Bölüm 23

806 108 96
                                    

selam, nasılsınız?

ekşınlı bi bölümle geldim

oy sınırı yine +35, bol bol da yorum yaparsanız sevinirim 🥺

iyi okumalar 😚








Min Yoongi 

"Artık aval aval bakmak yerine giyer misin şunları?" Otel odasında Hoseok un liseden arkadaşı olan Mia bana söylenirken ben önümdeki yatağın üstündeki jartiyerlere, vücut kemerlerine, kedi kulağına ve tasmaya bakıyordum. Plan gereği bunları giymem gerekiyordu.

Niçin burada bu durumda olduğumu soracak olacaksanız eğer, her şey Hoseok un bir hafta önce soygun yapacağız demesiyle başladı.

1 HAFTA ÖNCE

"Adam fetişli şeyleri seviyor. Anlayacağınız catboy, maid gibi fetişleri var. O yüzden ona göndereceğimiz kişiye kostüm giydirmemiz gerekiyor. Aksi halde adamı kekleyemeyiz." Mia konuştuktan sonra herkes bir süreliğine susmuştu.

Planımız şu şekildeydi. Bir mekana girmemiz gerekiyordu ve oraya girebilmek için şifreyi de haliyle bilmemiz gerekiyordu. Bu yüzden şifreyi bilen kolay birini bulmuştuk. Bulduğumuz adam her hafta Seul ün en işlek otellerinden birine gidip kendine seks işçisi getirtiyormuş.

Bu hafta gittiğinde ise içimizden biri seks içşisiymiş gibi onun odasına girip adamı içkiye attığı ilaç ile bayılttıktan sonra telefonundan şifreyi alacaktı. Şifre kesin telefonunda vardır çünkü bulduğumuz bu adam çok unutkan olarak biliniyordu. O yüzden her şeyi telefonuna kaydediyormuş.
Sorun olacak tek şey telefonun şifresi, o da umarım parmak izi okuyucusudur.

"Ee... catboy olamaya gönüllü olanınız var mı?" Mia tekrar konuştuğunda kimseden yine ses çıkmamıştı.

"Pekala... ben seçiyorum o zaman." Mia elini çenesinin altına koyup hepimize göz gezdirirken gözleri benim üzerimde takılı kalmıştı. "Siktir, Yoongi zaten kostümsüz catboy gibi. Bence Yoongi olmalı."

"Ölmek mi istiyorsun?" Hoseok Mia nın dediğine karşılık olarak konuşmuştu. "Sence ben Yoongi yi o adamın odasına gönderir miyim?"

"Burada senden izin alan mı var? Yoongi nin kararı bu."

"Bence de iyi fikir. Yoongi hyung rolüne çok uygun." Jungkook da onaylar şekilde konuştuğunda Hoseok ölümcül bakışlarını ona doğru çevirmişti.

"Taehyung olsun o zaman Jungkook, Taehyung u kuyruk kulak takıp sapık birinin odasına göndermek ister misin?"

"Hyung adam içkiyi içtiğinde uyuyacak zaten. Bir şey yapamayacak."

"Ya içmezse?!" Hoseok kendine engel olamayıp bağırdığında ben dahil herkes hafifçe yerinden zıplamıştı.

"İçmezse müdahale ederiz Hoseok. İletişim halinde olacağız. İçeride olan bitenlerden haberimiz olacak yani."

"Anlamıyorsun Mia, göndermek istemiyorum. Taehyung veya Jungkook olsun-" Ellerimi sinirle nefes alıp veren Hoseok un yanaklarına koyup onun yüzünü kendime doğru çevirmiştim.

"Sorun yok, halledeceğim." Sakince konuşup yüzünü okşadığımda tam tekrar bir şeyler söyleyecekti ki dudaklarımızı birleştirip alt dudağını öpmüş ve geri çekilmiştim. "Sorun olamayacak."

"Tamam öyleyse, catboy umuzu da belirlediğimize göre mekana girdikten sonra yapacağımız şeye geçelim." Mia konuşup ayakta durmaya devam ederken ellerimi Hoseok un yüzünden çekip önüme dönmüştüm.

THIEVES / SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin