Selam
Arkadaşlar artık oy ve yorum sınırı koyacağım. Çünkü gerçekten bölüm için o kadar düşünüp uğraşmama rağmen hakkettiği değeri almıyor.
Bazıları sadece okuyup geçiyor. Ne oy veriyor ne de yorum yapıyor.
O yüzden +30 oy +50 yorum istiyorum. Gelene kadar yeni bölüm atmayacağım.
Bölümde smut içerik var. Rahatsız olanlar okumasın 🔞😈
İyi okumalar 😚
Min Yoongi
Hoseok un evine geldiğimizde hızlıca içeriye girmiş ve çok soğuk olduğu için elime klimanın kumandasını alarak açma düğmesine basmıştım.
"Bugün gerçekten çok soğuk." diye homurdanıp kumandayı elimden bıraktığım sırada ise arkadan belime sarılan bedenle kaskatı kesilmiştim.
"İstersen seni ısıtabilirim." Fısıltı şeklinde kulağımın dibinde konuştuğunda yanaklarım kızarmış ve yüzümü ona doğru döndermiştim.
"Klima boşuna mı var sevgilim" Deyip gülümsemiş ve belimdeki ellerden kurtulup üstümdeki montu çıkarmıştım.
"Ama ama..." Deyip bana yavru köpek bakışları atan Hoseok a sadece gülümseyip beremi de çıkarmıştım.
"Hiç boşuna öyle bakma Hoseok, beni etkilemez."
Etkiler.
"Of Yoonie, ama ben çok güzel şeyler almıştım senin için." Dibime girip konuştuğunda yüzümü biraz geriye çekmiştim.
"Ne aldın?" Tek kaşımı kaldırarak konuştuğumda piçimsi bir sırıtış sunmuştu. "Görmek ister misin?" Diye sorduğunda ise başımı olumlu anlamda sallamıştım.
"Pekala, burada bekle biraz." Gülümseyerek yanımdan ayrılmış ve odasına girmişti. Kısa bir süre sonra ise elindeki orta boy bir kutu ile tekrar yanıma gelmiş ve kutuyu yere bırakmıştı. Merak ettiğim için de o bırakır bırakmaz yerde dizlerimin üstüne oturmuş ve kutunun kapağına elimi attığım sırada Hoseok elimi tutarak beni durdurmuştu.
"Açmadan önce senden bir şey için söz almak istiyorum."
"Ne sözü?" Tek kaşımı kaldırıp ciddi bir ifadeyle ona baktığında zoraki bir şekilde gülümsemişti.
"İçindekileri görükten sonra beni dövmeyeceksin, tamam mı?" Dediğinde ise kaşlarımı çatmıştım. "Yoo, beni sinirlendirecek bir şey ise döveceğim."
"O zaman bakamazsın." Deyip kutuyu kaldıracağı sırada tutup geri yere koymuştum. "Of tamam, dövmeyeceğim." Diye söylendiğimde bir süre kararsız bir şekilde yüzüme bakmıştı. "Dövmeyeceğim diyorum Hoseok, çek elini yoksa kıracağım."
"Ya tamam bak." Söylenip elini çektiğinde yavaşça kutuyu açmış ve gözlerimin önüne serilen şeylere bakmıştım. Birkaç kedi kulaklı taç, tasma ve kuyruk vardı.
Taçlardan birini elime atıp almış ve bana korkarak bakan Hoseok çevirmiştim bakışlarımı.
"Lütfen Yoonie, hiç almamışım gibi davranalım tamam mı? Lütfen dövme beni." Diye korkarak konuştuğunda elimdeki pembe tacı biraz daha inceleyip yavaşça siyah saçlarım arasına takmıştım.
"Olayı ne bunun?" Tekrar Hoseok a baktığımda bir şey demememden mi yoksa beni böyle gördüğü için mi bilmem gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THIEVES / SOPE
Fanfictionİki hırsız, birbirlerinden habersiz aynı anda aynı evi soymaya çalışırlar. Taekook + Nammin