Konečně domů. Byl jsem tu sice dva dny které mi zpříjemňoval Harry, ale bylo to hrozně dlouhý. Aspoň pro mě. Ale musím uznat že za tu dobu jsem se s Harrym hrozně moc zblížil. Není to takový idiot jak jsem si myslel. Je to vážně hodný kluk. Netajil se mi i s jeho orientací, i když jsem to vědel.
Co myslíte řekl jsem mu já že jsem gay?! Jasně že ne! Tomlinson je bábovka, která se neumí přiznat.Neřekl jsem mu ani o maskotovi ani nehodlám do té doby než mu začnu pořádně věřit...
Ráno si pro mě přijela teta a odvezla mě domů. Doma mě přivítal Zorro a Fredie. Teta mi řekla ať jsi jdu lehnout do obýváku, kdyby někdo něco chtěl nebo kdybych měl hlad, abych se moc nenamáhal. Pak hned odjela do práce. Udělal jsem si čaj a šel jsi lehnout do obýváku.
Zorro si lehnul na mě a Fredie kousek od nás. Šáhl jsem po ovladači a pustil televizi. Projel jsem všechny kanály, nikde nic nebylo tak jsem to nechal na hudebním kanálu a zachumlal se víc do peřiny. Snažil jsem se usnout. Po chvilce se mi to povedlo...
Harry:
Konečně skončila škola a já můžu jet za Louim. Poslední čas mi přirostl až moc k srdci. Myslím jako kamarád. Rozloučil jsem se s klukama a vydal se za Louim. Jel jsem co nejrychleji. Opravdu mi chyběl.
Prudce jsem zabrzdil u jejich domu a zazvonil. Nikdo neotevíral tak jsem to zkusil ještě jednou. "No jo pořád!" Uslyšel jsem z domu. Hned jsem poznal že je to Loui. Usmál jsem se a čekal až příjde. Dveře se otevřely a v nich stál ten nejroztomilejší kluk! Stál tam, měl rozcuchané vlasy, papučky s kočkou a na sobě měl modré pyžamo s medvídkama.
Musel jsem se uchechtnout. "Nesměj se!" Křiknul na mě. "Já se nesměji!" Zasmál jsem se a zvedl ruce nad hlavu jako, že se vzdávám. "Pojď radši dovnitř. Nepotřebuju aby si ze mě celá ulice utahovala!" Chytl mě za ruku a vtáhnul mě dovnitř. Pustil mě a zavřel dveře. Na místě kde mě držel, jsem stále cítil to příjemné teplo, jako vždycky když se mě dotknul.
"Myslím, že by se smály tvému pyžamu, né tobě. Jsi roztomilý" Odvážil jsem se sním zaflirtovat. Sklopil hlavu a začervenal se. Plus pro mě! "Nejsem, ale děkuju." Zvedl hlavu a usmál se. "Nemáš zač." Zul jsem si boty a vydal se za ním do obýváku.
"Sedni si." Řekl mi a odešel. Podíval jsem se okolo sebe. Na parapetě ležela kočka a vedle mě pes. Pohladil jsem ho. Otevřel jedno oko, mírně zavrtěl ocasem a zase oko zavřel. "Chceš něco?" Zakřičel na mě Louis. "Vodu, prosím!" Křikl jsem na zpět a pousmál se. Louis přišel do pokoje s vodou kterou položil na stůl a sedl si vedle mě.
"Hádám že jsi spal." Zasmál jsem se potichu a vzal hrníček ze stolu. Trochu jsem si usrknul a podíval se na Louiho. Propaloval mě pohledem, ale na tváři se mu pohrával drobý úsměv. "Ale, no ták!" Zasmál jsem se "Neštvi mě!" Řekl potichu a podíval se na televizi. "Fajn. Hele víš na co jsem si vzpomněl?!" Řekl jsem nadšeně. "Netuším." Řekl a dál se díval na televizi. To mu nestojím ani o pohled? "Že jsme včera neprobraly naše oblíbené sporty!" Řekl jsem. Konečně se na mě otočil. Chvíli vypadal vyděšeně, ale pak se usmál.
"Jo no."
"Tak jaký je tvůj oblíbený sport?"
"Rád hraju fotbal, ale nevěňuju se mu moc."
"Proč?!"
"Nemám moc času." Pokrčil rameny
"Mohl by jsi hrát u nás v týmu!" Řekl jsem radostně, ale jeho obličej moc radosti nepobral. "Děje se něco?" Zeptal jsem se ho a zamračil se...
_______________________________________________________________________
Tak jsem tu s novou částí! :D 30 přečtení, 2 hvězdičky jste splnily a jeden komentář taky! Jste skvělý! Doufám že se vám tahle část bude líbit. Další bych dala za: 35 přečtení, 3 hvězdičky a za 1 komentář. Terouš
PS: Ano, ty papučky byly nutný!! :D
ČTEŠ
Mascot (Larry Stylinson, Dokončený)
FanficHarry Styles je mladý kapitán fotbalového týmu. Jako kapitán má na škole svoje postavení. Jeho přiznání o své sexuální orientaci ho povzneslo výše než by kdo čekal. Harry je obávaný, hezký 'boss' školy ze, kterého má každý respekt. Také do stejné š...