"Loui?" Zaklepal jsem na dveře od koupelny a pootevřel je. Nakoukl jsem hlavou dovnitř. Louis si čistil zuby a něco mumlal. Kývl, abych pokračoval. "Chtěl bych tě představit mím kamarádům." Nervózně jsem vspoupil do koupelny a potichu zavřel dveře. Louis vyplivl pastu do umyvadla a vypláchl si pusu. Vodu z pusy také vyplivl do umyvadla a umyvadlo oplách vodou.
"Jakým kamarádům?" Obrátil svůj pohled na mě a smutně se pousmál. Bylo mi jasný, že se bál jakým kamarádům ho představím. Přešel jsem k němu a schoval si ho do náruče. Chvíli jsme tam jen tak stály a oddechovaly.
"Teď mě dobře poslouchej, Louisi." Zašeptal jsem do jeho vlasů. Louis zvedl svůj pohled a zpříma se mi podíval do očí. "Nikdy bych tě nepředstavil někomu kdo by ti mohl ublížit, nikdy nedovolím, aby ti někdo ublížil!" Řekl jsem přísně a pohledil Louiho po tváři. "Miluju tě." Zašeptal a jemně mě políbil na rty.
Vydech jsem mu do tváře. "Já tebe taky. Nemusíš se bát, že by ti ublížily, jsou to hodní kluci." Usmál jsem se do široka. "Dobře, Harry." Ještě mi věnoval malou pusu než se vyvlékl z mého sevření. Odešel z koupelny. Povzdychl jsem si a šel si vyčistit zuby.
*Louis*
Popravdě... nechci znát Harryho kamarády. Sám nevím proč. Harry říkál, že nikoho nenechá, aby mi ublížil. Ale... Stejně se bojím.
Stál jsem u skříně a vybíral si věci, které si vemu nasebe. Ucítil jsem Harryho velké ruce jak si mě přitáhli k sobě. "Já vím, že se ti je nechce poznávat." Zašeptal mi do ucha. "Ale udělej to, kvůli mě, prosím." Dodal. Povzdychl jsem si.
Otočil jsem se čelem k němu a položil si hlavu na jeho rameno. "Kvůli tobě bych došel až na konec světa." Zamumlal jsem mu do ramene. "Takže jdeme?" Přikývl jsem. Harry mě víc zmáčkl až jsem nemohl dýchat. "Harry nemůžu dýchat!" Zasmál jsem se a Harry mě pustil.
"Promiň." Nervózně se podrbal na zátylku a sklopil pohled k svým nohoum. Tenhle pohled si musím zamapatovat. Vždy jsem se styděl jenom já a teď je to na opak. Přikrčil jsem se a vlezl Harrymu do pohledu. Dal jsem mu pusu a zase se postavil dál od něj.
Zvědavě zvedl pohled. Zasmál jsem se potichu a otočil se ke skříni. Vytáhl jsem červené džíny a troužkované tričko...
*Na Obědě S Klukama*
"Ahoj, Harry!" Všichni kluci se vrhli na Harryho a objali ho. "To je tvůj příítel?" Přistoupil ke mě roztomilý blonďáček s modrými očmi. Harry přikývl. Blonďák si mě prohlídl od zhora nahoru a sevřel mě v náručí. Nečekal jsem to tak jsem stál jako opařený.
"Ehm Niale?" Poťukal Harry na Niallovo rameno. Blonďák se odemě odtáhl a omluvně se na mě podíval. "Promiň, Louisi. Jsem Niall!" Řekl vesele a potřásl si se mnou rukou. "Nialle, on není takový jako ty." Zasmál se čenovlasí kluk za Niallem a přistoupil ke mě.
"Jsem Zayn a tohle je Liam." Ukázal na kluka za ním. Přikývl jsem.
"Jsem Louis."...
__________________________________________________
Nový díl :D Ne, ještě nejsem na horách :D
A trailer.... No nějak se mi pokakal program takže se vůbec neví jestli bude :(( :D
Ps: Tohle většinou nedělám, ale můžete se psychicky připravit na Ziama :))
Terouš
ČTEŠ
Mascot (Larry Stylinson, Dokončený)
FanficHarry Styles je mladý kapitán fotbalového týmu. Jako kapitán má na škole svoje postavení. Jeho přiznání o své sexuální orientaci ho povzneslo výše než by kdo čekal. Harry je obávaný, hezký 'boss' školy ze, kterého má každý respekt. Také do stejné š...