46. Bőlūm

995 81 27
                                    

Eyoo ben geldim keyifli okumalar...

HATIRLATMA

Bana tanıdık gelmişti yüzü ama çıkartamamiştım. Savaş olamazdı çünkü daha bu sabah benden vazgeçti neden böyle birşey yapsın?

Gene galiba İlaydanın oyunu beni korkutmak istiyor galiba.

..................**......**........**.......***........

Geri döndüm ve yürümeye başladım kimdi?  Eğer benim peşimde olmasaydı ben onun üzerine doğru gittiğimde benden kaçmazı mantıken benim peşimdeydi benden korkup kaçmıştı.  Birden bir araba fren yaptı tam sövecekken içerisinde abimlerin oldunu gördüm. Hemen arabaya bindim "kızım ne bu dalgınlık? Okulda biri canını sıkmadı değil mi?"dedi Yiğit abim bu boş olayı abime söylememeliyim zaten yeterince başlarında bela var  "yok abi ya öylesine dalmışım işte"dedim abim yola devm etti. Ben ise sadece camdan dışarı baktım.

Güçlü olmalıydım ama olamıyordum sanki biri bana yardım etmezse düştüğüm yerden kalkamayacak dereceye gelmiştim. "Prenses acıktın mı?"dedi Yağız abim aslında evet biraz acıkmıştım bütün bu olanları unutmalıydım

"Kurt gibi"dedim abimler güldü. Birazdaha ilerledikten sonra durduk. Arabadan indik ve içeri girdik.  Garson bize menüyü getirdi başımızda bekledi kafamı kaldırdığım da gorsonla göz göze geldik bana gülümsedi bende ona dik dik baktım daha sonra moreli bozulup gitti. "Ne yiyeceksin abim?"dedi Yiğit abim "Hamburger"dedim abim güldü ve garsonu çağırdı "üç tane kola ve hambuger"dedi garson kafasını salladı.

Yağız abim konu açamk istercesine "sen kızlara birşey demedin değil mi?"dedi "hangi konuda?"diye sordum abim "evlenme teklifi etmek konusunda tabi başımıza çok büyük bela alıyoruz biz sevgiliyken kıskanan Nazlı acaba evlendikten sonra bana neler yapar? Sence neler yapar abim?" Dedi güldüm "senin yanından hiç ayrılmaz , seni tek başına hiçbir yere göndermez , bütün kıyafehlerinin arkasına EVLİ yazar yani anlayacağın seni dünyada ki bütün kızlardan uzak tutar"dedim gülerek. Abim "orası kesin zaten"dedi abim.

Yiğit abim "bu akşam bir yemek düzenlettim bir restoran da yer ayıttım ve herşeyi de ayarladık bu akşam evlenme teklifi edeceğiz"dedi bende tam ben gelmeyim diyecekken abim "herkes orada olacak hem sana çok sevineceğin mutluluktan havalara uçacağın bir şey de orada olacak."dedi Ne!

"Ne var ki? Hadi söyle ya"dedim abim güldü "sürpriz"dedi sadece.

Yemeklerimiz geldi Yiğit abimi ikna etmeye hâlâ çalışıyordum Yiğit abim birşey demeyince Yağız abim bana kıyamayacağı için ona şirinlik yapmaya başladım ama o da söylemedi.

Yemeklerimizi yiyip çıktık restorandan arabada birşeyler düşündüm ama ne olabileceğini bir türlü bulamadım.

Eve geldimizde Yiğit abim "hadi kızlar hazırlanın akşam sizi bir restoranda yemek yiyeceğiz"dedi kızlar beni götürdü odalarını neden bu kadar acele ettiklerini anlamadım. "Bak Masal senin yengen olarak akşam sana ne sürpriz yapılacağını ikimizde biliyoruz eğer bize abilerinin neden bizi durduk yere akşam yemeğine götüreceklerini biliyorsan söyle bizde sana akşam ki sürprizden ipucu vereceğiz"dedi "abimler beni iyice tmbihledi söyleyemem ama tavsiyem şu ki güzel giyinmelisinizdir"dedim daha çok panik yaptılar ve hazirlanmaya basladilar.

Ben güzel bir (-zorla-)siyah elbise giydim.

Melodi bembeyaz elbise giydi Nazlı ise lacivert bir elbise giydi.

Hepimiz çok güzel olmuştuk.

Aşşağıya teker teker indik abimler şok olmuşlardı abimler takim elbise giymişlerdi gerçekten bu evlenme teklifi etmeyi çok önemsemişlerdi. Bende onlar için çok mutluydum. Arablara bindik ve restoranta gittik. Abimler fazlasıyla kibar bir şekilde Melodi ve Nazlı'nın sandalyelerini çektiler.

Yiğit abim öküz bir şekilde oturdu Yağız abim ise gülüp benimde sandalyemi çekti Melodi bana gözleriyle ne oldunu anlat der gibi bakıyordu ama ben sadece güldüm. Yemeklerimizi söyledik ve yedik iki abimde aynanda Melodi ve Nazlının elini tutup kaldırdılar ve dizlerinin üstüne çöküp aynanda "Benimle evlenirmisin?"dediler güldüm Melodi ve Nazlı bana baktılar ve koşarak gelip bana sarıldırlar abimler "Lan biz size evlenme teklifi ettik Masal mı etti?"dediler güldüm. Daha sonra bana sarılmayı kesip ikisi de koşarak abimlere sarıldı. Yağız abim

"sarıldınıza göre evlenme teklifimizi kabul etmiş oluyorsunuz değil mi?" Diye sordu kızlar da kafalarını salladılar. Yiğit abim "şimdik ise sıra Masalın sürprizinde"dedi Yiğit abim ve kendi telefonundan birşeyler yaptı. Melodi ve Nazlıda benim elimden telefonu tutup kaldırdılar. Yağız abim "sürprizin geliyor gözlerini kapat abim"dedi isteksizce gözlerimi kapattım.

Aç komutu gelince açtım ve şok oldum

"ARAS!" Sonrası karanlık...

SÜRPRİZ!

VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ.







ABİMİN ÇETESİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin