XII.

1.3K 47 2
                                    

Zo záchodov som odchádzal dosť zmetený. Čo tým chcel povedať? To sa akože chce so mnou len hrať a potom ma pošle preč? Som preň len hračka?

Vošiel som do svojej triedy a posadil sa vedľa Jimina. Hneď ma zasipal otázkami no ja som ho odignoroval a vytiahol si mobil. Rovno som nabehol na správy s Yoongim a napísal mu.

bunnyBoy
Daddy..... (〃ω〃)

yourDaddy
Áno baby boy ^ω^

bunnyBoy
No, chcel by som sa s tebou o niečom porozprávať. No až po škole. Nechcem, aby nás niekto počul

yourDaddy
Dobre zlatíčko
A smiem vedieť o čom?

bunnyBoy
O nás
Stretol som niekoho a potrebujem vysvetlenie

yourDaddy
Dobre zlatíčko. Po škole ťa vyzdvyhnem

bunnyBoy
Dobre
Tak zatiaľ daddy

Zobrazené

Mobil som odložil a v ten moment aj zazvonilo na hodinu. Do konca školy som ako tak vnímal. No nebolo to ono.

Po škole ma Yoongi už čakal pri dverách. Rýchlo som sa zbalil rolúčil sa z Jiminom a pribehol k nemu. Hneď som ho objal okolo pásu a hlavu mu zaboril do jeho hrude.

,,Poď. Pôjdeme si sadnúť na dvor", na to som len prikývol a ruka v ruke sme sa pobrali na školský dvor. Tam sme sa posadili na lavičku.

,,Tak, čo ťa trápy?", spýtal sa ma a objal ma okolo pásu. Tým si ma k sebe pritiahol bližšie a zaboril hlavu do môjho záhybu medzi krkom a ramenom.

Položil mi na krk pár bozkov, no po chvíli sa prudko od neho odtrhol. Nechápal som a chcel som sa naň otočiť, no silno mi chytil bradu. Tým mi hlavu otočil na stranu a prezrel si môj krk. A sakra.

,,Čo som ti včera hovoril?! Patríš len mne!", zavrčal a dominantne sa mi zadíval do očí. Na sucho som prehĺtol. Inštiktívne som sa prikrčil a previnilé sa naň pozrel.

,,Ja viem a nikomu inému nechcem patriť. To je aj dvôvod, prečo sa chcem z tebou porozprávať", zamumlal som. Yoongiho pohľad trochu zmekol a pokynul mi, aby som pokračoval.

,,Keď som bol na odchode zo záchodov, niekto ma objal zo zadu a začal mi bozkávať krk. Snažil som sa mu vyprostiť, no bol silnejší. No a potom sa mi pozrel na krk. Povedal niečo v tom, že ho zabiješ. No a potom, že ma len využiš a odhodiš. Neviem prečo ale bojím sa, že ma opustíš", poslednú vetu som zašepkal.

Yoongi to asi počul a tak si ma na seba vysadil. Ešte mi upravil sukničku a objal okolo pásu. Na to mi vtisol bozk na líčko a nežne sa usmial. Úsmev som mu opätoval.

,,Opíšeš mi toho chalana a pekne krásne si to ten zmrd odskáče. A už sa viac k tomuto nebudeme vracať", pohladil ma po tváry, na čo som len prikývol. Aj keď mi nepovedal či ma opustí, no ale kašľať.

Hneď som mu ho začal opisovať. Neviem ho do detailov opísať, no snažil som sa. Nemal som dostatok času. Všetko sa odohralo tak rýchlo. Ani som nevedel, z kadiaľ prišiel.

Akonáhle som skončil, Yoongimu sa na tváry objavil naštvaný výraz. Nečakal som, že sa tak rýchlo naštve. Asi som mal radšej byť ticho, no potom by mi mohol ublížiť.

,,Ja jo roztrhnem. Už rozumiem, prečo ti nakecal také nezmysli", zavrčal a stisk na mojom páse zosílil. Zalapal som po dychu. Takýto rýchly čin som nečakal.

,,Daddy kľud. Nič sa nestalo", zamumlal som po tichu ale dosť nahlas, aby ma počul. Hneď mi aj venoval dosť naštvaný pohľad. Trochu som sa prikrčil, sklonil som hlavu a začal sa hrať z lemom mojej sukničky.

,,Kookie, dotkol sa ťa niekto, kto mi dosť ublížil. Hodlám mu to vrátiť a hlavne si ťa ochrániť", zašepkal a pohladil ma po líčku. Viac som sa oprel o jeho ruku a spokojne vydýchol.

Len som prikývol a oprel som sa o jeho hruď. Nechcem, aby sa z niekym bil alebo podobne, no očividne mu nezabránim. Hlavne, nech si neublíži. Nemám rád násilie.

,,Očividne ti nezabránim urobiť to, no sľúb mi, že budež opatrný. Nechcem, aby si si nejak ublížil", zamumlal som mu do hrude a zodvihol hlavu tak, aby som mu videl do očí. Hneď mi aj pohľad opätoval.

,,Dobre zajačik. Dám si pozor", usmial sa na mňa a následne mi vtisol bozk na čelo. Len som sa usmial a viac sa k nemu pritúlil.

Takto sme tam ešte nejakú dobu sedeli. Nasával som Yoongiho prekrásnu mintovú vôňu a spokojne oddychoval. Yoongi ma medzitým hladil po chrbátiku a sem tam aj po zadku. Uchýlak jeden.

,,Už by sme mali ísť. Zoberiem ťa domov", na to som len prikývol a trochu neochotne som sa z nemo postavil. Hneď po mne sa postavil aj Yoongi a zobral naše tašku. Na to sme sa už rozišli ku jeho audine.

Pri nej mi otvoril dvere a pokynul mi, aby som si sadol. Hneď som tak z úsmevom urobil. Yoongi za mnou zavrel dvere a naše tašky položil na zadné sedadlá. Na to sa posadil za volant.

Myslel som si, že hneď aj pôjdeme, no Yoongi mal iné plány. Chytil mi bradu medzi palce a otočil mi hlavu smerom k sebe. Takmer okamžite sa mi pritisol na pery. Tak sladké a nadýchané.

Nečakal ani minútu a začal s nimi nežne pohybovať. Neskusene a hlavne bojazli som mu bozky opätoval. No ale musím povedať, že naše pery do seba zapadajú ako puzzle. A tie jeho chutia tak úžasné.

Takto to pokračovalo ešte nejakú chvíľu. Odtiahli sme sa až v momente, kedy nám došiel kyslík. No nechcel som, aby to skončilo.

,,Si prvý, ktorého som pobozkal. Raz ti poviem aj dvôvod. No teraz už radšej poďme, lebo toho zmetka roztrhnem", prehlásil hneď ako sa pozrel pred seba. Pozrel som sa rovnakým smerom a uvidel toho chlapca. Len som prikývol a čakal, kedy vyrazí.

Po chvíli naštartoval a my sme pobrali zo školy. Cesta domov prebehla v tichosti. Nie to trápne ticho ale také príjemné, keď si užívate prítomnosť toho druhého.

Pred domom mi Yoongi opäť otvoril dvere a podal mi aj tašku. Následne sme sa rozlúčili nežním bozkom. Ja som sa pobral do domu a Yoongi do auta. Pred odchodom som mu ešte zamával.

S príjemným pocitom som vkročil do domu.

My babyboy /Yoonkook✔︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora