XXVII.

971 40 1
                                    

Ráno som sa zobudil prezlečený a zabalený v perine. Yoongi pri mne nebol, čož ma dosť prekvapilo. Hlavne, že ma prezliekal a že som spal takto dlho.

Posadil som sa a pretrel som si svoje unavené oči. Cítil som sa ako telo bez duše. Veď kto by nebol ak by zažil rovnaký smútok ako ja. Ach jaj. Chyba mi.

,,Dobré ránko Kookie", slabo sa na mňa usmial a posadil sa na posteľ veďľa mňa s táckou na rukách. Rovno som sa mu odzdravil a zadíval som sa na to jedlo. Raňajky do postele?

,,Napapaj sa. Nechcem ťa v takomto stave pustiť do školy. Preto budeš doma niekoľko dní, kým ti nebude lepšie", na to sim prikývol a prevzal som si od neho tácku. Som rád, že sa o mňa takto stará.

Bez váhania som sa pustil do toustov. Boli výborné. Od teraz mi Yoongi bude povinne variť. Či sa mu to páči alebo nie, musí. No ak bude mať čas.

,,Kookie, musím ísť do firmy. Zvládneš to bez mňa?", spýtal sa a chytil mi jemu ruku na ktorej chrbát vtisol nežný bozk. Musel som sa nad tým usmiať. Proste sa nedali odomalť.

,,Neboj. Ak by som niečo potrebovalalebo by si mi chýbal, prišiel by som za tebou", na to prikývol a postavil sa z postele. Zobral si svoje veci a z rozlúčením sa pobral z domu.

Usmial som sa a pokračoval som v jedení. Akonáhle som bol hotový, tácku som položil na posteľ vedľa mňa a pobral som sa do kúpeľne, kde som vykonal rannú hygienu.

Následne som sa vrátil do izby, kde som sa obliekol do Yoongiho trička. Bolo mi veľké a tak na mňe viselo. Nejak mi to nevadí. Ja proste toto milujem.

Zobral som tácku a pobral som sa do kuchyne. Hneď som aj umyl špinavý riad a začal som si pripravovať kakao a palacinky z ovocím. Chcem si pustiť nejaký film a potom sa mi nebude chcieť ísť pre jedlo.

Akonáhle som dokončil varenie, položil som si to na tácku a schmatol som ešte čokoládu. Následne som sa vrátil do Yoongiho izby.

Tam som tácku položil na pripravenú posteľ. Zo stolíka som si zobral Yoongiho notebook, ktorý bol odomknutý. Yoongi mi totižto už všetko pripravuje. A som mu za to vďačný.

Otvoril som notebook a hneď nabehol na nejaký film, ktorý som si pripravil. Jedlo som uložil ku nemu a tácku som si položil na nočný stolík. Hneď som sa aj pohodlne usadil a pustil som si film.

Po nejakej dobe mi zavybroval mobil. Hneď som sa naň aj pozrel a všimol si správy od Yoongiho. Ten sa tak o mňa bojí.

yourDaddy
Ako si na tom zajačik?

bunnyBoy
Som v poriadku
Neboj sa o mňa toľko
Zvládam to

yourDaddy
Budem sa o teba starať
Mám ťa na dohľad
Inak, čo také robíš?

bunnyBoy
Nič zaujímavé
Len pozerám nejaké filmy a pri tom papám

bunnyBoyNič zaujímavéLen pozerám nejaké filmy a pri tom papám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ale potom za tebou pôjdem, lebo inak sa tu unudím k smrti

yourDaddy
Budem len rád zajačik
Inak mám novú asistentku, tak ju buď ignoruj alebo jej povedz, že si môj priateľ
Nechcem, aby ťa zase niekto otravoval

bunnyBoy
Dobre, budem ju ignorovať
Sľubujem
Hlavne sa nestresuj aj kôli mne. Len ti to bude škodiť

yourDaddy
Mňa neprehovoríš
Som svojprávny človek, ktorý si môže zo svojím prekrásnym a zlatým zajačik robiť čo chce a tiež sa oň obávať
Takže budem

bunnyBoy
Očividne nemá zmysel sa s tebou hádať
Radšej to nechám tak

yourDaddy
Dobre robíš zlatíčko
Budem musieť ísť tak keď tak potom ti ešte napíšem

bunnyBoy
Dobre daddy
Ahoj (^▽^)/

yourDaddy
Pa srdiečko ヽ(・∀・)ノ

Zobrazené

Usmial som sa a odložil som mobil na kraj. Je fajn mať niekoho pri sebe, kto sa o mňa takto pekne stará.

Jak ja ho za to milujem.

My babyboy /Yoonkook✔︎Where stories live. Discover now