Zobudil som sa až ďalšie ráno. Tae pri mne nebol, takže asi niekde išiel. No chcel som mu pripraviť raňajky do postele. No očividne si ich musím urobiť len pre seba.
Akonáhle som sa chystal postaviť a pobrať sa do kúpeľne, otvorili sa dvere. V nich som si všimol Taeho s táckou v rukách. Vôňa lievancov mi hneď aj udrela do nosu.
,,Dobré ránko Minnie. Vyspal si sa?", spýtal sa a položil tácku vedľa mňa. Bože ono ma to tak láka. Čo som urobil, že som si zaslúžil Taeho.
,,Keď si bol pri mne, tak áno. No ráno bolo nepríjemné a prekvapenie dokonalé", usmial som sa a natiahol som svoje ruky ku nemu ako malé dieťa. Len sa zasmial, posadil sa vedľa mňa a hneď ma aj objal okolo pásu.
,,Hlavne sa do sýta najedz. Musím ísť za Yoongim do firmy a niečo vybaviť. Potom si vyberiem dovolenku, teba ospravedlním zo školy a vybavím ešte jedno prekvapenie. Zvládneš to tu sám?", trochu sa odo mňa odtiahol a zadíval sa mi do očí.
,,Asi mi ani nič iné neostáva", smutne som sa usmial a oprel som sa o jeho hruď. Hneď si okolo mňa obmotal ruky a vtisol mi bozk do vlasov, ktoré hneď aj prečesal.
,,Len tento deň a potom spolu strávime prekrásny týždeň", zašepkal a pritiahol ku sebe bližšie tácku z jedlom. Prikývol som a pustil som sa do raňajok. Boli to tie najlepšie raňajky na svete.
Tae sa odo mňa odtiahol a hneď sa začal obliekať do obleku. Ja som iba jedol a svoj pohľad som upieral na jeho dokonalé telo. Znovu sa vzruším.
,,Utri si tu slinku", zasmial sa Tae, na čo som len sčervenal a pozrel som sa niekam inam. Prečo sa mi to muselo stať. Nikdy sa neudržím a potom sa z neho vzruším. Ale ten pohľad mi za to stojí.
,,Idem. Budem sa snažiť prísť čo najskôr", prehlásil akonáhle bol hotový. Prikývol som a hneď som mu aj ruky obmotal okolo krku, na čo som si ho k sebe pritiahol bližšie. Netrvalo dlho a daroval som mu sladký bozk. Stále som mal v ústach nutelu a myslím, že aj na perách.
,,Pa", usmial som sa naň hneď ako sme sa od seba oddelili. Tae mi pozdrav s úsmevom opätoval a nakoniec odyšiel z domu. Povzdychol som si a dojedol som svoje raňajky.
Zobral som tácku a pobral som sa s ňou do kuchyne. Tam som aj špinavý riad začal umývať. V mysli som mal rôzne možnosti, čo by som mohol robiť ale ani jedna sa mi nepáčila.
Nakoniec som sa rozhodol, že si pustím nejaké filmy. Ani nič lepšie mi nenapadlo. Preto som sa pobral do izby, kde som zobral Taeho notebook a hneď som si aj zapol netflix.
Po niekoľkých hodinách, ktoré som strávil pozeraním rôznych filmov, som počul zvonček na vchodových dverách. Tae ma kľúče, nepovedal mi, že niekoho čaká alebo ma prísť kuriér, takže neviem, kto by to mohol byť.
Vypol som notebook, hodil som na seba Taeho tričko, ktoré na mne vyselo a pobral som sa ku dverám. No zvonenie neutíchol. To akože horí či čo tomu človeku.
,,Um...dobrý deň. Pomôžem vám?", spýtal som sa hneď ako som otvoril dvere a pred nimi som si všimol dvoch mužov, ktorý boli odo mňa vyšší. Prišiel som si ako myška pred slonmi.
,,Kto ste a kde je môj brat?", spýtal sa nepríjemne vyšší z nich a dobreže nerozrušil dvere. Od ľaku som trochu vypískol a začal som pomaly cúvať do domu.
Obaja vošli dnu, zavreli za sebou dvere a hneď sa začali vyzúvať. Ten druhý ešte nezabudol tomu vyššiemu uštedriť silný pohlavok a neveriacky nad ním pokrútiť hlavou. No nakoniec sa na mňa pozrel a usmial sa.
,,Toto je Kim Namjoon, Taehyungov brat a ja som Kim Seokjin, jeho priateľ. Inak volaj ma len Jin. A ty si?", spýtal sa ma a hneď na to mi z milí úsmevom podal ruku na zoznámenie.
,,Som Park Jimin, Taeho priateľ", úsmev som mu opätoval a ruku som tiež prijal. No hneď na to si ma vtiahol do náruče a pevne ma objal. Zo začiatku som bol zaskočený, no objatie som mu opätoval.
,,Tae mi nespomínal, že z niekym chodí. No ak je tak, tak ma volaj Joon", prehlásil Namjoon a tiež mi podal ruku. Tú som trochu vystrašene prijal. Stále z neho ide rešpekt a dominancia.
Vidno, že sú bratia.
BINABASA MO ANG
My babyboy /Yoonkook✔︎
FanfictionToto je len pre moje milované hriešne dušičky . . . . . . . . . Začiatok: 24.12.2020 Koniec: 19.3.2021 . . . . . Chyby!!!!