Kapitola 33.- Dvojté rande

1.8K 171 2
                                    

"Dobře.....jo...jo panebože... Krucinál říkám jo... Fajn za půl hodiny tam budem... Jo čau." Harry položil mobil na stůl a přisedl si le mě. "Co se děje?" Přitulil jsem se k němu. On obmotal svojí ruku okolo mých ramen a přitáhl si mě blíž k tělu. "Ziam otravoval..." Protočil oči "A co chtěli?" Vdechl jsem jeho vůni a slastně ji vydechl. "Máme být za půl hodiny v kavárně na rohu." Pokrčil rameny a opřel si hlavu o tu mou. "Tak na co čekáme?" Vyskočil jsem na nohy a Harry spadl. "Grr" Zabručel "Čekal jsem že tam nebudeš chtít." Zvedl se ze sedačky a vzal mě za ruku. "Je to skvělý způsob jak se projít." Pokrčil jsem rameny a už Harryho táhl do schodů.

Záporně zabručel a loudavým krokem vyšel schody až do jeho pokoje. Vyhrl jsem se ke kufru a začal hledat ryfle a nějaké to tričko. Harry se začal přehrabovat ve své skříni. Vytáhl jsem ryfle a tričko a posadil se na postel.

Harry si zrovna sundaval tričko a ja si nemohl odpustit pohled na jeho vypracované tělo. Probudil mě jeho hlas. "Neslintej prosímtě." Tiše se zasmál a vlepil mi letmou pusu. "Drž hubu." odsekl jsem a taky se začal převlíkat.

Když jsme se po patnácti minutách společného převlékání a ošahávání konečně Vypravili, nečekali jsme že nám cesta bude trvat pět minut.

"Posaď se, dojdu nám pro kafe a nějalý ten zákusek." Harry ukázal do nejvzdálenějšího rohu kam jsem došel a posadil se tam.

Koukal jsem se na Harryho jak u mladé krásné servírky objednáva kafe se zákuskem. Pohltil mě pocit žárlivosti. Nahlas jsem polkl. On s ní snad flirtoval?!

Harry odcházel s úsměvem na tváři, ale když si všimnul mého napůl naštvaného a napůl smutného výrazu, úsměv mu z obličeje slezl.

"Loui?" Přisedl si ke mě a starostlivě se na mě podíval. "Hm" Zabručel jsem a odvrátil od něj pohled ven z okna kde se pořádně rozpršelo. "Co se stalo?" pohladil mě na ruce položené na stole. "To ti nestačím, že nabaluješ támhledu kozatou servírku s výstřihem až po kolena?" Vyplivnul jsem na něj a s vražedným pohledem se na něj otočil. Harry se hlasitě zasmál a stiskl mi ruku. Hodil jsem na něj nechápavý pohled.

"Loui nemusíš žárlit. Emily je moje dlouho letá kamarádka a moc dobře ví, že jsem na kluky. Chce se seznámit a hlavně jak ona tak i já jsme chtěli vyzkoušet jak moc žárlivý jsi." Uculil se. "Idiote." Zavrčel jsem a bouchl ho do ramene. "Promiň, zlato." Zasmál se Harry a dal mi pusu na líčko.

Než jsem se stihl nadát, naproti mě seděla Harryho kamarádka Emily a zbělisle mi třásla s rukou. "Ahoj, ahoj, ahoj! Jsem Emily, ale to asi víš stejně jak já vím, že jsi Louis!" Řekla tak rychle že jsem byl rád když jsem pochytil tak tři slova. "Je tak trochu ukecaná." Pošeptal mi Harry do ucha se smíchem. "Všiml jsem si" Odpověděl jsem mu taky se smíchem. "Nepomlouvejte mě!" Zakřičela na nás se smíchem. S tou holkou si budu rozumnět, řekl jsem si sám pro sebe a usmál se na ní.

"Kluci, už budu muset jít pracovat, ale určitě se ozvěte! Jste spolu roztomilý." Uculila se a odešla. Hned si přisedl Liam. "Ahoj Liame. Kde máš Zayna?" Zeptal se Harry. "Čauky hrdličky. Zayn stojí u pultu a objednavá kafe." Usmál se Liam.

Po pár minutách přišel i Zayn a začala několika hodinová konverzace...
___ ______________
Ahoj je tu nový díl. Já vím, já vím je hrozně krátký, ale je tu :D ano fuck logic o.O
Chci podekovat za 17 tisíc přečtení a skoro 2 tisíce votes a nesmím zapomenout na 80 komentů! Taky se omlouvám za chyby, ale píšu to na mobilu a to je také důvod krátkého dílu. Takė chci poděkovat jedný holce za cover k Mascotu jak 1 tak i 2. Ano, mám uz připravený Mascot 2, a přemýšlím jestli zveřejnit prolog nebo ne. Napište prosím do komentů jestli ho chcete přidat nebo ne. Jestli se rozhodnu vám ho přidat najdete ho na profilu :)) Terouš

Mascot (Larry Stylinson, Dokončený)Kde žijí příběhy. Začni objevovat