37. Bölüm

27 17 7
                                    

37. Bölüm:
"Bu gece yıldızlara bak ve beni hatırla..."
---

Hidra: Şarkılar mı sana daha çok acı verir, anılar mı?

Hidra: Ben seçimimi şarkılardan yana kullanmak istiyorum.

Hidra: Şarkılarımdan çıkmıyorsun. Sanki çıkmamak üzere girmişsin gibi.

Hidra: Seni hatırlatan her şarkıyı silsem de işe yaramıyor.

Hidra: Şarkı dinlemesem ölürüm ama dinleyincede ölüyorum.

Hidra: Neden bu kadar zor?

Hidra: Gitmek bu kadar kolaysa, neden unutmak bu kadar zor?

Hidra: Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?

Hidra: Aşkın kanunu yoktur ama cezası ağırdır.

Hidra: Tüm soru kalıplarından nefret ediyorum.

Hidra: Sana sorduğumda hiçbirinin cevabı yok çünkü.

Hidra: Cevap alamayacaksam neden bu kalıplar var o zaman?

Hidra: Mesela bir insanı üzmeye devam edeceksen, neden onu hâlâ seversin?

Hidra: Binlerce kez kırarsın, binlerce kez umursamaz hiçe sayarsın onun duygularını ama bırakmazsında.

Hidra: Sen kendine gelmezsin ama bu hâlinden onu suçlarsın, onu sorumlu tutarsın. Neden?

Hidra: Söze gelince seviyorsun değil mi? Herkesin onu kırmasından sakınmaya çalıştığın sen, onu tek bir hareketinle kırıp üzebilirsin ama umursamazsın.

Hidra: O kızın sana ihtiyacı var mıdır, neler yaşıyordur, arkadaş çevresinde nasıldır, gerçekten mi mutludur kimse düşünmüyor değil mi?

Hidra: Ama o kız, heran her şeyi düşünüyor.

Hidra: O kadar yaşantısının içinde seni bile sığdırıyordur aklına. Belki de hiç çıkmıyorsundur.

Hidra: Bence artık herkes davranışlarına dikkat etmeli. Çünkü bir kız oyuncak değildir.

Hidra: Bu gece yıldızlara bak ve beni hatırla...

KAVUŞALIM GÜN BATIŞINDA  •Texting• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin