"Tak se mějte, doufám, že se někdy znovu sejdeme." Uculil se Loui a přátelsky objal Zayna společně s Liamem. Loui se odtáhl a já opakoval to samý jak Loui. "Mějte se." Řekl jsem jim a s Louim odešly směrem domů. "Byl to hezký večer." Loui se podíval na hvězdy a chytl mě za ruku. Někam mě táhl ani jsem nevěděl kam.
Šli jsme do kopce a když jsme po deseti minutách zastavili měl jsem šanci se rozhlídnout. "Páni." Vydechl jsem těžce. Byly jsme na kopcy odkuď byly vidět hvězdy. Bylo jich tam milion. Nikdy jsem nic krásnějšího neviděl. "Doufal jsem, že se ti to tu bude líbit." Loui přešlápl z místa na místo a podrbal se na zátylku. "Loui, podívej padá hvězda!" Vykřikl jsem nadšeně a hned potom dodal: "Přej si něco."
Podíval jsem se na Louiho, který tisknul víčka k sobě. Slastně jsem vydechl a užíval si pohled na něj. Doufám, že si ho brzy vezmu a budeme mít holčičku. Loui otevřel oči a podíval se na mě. Ani jsem nestihl mrknout a už byl přilepený na mých rtech a jemně je líbal. Spolupracoval jsem.
Loui se nečekaně odtáhl a opřel si čelo o to mé. Otevřel jsem oči a zpříma koukl do jeho modrých diamantů. "Co jsi si přál?" Zašeptal jsem a obtočil okolo jeho boků ruce. On si je položil na moje ramena a přitáhl si mě do letmého polibku. "Když ti to řeknu, nemusí se to splnit." Také zašeptal. "Uhm, prosím." Udělal jsem psí očka na což se Loui tiše zasmál.
"Přál jsem si, aby jsi si mě vzal a spolu by jsme měli malou holčičku, která by nám v jejím pubertálním věku pila krev." Uchcechtl se Loui a já s ním. "A ještě krásný rodiný domek se zahradou plnou kytek." Zasnil se Loui. Moje oči začali vlhnout. Bylo by to krásné.
Oprava bude to krásné. Jsem rozhodnut, že si Louise vezmu za každou cennu! Ať chce nebo ne, vezmu si ho. "Louisi Williame Tomlinsne, vezmu si tě za každou cennu i když nebudeš chtít!" Své myšlenky jsem nechal vyplout na povrch a než stihl jak koliv odpovědět začal jsem ho vášnivě líbat...
____________________________
Ahoj! Chci poděkovat za ohlasy na Mascot 2!!!! :)) Hodně lidí si myslí, že tenhle Mascot končí, ale nekončí. Řekla jsem, že do 40 dílu se budu snažit přidávat a pokud budou nápady tak díly budou do 50 :)) Prozatím Mascot 2 bude odpočívat :D
Terouš
ČTEŠ
Mascot (Larry Stylinson, Dokončený)
FanfictionHarry Styles je mladý kapitán fotbalového týmu. Jako kapitán má na škole svoje postavení. Jeho přiznání o své sexuální orientaci ho povzneslo výše než by kdo čekal. Harry je obávaný, hezký 'boss' školy ze, kterého má každý respekt. Také do stejné š...