FİNAL

2.2K 73 6
                                    

HATIRLATMA

Düğün zamanı gelmişti kızlar heyecanlıydı ben herkeze yardım etmeye çalısiyordum. Nazlı odasından cıkmıyordu kapısını tıklattım "Nazlı daah hazırlanmadin mı?"dedim kapıyı açmayı denedim ama açılmadı "Nazlı"dedim endişelenmeye başlamıştım. "Ay yok birşey üstümü giymeye çalışıyorum içeri biri dalmasın diye kitledim"dedi oh çektim "daha hazırlanmadın mı?"dedim Nazlı "hazırlandım şimdik çıkıyorum"dedi kapıdan biraz uzaklaştım.  Nazlı kapıyı açmasını beklerken  Nazlı endişeli bir sesle "Masal anahtarı kırmış olabilirim"dedi. Ben biliyordum bir aksilik illa ki çıkacak. Abimleri çağırdım herkez kapının önünde bekliyordu ve ne yapacağımızı düşünüyorduk. Nazlı birden ağlamaya başladı "of evlenemiyeceğim ve böyle kalacağım"dedi Yağız abim Nazlıyı sakinlestirmeye calısıyordu ama olmuyordu.
Artık bir sorun olmasın ya artık herşey düzelsin.

*****************************************

Yağız abim artık dayanamayarak "Nazlı sen kapıdan uzaklaş ben kıracağım"dedi abimden uzaklaştım abim biraz geri gitti ve hızlıca koşarak ilerledi kapıyı kırdı.
Nazlı ağladığı için makyajı mahvolmuştu Manolya hemen "Hemen makyajını yapalım geç kalacağız ya pof sen niye ağlıyorsun ayrıca sanki aldılar seni uçuruma koydular"dedi Nazlı güldü. Bende kızların yanına gittim abimler öyle hir gerginlerdiki bu gerginliklerinin pek gidebilceni zannetmiyorum.
Yağız abim "Gel abi aşşağı da oturalım"dedi ve yanağımdan öpüp gitti.
Kapıdan kızlara baktım makyajın hepsini silmislerdi ve hızlıca yapmaya çalışıyordu Melodi.
"Nasıl olmuşum?"diye bir ses geldi o tarafa döndüm Arasdı takım elbise ona çoookk yakışmıştı. "Çok yakışıklı olmuşsunuz beyfendi"dedim güldü elimden tuttup kendi etrafımda döndürdü beni "sizde çok güzel olmuşsununuz hanfendi "dedi güldüm.
Melodi ve Nazlı artık hazırlanmışlardı "hadi artık gidebiliriz"dedim birlikte aşşağıya indik.
Melodi Yiğit abimin , Nazlı Yağız abimin ve bende Arasın koluna girmistim.
Arasla ben ayrı bir arabada gelmiştik hepimiz aynı arabaya sıkışamıyorduk hele birde gelinlikler daha fazla yer kaplıyordu.

Aras "abinler artık seninle daha az ilgileneceği için mi bu kadar dalgınsın?"dedi göz devirdim "ne alakası var ya? Ben sadece başka sorunlar çıkmasını istemiyorum"dedim Aras "peki bakalım ama şunuda unutma çok güzel bir gün olucak herkez için"dedi gülümsedim. Yaşadıklarımız o kadar kolay şeyler olmadığı için pek Arasın dediklerini inanmak istemiyordum çünkü her inandımız şey gerçeklesmeyip ya da daha kötü şeyler olduğunda artık hiçbirşeye inanmak istemiyoruz. Artık gelmiştik içeri girdik tanımadığım çok kişiler vardı hani kendi aramızda olacaktı? Gene dayanamayıp birkac kişi çağırmışlardı Aras elimi tuttu "seni kapacak çok kurt var burda elimi bırakma hatta sen başını eğ kimseyle göz göze gelme"dedi inanmayan gözlerle baktım ona "Abartma Aras sadece elini bırakmasam olur bence" dedim Aras "iyi o da olur"dedi
Yağız abim Nazlının elini bırakmıyordu Nazlı da kimseyi tanımadığı kenara geçip beklemek istedine eminim ben yengemi iyi tanırım :)
Melodi ile Yiğit abim de arkadaşlarıyla gülerek konuşuyorlardı ben ve Nazlı insanlara boş boş bakıyorduk. "Aras" diyen kişiye baktım bir kız!
Kim ki bu kız?
"Nasılsın? Görüşmeyeli uzun zaman oldu"dedi kız göğüs dekoltesi o kadar fazlaydı ki basbaya 'Ben o gıcık kızlardanım benim tarzım bu' diyişini kanıtlıyordu.
Aras yapmacık bir şekilde gülümseyip "iyi pelin sen nasılsın?"dedi "ya sabır"dedim sessiz bir şekilde çünkü artık bana iyice kıskançlık krizleri geliyor yani.
Selin "efendim canım birşey mi dedin?"dedi kıza döndüm "sanane ya of bunaldım hadi gidelim Aras"dedim ve Arası çekiştirdim Pelin denilen kız Arasın kolundan tuttu "yanlız biz sohbet ediyoruz farkında mısın?"dedi.

Efendim şeytan bu kızı yol mu dedin?

Evet bence de yolmalıyım

"Sakinim sakinim kesinlikle sakinim"dedim Aras "o benim sevgilim Pelin onunla aha saygılı konuşsan iyi olur ayrıca biz diğer misafirlede konuşcaz belki daha sonra senle konuşabiliriz"dedi ve uzaklaştık Pelin denilen o gıcık kızdan "sakin ol sevgilim herkezden kıskanma beni"dedi Aras sırıtarak "şuan abimlerin düğününde olmasak ve üstümde elbise olmasa seni şuan çok fena yapmıştım"dedim dişimi sıkarak. Yağız abimgilin yanına gittik Yağız abim "bu da benim güzel kız kardesim Masal"dedi ve beni yanına çekti ve Arasa sert bir bakış attı tahminen elimi tuttuğu içindi.
Abimin karşısındaki çocuk "saçların çok güzelmiş Masal "dedi gülümseyerek tam teşekkür edecekken Aras "öyledir"dedi ona döndüm ve gözlerimle uyardım tekrar çocuğa dönüp "teşekkür ederim"dedim.
Yağız abim diğer misafirlerin yanına gitti Arasda beni yanına çekip herkezden uzak hir yere çekti tam beni azarlayacakken Arasın taklidini yaparcasına  "Sakin ol sevgilim beni herkezden kıskanma "dedim Aras "of off tam bir baş belasısın"dedi güldüm.

Artık vakit gelmişti ilk olarak Melodi ile Yiğit abime soruldu şimdik siz ne soruldu diyeceksiniz hastalıkta sağlıkta diye başlayan varya hah işte ondan sordu.
Bu yerler insanın canını sıkıyor şahsen ben onları izlerken bunaldım böyle şeyleri pek sevmiyorum ben.
İlk önce Yiğit abim ile Manolya daha sonra ise Nazlı ile Yağız abim evlenmiş oldular.
Şimdik ise Melodi ile Nazlı çiçek atacaklar bütün kızlar olarak arkalarına dizilmiştik tabi ondan önce Melodi ve Nazlının ortasına geçtim ve "şu arkadaki kıza atmıyorsunuz yoksa sizi oyarım"dedim Pelin denilen o kızı göstererek. Melodi ve Nazlı güldüler yerime geçtim birden Aras ortalıktan kaybolmustu neden acaba.
Melodi ve Nazlının kendilerinin çiçekleri vardı ama onları saklamalarını tavsiye etmiştim o yüzden ayrı bir tane gelin çiçeğini beraber atcaklardı.
O kadar heyecanlamıstım ki size anlatamam attıkları anda tuttum ama çevremdeki insanlar benden biraz uzak duruyorlardı ne oluyor ya? Önümü döndüğümde Aras dizinin üstüne çökmüştü ve çok güzel bir yüzüğü bana doğru uzatıyordu "Benimle evlenirmisin merinozum"dedi mutluluktan gözlerim dolmuştu herkez bize gülümseyerek bakıyordu. Bir kişi hariç Pelin!

Topluluğun arasından annem ve babam çıktı aynanda "evet desene kızım"dediler fazlasıyla mutlu olmuş bir şekilde "Tabiki de EVET"dedim herkez alkışladı Aras titreyen elime yüzüğü taktı. Annem ve babama sarıldım. Daha sonra ise abimlere sarıldım kızlara gelince Melodi "of sizin şu makyajlarınızi yapana kadar canım çıkıyor ama sizin umrunuzda değil anca ağlayın"dedi güldüm. Daha sonra tam geri dönmüşken Aras bana sarıldı ve döndürdü "Artık benimsin prenses"dedi güldüm.
Artık herşeyin güzel olacana inanmaya başlamıştım abimler annem ile babamı affetmişti ve Arasla evleniyordum.

Her zorluğun ardında elbette bir güzellik vardır , umudunuzu kaybetmeyin...



Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Diğer hikayelerime göz atmayı unutmayın. :)

ABİMİN ÇETESİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin