Biz yetimhanenin yolunu tutmuş gidiyorduk ki birden önümüzü siyah araba kesti kolumuzdan sürükleyerek bizi sokmaya çalıştılar " napıyosunuz bizi bırakın be" dedim ama kimse bizi tınlamadı sonra burnumuza bi bez tuttular sonrası karanlık.
****************
Uyandığımda bir yatağın üstündeydim Nazlı nerede?! Hemen kapıya gittim
" açın kapıyı " diye hem vuruyordum hemde bağırıyordum birden kapı açıldı içeri bi tane adam girdi " bağırma sizi bizim çetemize sokmak istiyoruz diğer arkadaşında iyi sadece birini bekliyoruz " dedi ve gitti kapıyıda kitlemişdi bende yatağın üstüne oturdum ve düşünmeye başladım. Bir süre sonra Kapı açıldı ve gene içeri o çocuk girdi " ikinizde çıkacaksınız ama birine hiçbirşey söylemiyeceksiniz bizde sürekli sizin yanınızda
duracağız " dedi
" nedenmiş o siz bizi kaçırdınız ben burdan sonra hemen polise gitcem" dedim birden benim üstüme gelmeye başladı ben bi klişe yapmayacaktım tabiki o geldi ben hala olduğum yerde kaldım " eğer söylersen biz bi şekilde yırtarız ama sizin cesedinizi kimse bulamaz " dedi sırf Nazlıya zarar gelmemesi için " tamam" dedim o çocukta sırıtıp beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı bir odaya geldimizde Nazlı da oradaydı direk koşarak ona sarıldım " iyimisin? " dedim Nazlı da " iyiyim " dedi " hadi arabaya dediklerimizi unutmayın" dedi gene konuştu uyuz bizde yürümeye başladık ve arabaya bindik araba giderken " kim sorarsa biz sevgiliz " dedi uyuz sonra devam ederek " Sen benim sevgilimsin artık Masal" dedi ben buna göz devirdim diğer arabayı kullanan çocuk ise " sende benim sevgilimsin Nazlı" dedi ben " hani biri gelecektide öyle gidecektik biz" dedim gene o uyuz atladı " o gelecek kişiler kardeşleri için yetimhaneye gitmişler ama yokmuş orada kız onu arıyorlarmış " dedi bende zaten hiçbirşey demedim banane .
Yarım saat sonra yetimhanenin önüne gelmiştik " sizin yüzünüzden birsürü sıkıntı yaşayacağız" dedi Nazlı " inin hadi arabadan yarında biz sizi almadan okula gitmeyin" dedi gene uyuz cevap verdi kimse bizi takmıyo lan bizde arabadan inip yetimhaneye girdik.
Girmeden önce iki tane adam
" isimlerinizi sorabilirmiyiz acaba" dedi bizde söyledik " Masal" " Nazlı" dedik
" Ne oluyo" diyerek uyuzla dğer çocuk yanımıza geldi " sen bizim kardeşimizsin Masal " dedi böyle birşeyin olması imkansız.*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
İnşallah beğenmişsinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN ÇETESİ (TAMAMLANDI)
ChickLit" Siz benim abim olamazsınız. Beni terk eden biri, benim ancak hiçbir şeyim olur." dedim ve yetim haneden çıktım.Ama birden havalandım. " Senin için biz hiçbir şey olabiliriz ama biz seni çok aradık be abicim. O yüzden seni bırakamayız." dedi ve be...