem! Aby ma Yoongi nepresiahol na každom rohu.
Po nejakej dobe sme sa dostali na našu ubytovaný. Hneď som pribehol ku jazierku a osviežil som si tvár. Je tu docela teplo ale voda je príjemne studená. Tu by som aj mohol žiť.
,,Poď. Vybalíme a potom môžme ísť do vody", prehlásil Yoongi po nejakej dobe, čo ma len pozoroval. Hneď som prikývol a pribehol som k nemu. Zobral som pár vecí a pobral som sa za Yoongim do ubytovne.
Rovno sme si to namierili do spálne, kde s e zložili kufre. Yoongi zobral tašky z jedlom a pobral sa ho vybaliť do kuchyne. Ja som zatiaľ otvoril kufre a začal som vybaľovať.
Nakoniec som sa prezliekol do pohodlhnejších vecí a pobral som sa ku Yoongimu, ktorý už vyšiel na terasu. Hneď som ho objal zo zadu a hlavu som si zaboril do jeho chrbta.
,,Je tu prekrásne", vydýchol som a hlavu som mu vopchal pod pazuchu. Na to sa Yoongi len zasmial a prehrabol mi vlasy. Hneď som mu venoval pohľad a viac som sa k nemu natisol.
,,To teda áno. Ale ty si krajší", nad tým som sčervenal a trochu sklonil hlavu. No Yoongi si ma pritiahol pred seba a teraz ma objal on zo zadu. Usmial som sa o neho a spokojne som vydýchol nadbytočný vzduch z pľúc.
,,Poď. Pôjdeme si niečo urobiť na jedlo a potom môžme ísť do mora", na to som prikývol a nechal som sa ním odtiahnuť do kuchyne. Hneď som našiel nejaké potraviny z ktorých by som urobiť dobrotu.
Yoongi ma obýmal okolo pásu, hlavu mal zaborenú v záhybe od môjho krku a hladil mi bruško. Spokojne som sa usmial a pokračoval som v príprave toustou. Nejak sa mi nechce robiť niečo komplikované.
Akonáhle boli hotové, nakrájal som zeleninu a naložil ju na tanier. Nakoniec som nám nalial džús a odniesol som taniere na stôl. Na to sa Yoongi posadil a mňa si položil na nohy.
Sčervenal som a prisunul som k nám taniere. Hneď sme sa aj pustili do jedla a sem tam sme prehodili nejaké slovo ale hlavne sme boli ticho a užívali sme si prítomnosť toho druhého.
Keď sme dojedli, odložil som taniere do drezu, pretože Yoongi ma hneď ťahal do izby. Príde mi ako dieťa, ktoré sa teší na zmrzlinu. No ale aj tak ho milujem a nič mi to nezoberie.
V izbe sme si obliekli plavky a rovno sa rozbehli ku pláži. No teda Yoongi sa rozbehol ku pláži a mňa za sebou ťahal. Nenamietal som. Len som sa smial nad jeho detinskou stránkou. Je takto viac zltaší.
Hneď ako sme pribehli na pláž, obzrel som sa okolo seba. Je tu proste prekrásne. Nič krajšieho, okrem Yoongiho, som nevidel. Aj by som sa chcel tu nasťahovať.
Z môjho premýšľania ma vyrušil Yoongi, ktorý si ma zobral na ruky ako nevestu a rozišiel sa so mnou ku vode. Hneď som ho objal okolo krku a viac som mu hlavu zavŕtal do hrude.
Netrvalo dlho a obaja sme sa ocitli vo vode. Tým sa začala vojna. Zabávali sme sa a robili blbosti ako deti. Ale tak čo už. Jemu sa proste nedá povedať nie.
Takto sme tam ostali až do večera, kedy sme sa pobrali do ubytovne. Tam sme sa rýchlo osprchovali, obliekli a zaľahli do postele. Hneď sme aj skončili v objatí.
A takto sme aj zaspali.
YOU ARE READING
My babyboy /Yoonkook✔︎
FanfictionToto je len pre moje milované hriešne dušičky . . . . . . . . . Začiatok: 24.12.2020 Koniec: 19.3.2021 . . . . . Chyby!!!!