Merhaba bebekler
İyi okumalar
oy verip yorum yapmayı unutmayın
KİM TAEHYUNG
Akşam kanepede bağdaş kurmuş bir şekilde oturup yemeğimi yerken dış kapının açılıp kapanma sesiyle başımı o tarafa çevirmiştim. Yoongi Hyung elinde bir sırt çantasıyla yüzünde harika bir gülümseme eşliğinde yanıma gelip saçlarımı karıştırmıştı.
"Hayırdır Hyung, bu mutluluğunun kaynağı ne?"
Ben de onun gibi gülerek sorduğumda elindeki çantayı oturduğumuz kanepenin üzerine koyarak fermuarını açmıştı. Ben daha ne olduğunu anlayamadan çantayı ters çevirmiş ve içindeki paraları kanepenin üzerine dökmüştü. İçtiğim su boğazımda kalırken o gülmeye devam ederek sırtımı patpatlamıştı.
"B-bunlar..."
"Para Taehyung, canlı para."
"Görebiliyorum Hyung. Merak ettiğim şey bu kadar parayı nereden bulduğun." Ciddi bir tonda sorduğumda boğazını temizlemiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Hani şu bütün planımızı suya düşüren kızıl şerefsiz vardı ya. Hani sen de Jungkook ile sırf onun yerini bulmak için çıkıyordun?"
"Ah, evet..." duraksayıp tekrar ona bakmıştım. "Yoksa ondan mı aldın?"
Yoongi Hyung olumlu anlamda başını salladığında gözlerim kocaman açılmıştı.
"Ama nasıl?"
"Ah, boşver orasını. Bir şekilde onu buldum ve bir anlaşma yaparak Jimin in ameliyatı için gereken parayı aldım."
Kaşlarımı çatmıştım. "Ne anlaşması yaptın?"
"Parayı vermesi karşılığında istediği bir şeyi yapacağım."
"Ne?! Nasıl böyle bir anlaşma yaparsın. Ya kötü bir şey isterse!" Gözlerimi kocaman açarak ona doğru seslice konuştuğumda göz devirmişti.
"Taehyung..."
"Efendim Hyung?"
"Sadece parayı alabilmek için öyle söyledim. Sence onun dediği şeyi yapacak gibi mi görünüyorum?"
"Ah, doğru haklısın. Seni ve kedi olmana rağmen kötü çocuk havalarını unutmuşum."
"Tanrı aşkına bugün neden herkes bana kedi diyor!" Paraları sinirle tekrar çantaya doldurarak ayağa kalkmıştı.
"Belki de kediye benzediğin içindir, ha Hyung?
"Taehyung..."
"Efendim Hyung?"
"Elimde kalırsın." Arkasını dönüp gidecekken birden durmuş ve tekrar bana doğru dönmüştü.
"Bu arada artık Jungkook ile evcilik oyunu oynamana gerek kalmadı. Ayrılabilirsin."
O konuştuktan sonra odasına çıkmıştı. Bense dediği şeylerle donuk bir şekilde arkasından baka kalmıştım.
1 hafta sonra...
Hepimiz. Ben, Yoongi Hyung, Namjoon Hyung, Gyo ve Jimin in yakın olduğu bir kaç arkadaşı. Hastanenin kantininde saat gece bir olmasına rağmen oturuyorduk. Hiçbirimizi uyku tutmamıştı ve bizde kantinde toplanmıştık. Çünkü Jimin bugün ameliyat olmuştu ve biz onun gözlerini açmasını beklerken gözlerimizi kapatıp uyuyamamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THIEVES / SOPE
Fanfictionİki hırsız, birbirlerinden habersiz aynı anda aynı evi soymaya çalışırlar. Taekook + Nammin