Selam hatunlarım
uzun bir bölüm yazdım. öldüm, tşkrl. Ve iyi okumalar :* 👅
MİN YOONGİ
"Hyung!"
Arkamdan gelen sesle okulun bahçesindeki adımlarımı durdurmuş ve sesin geldiği yöne doğru dönmüştüm. Bu ani dönmemle neredeyse Gyo ile iç içe girmiştik.
"Hyung, insan alıştıra alıştıra döner. Ne diye birden dönüyorsun?"
Söylenmelerine göz devirmiş ve biraz geri çekilip ona bakmaya başlamıştım.
"Ne istiyorsun Gyo?"
Gyo, bu okuldaki sevdiğim tek alt sınıf öğrenci olabilirdi. O da benim gibi mimarlık okuyordu ama henüz 2. sınıftı bense son senemi okuyordum.
"3. sınıflardan bilmem adını unuttuğum kızının bu akşamki ev partisine katılıyor musun?"
"Ah, şu parti..."
"Katılıyor musun?" heyecanla sorduğunda boş gözlerle ona bakmaya devam etmiştim.
"Tabiki de hayır."
Verdiğim cevapla suratı düştüğünde yoluma devam etmek için harekete geçmiştim ki kolumu tutup sümük gibi bana yapışmıştı.
"Gyo, manyak mısın? Bıraksana kolumu."
"Hyung, hyung lütfen sen de gel. Beni orada yalnız bırakma. Hyung kurtlar, öcüler, bücükler yer beni ne olur sen de geeel"
Ben yürümeye çalıştıkça o koluma daha çok asılıp okulun ortasında resmen böğürüyordu.
"Gyo, rezil oluyoruz gerizekalı. Eheheheheheheh"
Gülümsemeye çalışarak bize tuaf tuaf bakıp yanımızdan geçen öğrencilere bakıyordum.
"Hyung, lütfen sen de gel. Noluuur! Sen gelmezsen... Imm şey...döverler beni. Evet, döverler! Onlardan küçüğüm ya hani, ezerler beni."
"Sen iyice delirdin galiba"
"Hyung, lütfeeeeğğğnnn!"
Son kez böğürdüğünde kolumu zorda olsa kurtarıp ona garip garip bakmaya başlamıştım.
"Hyung, lü-"
"Tamam, kes beynimi siktin!"
"Ne yani gelecek misin?"
"Sadece bir saat dururum"
"Canım Hyung umm!" üzerime doğru gelip sıkıca sarıldığında yine göz devirmiş ve geri çekildikten sonra evime doğru yürümeye başlamıştım. Tek başıma yürürken cebimdeki telefon titremişti. Çıkarıp gelen mesaja baktığımda bugün ki bilmem kaçıncı göz devirişimi yapmıştım.
Gyo
*konum* partinin yapılacağı evin konumu. Gecemiz güzel geçsin bebeğim 👅👅👅Mesajı okuduktan sonra iç geçirip şunları zikretmiştim.
Oruspu çocuğu...Eve vardığımda içeriye girip Taehyung a seslenmiştim fakat geri dönüş alamadığımda tüm evi aramıştım. Taehyung un evde olmadığını anladığımda telefonumu çıkarıp ona mesaj atmıştım.
Meow
Neredesin lan topik?Taehyung
Jimin Hyung un yanındayımMeow
Lan! Eve gelip sonra birlikte gidecektik hani!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THIEVES / SOPE
Fanfictionİki hırsız, birbirlerinden habersiz aynı anda aynı evi soymaya çalışırlar. Taekook + Nammin