Kapitola 32.- "Jsme doma"

1.8K 178 4
                                    

"Ach, bude mi to tu chybět." Prohodil smutně Loui a silněji mi stiskl ruku. "Mě taky, Loui." Vtáhl jsem ho do objetí a položil si bradu na jeho hlavu. Podíval jsem se na kluky, který házeli kufry do kufru. 

        "A je to všechno." Přišel k nám Niall a zatleskal. "Kde je Ziam?" Zeptal jsem se a dála držel Louiho v objetí. "Ty si to šly rozdat za keř." Uchechtl se Niall. "My tě slyšíme!!" Zakřičel Liam se smíchem z keře nedaleko od nás. Niall se přikrčil a zasmál se společně s námi.

         Najednou vyšel Ziam z keře snad deset metrů předn námi. Oba dva byly rozcuchaný. Musel jsem držet záchvat smíchu a u Nialla to nebylo podobný. Loui byl přilepený na mém hrudníku a koukal do mé hrudi. Vdechoval mojí vůni. 

        "Fakt tam šukali." Naklonil se k nám Niall. "Drž hubu, Niallere!" Zavrčel Zayn. Liam ho chytl za ruku a značně jí zmáčkl, aby se uklidnil. "Jedem?" Loui se odtáhl a podíval se mi zpříma do očí. Jemně jsem přikývl a řekl klukům: "Do auta! Jedem domů.". Společně zabručely a naskákaly do auta. 

        "Pojď pojedeme domů." Ani jsem si nevšiml, že mě Loui celou dobu sleduje. "Jsi krásný.." Zašeptal a položil jeho ruce na mou hruď. Ztěžkl mi dech a on to cítil. Pohladil jsem ho po tváři a pomalu jsem se začal přibližovat. Byly jsme od sebe pár milimetrů, když v tom....  

        "Dělejte! Nemyslete si, že se tady budete šukat jako Ziam!" Zakřičel Niall z okna a zamračil se na nás. Tiše jsem se zasmál s Louim. Vlepil mu jemnou pusu na pusu a odstrčil ho od sebe. "Tak jedem." Chytl jsem Louiho za ruku a dotáhl ho k dveřím od spolujezce. Jako gentleman jsem mu otevřel dveře a nechal ho dosednout na měkkou sedačku. Loui se posadil a já zavřel dveře. Obešel jsem auto a taky jsi se posadil. "Tak hurá domů, kluci." Prohodil jsem než jsme se vydali na cestu. 

*Doma*

"Jsme doma, mami." Zakřičel jsem do chodby a společně s Louim si sundali boty. "Harry!" Uslyšel jsem opětované zakřičení a pak už viděl mojí matku jak přiběhla do chodby. Vlasy měla ke stropu a na tváři překvapený výraz. "Chyběl jsi mi." Zašeptala a pomalým krokem přišla předemne. "Ty mě taky, mami." Vtáhl jsem jí do medvědího objetí. Koutkem oka jsem se podíval na Louiho.

        Stál opodál a usmíval se jak měsíček na hnoji. Natáhl jsem k němu ruku nad, kterou záporně zakroutil hlavou. Protočil jsem oči a šmátl po jeho ruce. Vtáhl jsem ho do společného objetí společně s mamkou. "Ty jsi mi taky chyběl, Loui." Zasmála se mamka a víc nás zmáčkla...

______________________________________________________

Díl o ničem? :D Ano, dalo by se to tak nazvat, ale je tu další díl, takže doufám, že se vám bude líbit! (y) Na Ziama nebyl moc nadšení, ale beru to. :D Nevím co dál psát kromě docela důležité informaci...

Uhm, Mascot -jak jsem psala- bude končit okolo 40-50 dílu a mě dochází nápady, takže to nejpravděpodobně zkončím u 40 dílu a udělám dalšíí sérii, jestli teda budou ohlasy :)) 

Terouš 

Mascot (Larry Stylinson, Dokončený)Kde žijí příběhy. Začni objevovat