Selamyorum yapın yoksa rüyanıza gelirim. ☠
Min Yoongi
"Bilmiyorum Taehyung, takip etmiş galiba."
Taehyung ile salonda oturmuş Sungmin in attığı mesaj üzerine konuşuyorduk. Mesajı gördüğümde adeta şok olmuştum. Ben Sungmin in beni bıraktıktan sonra gittiğini sanarken meğerse o beni takip etmişti. Hoseok ile de yaptıklarımızı böylelikle görmüştü.
Sıkıntıyla iç çekip telefonumu elime almış ve Sungmin e yazıp yazmamak arasında gidip gelmiştim.
"Ne yazacağım ki?" Başımı kaldırıp Tae ye baktığımda, "Özür dileyip aranızdaki siktiri boktan şeyi bitir artık istersen. Bu kadar oyun yeter hyung." Demişti.
Ben de dediklerini haklı bularak mesaj kutusuna tıklamış ve yazmaya başlamıştım.
Min Yoongi
Öncelikle özür dilerim Sungmin. Seninle denedik ama olmadı çünkü ben başka birini seviyorum. Bu şeye artık bir son versek iyi olacak.
Hoşçakal.Mesajı yazdıktan sonra gönder tuşuna basmıştım. Üstümden koca bir yük kalkmıştı resmen. Birkaç dakika sonra mesajım görüldü olduğunda kalbimi tutup ne yazacağını beklemeye başlamıştım. Ama o hiçbir şey yazmamıştı. Sadece mesajıma görüldü atıp bırakmıştı.
Böylesi benim için daha iyi olmuştu. Gülümseyerek başımı kaldırıp Taehyung a baktığımda oturduğu yerde olmadığını görüp ayağa kalkmıştım.
"Taehyung?"
"Mutfaktayım hyung." Gelen cevapla mutfağa girdiğimde Tae nin patates doğradığını görmüştüm.
"Off, çok acıktım." Gülümseyerek konuştuğumda o da gülümsemiş ve bana doğru dönmüştü.
"Yarın akşam için Jungkook ve Hoseok u akşam yemeğine davet ettim. Yani yarın bizdeler."
"İyi bok yedin Taehyung." Göz devirerek konuştuğumda tek kaşını kaldırmıştı. "Neden ki? Seviştiğin adam gelecek diye utanıyor musun?" Sırıttığında kafasına vurup kaşlarımı çatmıştım. "Kes sessini. Ben gidip Jimin i uyandıracağım."
Mutfaktan ayrılıp Jimin in odasına kapıyı çalmadan birden girdiğimde Namjoon la birlikte onu yatakta öpüşürken yakalamış ve boğazımı temizlemiştim. İkilinin dikkatini çektiğimde ise Jimin Namjoon un kucağından inip utançla bana bakmıştı.
"Günaydın hyung." Kızarmış yanaklarıyla gülümsediğinde, "Günaydın" diye karşılık verip Namjoon a bakmıştım. "Sen ne ara geldin?"
"Dün gece siz uyurken Jimin beni eve aldı." Sırıttığında Jimin ona dönmüş ve yastığı kafasına atmıştı. "Sus."
"Şşş, hadi kesin şunu da aşağıya gelin. Kahvaltı edeceğiz." Konuştuktan sonra odadan çıkıp tekrar aşağıya inmiş ve Taehyung a kahvaltı hazırlamasında yardım etmeye başlamıştım.
Bir süre sonra kahvaltı hazır olunca Jimin ve Namjoon da aşağıya inmiş ve Jimin sandalye çekip otururken Namjoon bize bakmıştı. "Size afiyet olsun, benim gitmem gerekiyor." Eğilip Jimin in yanağını öpmüş ve ardından evden çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THIEVES / SOPE
Fanfictionİki hırsız, birbirlerinden habersiz aynı anda aynı evi soymaya çalışırlar. Taekook + Nammin