Ďalší deň som sa zobudil na Jiminov vlád do mojej izby a rozrazenie dverý od mojej skrini. Asi sa opäť chystal pre mňa niečo vybrať. Nebránim sa, takže som len ležal a pozoroval ho.
Po chvíli našiel to čo hľadal. No mňa najprv musel vyhodiť z postele a odstrkať do kúpeľne kde som neochotne vykonal rannú hygienu. Nevnímal som nič iné, dokonca ani moju tvár.
,,Pohni si inak si na teba niečo vymyslím a posťažujem sa tvojmu sadistovi", uškrnul sa na mňa Minnie, na čo som mu venoval pohľad. Mal by som sa už prebrať.
,,Dobre, už som hore. Dáš mi to oblečenie?", spýtal som sa, na čo len prikývol a podal mi ho. Následne mi upravil vlásky a pobral sa do svojej izby.
Nečakal som ani minútu a začal som sa obliekať. Dúfam, že sa budem Yoongimu páčiť. Povedal mi, že sa mu to na mne páči. Aj mne sa to páči, no radšej by som si zobral jeho mikinu.
Zobral som si svoju tašku a pobral sa do kuchyne, kde už sedel Minnie a moja mamina. Bez váhania som ich pozdravil a prisadol si. Na to som si k sebe pritiahol tanier s lievancami.
,,Kedy si včera prišiel Kookie? Jimin išiel za svojim priateľom, no teba som tu nevidela", preťala ticho moja mamina. Ale veď ako? Veď keď som prišiel, bol tu len Minnie.
,,Zabudla som nejaké papiere, tak som tu prišla a uvidela Jiminieho a jeho priateľa. No ty nikde Kookie. Nechcem ťa vystrašiť, len sa zaujímam", akoby mi čítala myšlienky, vysvetlila. Len som prikývol.
,,Po škole som bol u svojho priateľa. Zobral ma k nemu a potom ma aj doniesol domov", usmial som sa na ňu. Úsmev mi opätovala a prikývla. Som rád, že ma nesúdi za moju orientáciu. Vie to už nejakú dobu.
,,Len dúfam, že mi ho predstavíš. Obaja by ste ich mohli pozvať na večeru už túto sobotu", na to sme si Minniem vymenili pohľady a ledabilo prikývli. Budeme ich musieť nejak presvedčiť.
Po raňajkách sme sa išli objť, zobrali sme si tašky a s rozlúčením sme sa pobrali na cestu do školy. Samozrejme sme vymýšľali, ako ich presvedčiť.
,,Kam sa chystáš", zavrnel mi hrubý hlas zo zadu do uška. Hneď mi prešli zimomriavky po chrbte a otočil som sa k nemu čelom. Samozrejme tam stál Yoongi a premeriaval si ma pohľadom.
,,Za tebou daddy", usmial som sa a objal ho okolo pásu. Objatie mi opätoval s bozkom do mojich neupravených vláskoch. No čo, nechcelo sa mi.
,,A čo by si si prial?", spýtal sa a odtiahol sa trošku, aby mi videl do očí. Pozrel som sa na Minnieho, pri ktorom stál Taehyung a premeriaval si ho pohľadom. Len mi na to prikývol a povzbudivo potľapkal po ramene. Na to odyšli smerom do tried.
,,No musel som ráno mamine vysvetliť, kde som bol. Prišla domov pre nejaké papiere a tam sa stretla s Minniem a Taehyungom. No a mňa nevedela nájsť. Tak som jej povedal, že som bol u priateľa. No a ona nám povedala, že vás máme túto sobotu pozvať na večeru. Tak prídeš?", spýtal som sa a nasadil svoje psie očká. Možno to zaberie.
,,Už túto? Nie je to skoro?", len som pokrčil ramenami a ďalej čakal na jeho odpoveď. Potrebujem ju a to hneď.
,,Dobre prídem. Ale teraz už poďme", radostne som vypískol a vtisol mu bozk na líce. Následne sme sa pobrali do školy, kde ma odprevadil až ku mojej triede. Vtisol mi bozk na čelo a z rozlúčením sa pobral do svojej triedy.
Počas hodín som sa nejak dokázal sústrediť na výklad. Nechce sa mi doma nad tým sedieť a trápiť sa.
Cez prestávku som si skočil na záchod. No hneď ako som si umýval ruky, obmotali sa mi ruky okolo pásu a pritiahol si ma k sebe. Vypískol som a pozrel sa do zrkadla. Za mnou stál mne neznámi chalan.
,,Tak prekršne telo a ten zadoček. Určite si dokonalý", zavrnel a začal mi bozkávať krk. Snažila on si ho odohnať od tela. No bol silnejší než ja. Nezvládal som sa mu vyprostiť zo zovretia. Chcem Yoongiho.
Po chvíli sa odtiahol od môjho krku a prezrel si ho. No hneď zalapal po dychu a rýchlo odo mňa odstúpil. Nechápavo som sa naň pozrel, no stále som sa bál.
,,Ty patríš Min Yoongimu?", spýtal sa zo strachom a prezrel si ma od hlavy po päty. Otočil som sa k nemu čelom a prikývol. Hneď sa začal nervózne prechádzať po miestnosti. Len som ho pozoroval a bál sa čokoľvek povedať.
,,On ma zabije ak zistí, že som sa ťa dotkol, zabije ma. Vieš ty, aký on je? Vieš čo urobí tým, ktorý ho omrzia?", spýtal sa a priblížil sa ku mne. Len som zakrútil hlavou a viac sa natlačil na umývadlo.
,,Bol som jeho. Patril som mu. No omrzel som ho a tak ma zničil. Vyhrožoval mi, že ak sa dotknem jeho majetku zabije ma. Nemá s tým problém. Preto ťa prosím, nehovor mu, že som sa ťa dotkol", na to som len prikývol.
Hneď odyšiel a mňa nechal vo svojích myšlienkach. Radšej som sa otočil ku zrkadlu a pozrel sa na svoj krk. Mal som tam dosť vydyteľný cucflek. Možno si Yoongi takto značí svojich masochistov.
Musím sa o tom s Yoongim porozprávať. Musí mi povedať, že by so mnou chcel ostať. Že ma nevimení. Potrebujem to vedieť. Musím vedieť, že mi nejak veľmi neublíži.
Ten chlapec mi vniesol chrobáka do hlavy.
VOUS LISEZ
My babyboy /Yoonkook✔︎
FanfictionToto je len pre moje milované hriešne dušičky . . . . . . . . . Začiatok: 24.12.2020 Koniec: 19.3.2021 . . . . . Chyby!!!!