Kapitola 6.- Zachránil mi život?!

3.5K 286 3
                                    

Nepodařilo se. Na svém rameni jsem ucítil hrubé a velké ruce. Dotyčný mě hodil na kořen stromu, obličejem k němu. Mohlo mu být okolo dvaceti. Měl husté černé vlasy, ostré rysy v obličeji, dokonale modré oči a plné rty. Byl o kousek vyšší než já a měl mužnější postavu.

    Vytáhnul kudlu a položil mi jí ke krku. "Naval prachy!" Zašeptal mi do ucha "Žádný nemám! Klidně si mě prohlídni!" Řekl jsem mu a snažil se zachovat klid. Zabije mě?! Jenom to ne. "Kurva!" Zanadával "Počkat! Říkal jsi že bych si tě mohl prohlídnout? Hm... to není zas tak špatná nabídka." Zlomyslně se usmál. 

      Nezabije, znásilní Tomlinse! "Není to nutný né snad?!" Otevřel jsem si na něj hubu, což byla chyba. "Koloušku, ty si na mě  hubu otevírat nebudeš!" Zasyčel mi do ucha a jemně ho zkousnul.

    Težce jsem vydech. "Nepokoušej se volat o pomoc!" Řekl a přitlačil na kudru u mého krku. Cítil jsem jak se moje kůže jemňoulince trhá. Zalapal jsem po dechu.

    Chlápek kudlu zase oddálil. Podíval jsem se kde je Zorro. O toho mi šlo nejvíc. Možná jsem blbej , ale je to můj nejlepší kamarád. Překvapil mě pohled na přijízdějícího kudrnáče. Nahlas jsem polknul. Přijel k Zorrovi, seskočil ze svého skateboardu a pomalým krokem šel k nám. Díval se mi do tváře.

      "Ani nemusím" Zašeptal jsem chlápkovi s kudlou. "Nech ho být!" Uslyšel jsem ten chraplák. Konečně se k tomu dokopal. Ostatně jsem rád že mi vůbec někdo pomůže.

     "Nebo co?!" Chlápek opustil můj krk a s kudlou před sebou šel k Harrymu. Zatřásl jsem hlavou a podíval se na Harryho s chlápkem.

    Chlápek se nebezpečně rychle blížil a Harry stál na místě. "Nebo nedopadneš dobře" Zavrčel Harry. Chlápek s kudlou chtěl zaútočit. Nemohl jsem v tom Harryho nechat

    . Vběhl jsem tomu týpkovi hnedka pod ránu. Čepel nože protrhla mojí pokožku a já dopadl na zem. Začal jsem kašlat. Musím říct že to byla docela dost hluboká rána. Harry se ke mě skrčil a něco říkal. Nevnímal jsem nic jiného než jeho dokonale zelený oči.

   Jak může mít někdo takhle dokonalý oči? Pomalu se začaly zavírat i ty moje. "Zůstaň tu se mnou! Ještě chvilku! Prosím" Zaslechl jsem jeho slova než jsem padl do bezvědomí....

__________________________________________________________

Kde to jsem? V nebi? A co se vůbec stalo? Snažil jsem se otevřít oči, ale bylo to jak kdyby mi někdo silně držel víčka u sebe. Ucítil jsem jemný stisk mé ruky. Pak brekot. Počakt Brekot?! Co se to tady sakra děje?!  Znovu jsem se snažil otevřít oči. Povedlo se! Sice jsem viděl mlhavě, ale viděl. Stály u mě dvě osoby. Jedna mužská a druhá ženská. Pak jsem se otočil na toho kdo mi drží ruku. Uviděl jsem kudrliny. Kudrnáč? Harold! Jasně mám to! Zachránil jsem mu život! Nebo snad on mě? 

************************************************************************************************

Takže jsem tu s Novou částí! Musím hrozně poděkovat za skoro 400 přečtení! Jste vážně dokonalý! Tato část je kraší, snad bude stačit. Další část bych se snažila přidat ve středu. Terouš

Mascot (Larry Stylinson, Dokončený)Kde žijí příběhy. Začni objevovat