Kapitola 16.- Omlouvám se

3.7K 238 5
                                    

to zvládneš, Harolde! Nádech, výdech, nádech, výdech..., Říkal jsem si v duchu. Právě stojím před hřištěm a přemlouvám se, abych tam šel. Nadechl jsem se. Vypustil jsem vdechlý vzduch. To jsem potřeboval.

      Moje nohy se přiměly k pohybu. Prošel jsem brankou na hřiště. Nakonec přes hřiště do šatny. Hned do oka mi padl plyšový tygr.

   "Harry!" Všichni na mě skočily a já pořád nespouštěl oči z tygra. Díval se mi do očí. Jeho oči bych poznal i na sto kilometrů. Kluci mě pustily a podezíravě se na mě podívaly.

     "Co se děje Harolde?" Zeptal se mě Nail. Neodpovídal jsem jim. Prorazil jsem si cestu k Mascotovi. "Pojď za mnou." Zastavil jsem se před ním. Záporně zakroutil hlavou. "Prosím." Udělal jsem psí pohled. Polkl nahlas. Nakonec přikývl. Rozešel jsem se ke sprchám. Nikdo tam v tuhle dobu nechodí a můžu tam zamknou. Ani jsem se neotáčel jestli jde vážně za mnou. Věřil jsem mu že jde....

Z pohledu třetí osoby. 

Když Harry zavřel dveře, padla na něj nervozita. )

    "Louisi... Chtěl bych se ti omluvit. Za vše. Až na chvíle strávené s tebou. Byly to moje nejlepší dny v životě. Byl bych nekonečně rád, kdyby se opakovali." Harryho pohled mířil na zem narozdíl od Louisovo. Ten směřoval na něj. "Jak víš, že jsem Mascot?!" Zavrčel Louis rozčíleně. Harry zvedl pohled. Louis Harryho větu ignoroval. Zajímal se snad jenom o sebe?

    "Nejsem blbý, Louisi." Řekl s klidem což Louise štvalo. "Ty!" Ukázal Louis na Harryho. "Ses to NIKDY neměl dozvědět!" Slovo nikdy zdůraznil. "Ale, dozvěděl." Pokrčil rameny Harry. "Louisi, nejsem blbej! Tak či tak bych na to někdy přišel!" Pousmál se Harry. Z Louise sršila naštvanost a Harryho klidná nálada to nezlepšovala. Pravda byla, ale jiná. Louis jenom dělal, že je naštvaný. Chtěl mu hned tady skočit do náruče a znásilnit ho (Ano, bylo to nutný!! :DD), ale místo toho se tvářil naštvaně.

    "Harolde Edwarde Stylesi!! Lhal jsi my a využil jsi mě! Měl bych tě tu seřva možná i zmlátit! A místo toho mám chuť ti skočit okolo krku a udělat ti to co s tebou nikdo nikdy nedělal!" Zasyčel Louis a sundal si konečně tygří hlavu. Harry se ušklíbl.

     "Tak to udělej." Udělal krok vpřed. Louis si zkousnul spodní ret. "Nesnáším tě." Prohodil. Chytl Harryho za tričko a silou ho přirazil k dveřím. Začal se věnovat jeho ústům.

      "L-O-U-I-!" Vydechl mu Harry do úst a začal spolupracovat. Louisovo jazyk přejel po Harryho dolním polštářku ( :DD ). Žádal o vstup který mu Harry hned povolil. Začala 3. Světová válka. "TO- P-R-O-H-R-A-J-E-Š!" Zasyčel Louis Harrymu do úst a začal víc tlačit proti jeho jazyku. Harry Louise od sebe odtáhl.

        "Bylo by lepší kdyby jsi tvůj šikovnej jazýček použil i trošku někde jinde." Ušklíbl se nadrženě Harry. Taky jeho naběhlá erekce tomu přizpívala. Louisovo hrudník se znovu přitiskl na Harryho. Protento-krát se začal věnovat Harrymu krku.

          Harryho dech ztěžkl a začaly se mu podlamovat kolena. "Aby jsi nám neupadl. A zavři tu pusu, může ti do ní přiletět ptáček." Zašeptal Harrymu do ucha Louis a zkousnul mu ušní lalůčel. "Hm.." Zabručel Harry. Harryho ruce začaly Louisovi zezadu rozepínat tygří oblek. "Nejdeš na to nějak rychle?!" Zasmál se Louis. "Drž hubu, Tomlinsne! Ani nevíš jak moc tě chci mít v sobě tak mi to usnadni!" Zavrčel Harry a ztrhl s Louise oblek. "To zaplatíš!" Louis vypadal jako kdyby ignoroval Harryho větu, ale přitom mu furt běhala v hlavě. V sobě, V sobě, V sobě, a pořád dokola.

       Louis přetáhl tričko Harrymu přes hlavu a hodil ho do koutu koupelny. Byly bez triček, s naběhlou erekcí. "Co takhle koupel?" Zazubil se Harry. "Rád." Pousmál se Louis. Harry chytl Louise za ruku a došel s ním ke sprše. Louis měl na sobě jenom trenírky, takže si klekl před Harryho a začal uvolňovat jeho kamaráda z těsných kalhot. Nějak se s tím nepral. Stáhnul mu kalhoty i s boxerkama.

      "Wau." Uchopil jeho kamaráda a pár-krát po něm přejel. Harryho steny se roznívali po koupelně. "Tomlinsne!" Zavrčel a zaryl mu ruce do vlasů. Louis se usmál. Byl rád když mu dělal dobře. "Pu-Pusou- Pro-sím!" Zakňučel. Louis ho poslechl a vzal si ho do pusy. Tohle nikdy nedělal, ale připadalo mu to dokonalé. Harry sténal jeho jméno, někdy i příjmení mezitím co Louis sál jeho penis a svými hbytími prsty si pohrával s jeho koulemi. Při kouření občas přidal i zoubky na což Harry hlasitě vydechl jeho jméno.

       "Loui u-u-ž!!" Snažil se být potichý , ale nešlo to. Při orgasmu vykřikl Louisovo jméno. Louisova pusa byla zaplněna jeho spermatem. Mezitím co Harry se opíral o zeď a snažil se rozdýchat orgasmus, Louis všechno spolkl. Hm, Chutnáš skvěle!" Prohlásil. Harry otevřel oči. "Tohle byla moje nejlepší kuřba za život." Vydechl ztěžka Harry. "Nechceš jít už do sprchy?" Harry přikývl a zalezl do jedný sprchy. Pustil na sebe vodu. Louis si oblízl rty. Svlékl ze sebe poslední kus oblečení a přistoupil k němu.

       Harry se instinktivě opřel o zeď. "Neublížím ti?" Louis se musel zeptat. "Ty nikdy." Prohlásil Harry a našpulil zadek. Louis si poklekl. Jeho hbytí jazyk vyrazil naproti jeho díře. "Hm! Ano! Bože, Louisi!" Vzdychal Harry. Louisovo jazyk jezdil po jeho otvoru, občas i zajel dovnitř.

      Jazyk vyměnil za prsty. Nejprve jeden, pak dva a nakonec tři. Harry se za tu dobu dostatečně roztáhl tak, aby mu tam Louis mohl strčit něco tvrdšího. Louis se postavil.

     "Připraven?" Zašeptal Harrymu do ucha. Ten jenom horlivě přikývl. Louis si chytl svůj penis a namířil ho k Harrymu vstupu. Zajel špičkou dovnitř. "Ohh!" Harry pěst bouchla do zdi. Louis na nic nečekal. Zajel do něj, po kořen. Harry se prohnul v zádech a křičel jeho jméno, stejně jako Louis Harryho. Harry bouchal pěstí do zdi mezitím co Louis zajížděl z Harryho ven a znovu dovnitř. Když se blížil jeho vrchol, silou chytl Harryho penis a zběsile po něm jezdill.

      Oba dva se na stejně udělali. Harry na kachličky, který voda smývala a Louis do Harryho. Louis se opřel o Harryho záda a stěží oddechoval stejně jako Harry. "Tak takový je zažít první orgasmus." 

____________________________________________________________

Ahoj! :D Jsem tu s novým dílem! Ano, muselo to být na Vánoce, protože bych vám hrozně ráda chtěla popřát k Vánocům a poděkovat za vše... Takže to první...

Všem přeji příjemné vánoční svátky, hodně dárků, radosti a rodinné pohody! :))

A teď to druhé...

Chci vám hrozně moc poděkovat! Skoro pět tisíc přečtení, čtyřista votes a 28 komentů! :3 Ani nevíte jak si toho cenním :)) 

Veselé Vánoce a šťastný nový rok! :')) 

Terouš 

Mascot (Larry Stylinson, Dokončený)Kde žijí příběhy. Začni objevovat