2. Bölüm

317 136 52
                                    

2.Bölüm: Ben buradayım.
"Artık bizi ugraştırma, gel..."

---

Hidra: Biliyor musun ?

Hidra: Her gece seni düşünmeden kafamı koyamıyorum yastığa.

Hidra: Içimde hep bir korku. Ya kavuşamazsak ? Yada ne bileyim işte daha gelmezsen ?

Hidra: Biliyorum elbet geleceksin. Sonuçta ailen, sevdiklerin herkes burada. Ben buradayım...

Hidra: Herkes seni çok merak ediyor Cenk. Ne oldu da gitti birden diye sorup duruyorlar. Ama gerçekleri kimseye anlatamıyoruz.

Hidra: Ve kimsenin mesajlarını okumuyorsun. Ya da görmezden geliyorsun hiçbir fikrimiz yok. Sürekli kapalı telefonların. Ne zaman açacaksın ?

Hidra: Çok uzamadı mı bu iş ? Gör şu mesajlarımızı artık. Acaba bizim seni merak ettiğimiz kadar sen de bizi merak ediyor musun ?

Hidra: Ben gittikten sonra bunlara ne oldu diye kendi kendine tartışma içerisine giriyor musun ?

Hidra: Evet, belki bir gün bana çok kızacaksın. Neden gittiğini bilmeden sana saçma sapan mesajlar atıyorum. Ama hepsinin bir nedeni olduğu için atıyorum bütün bu mesajları.

Hidra: Ama benim sana kırgın olduğum kadar, bana kırgın olamazsın. Sonuçta kötü zamanlarımızda bırakıp giden taraf ben değilim.

Hidra : Şimdi sen mesajlarımı okumuyorsun ama bir gün okuduğunda çok pişman olacaksın. Neden biliyor musun ? Herkesi kendi oyununa bilmeden de olsa alet ettiğin için.

Hidra: Sen gittiğinde biz ne yapacağımızı şaşırdık. Kaç hafta ruh gibi gezdik biliyor musun ? Bilmiyorsun. Kaç hafta yemek yiyemedik, okula gidemedik, ölü gibi yaşadık biz. Sana bunları neden anlatıyorum ki ? Zaten anlayamazsın durumumuzu.

Hidra: Ama yine de bilmeye hakkın var. Herkese ne çektirdiğini, ne kadar üzdüğünü bilmeye hakkın var Cenk.

Hidra: Mesajlarımı oku istersen cevap verme ama mutlaka oku tamam mı ?

Hidra: Yokluğuna alışamıyoruz. Alışırız sanmıştık ama sanırım bunu başaramıyoruz. Olmuyor Cenk olmuyor. Bir kaç ayda neler yaptığına bak. Yumurta yemeyen Miraç artık günde en az 3 tane yumurta yiyor. Hani zorla her sabah yedirmeye çalıştığın Miraç.

Hidra: Mesela Arda. Kitap okumayı sevmeyen çocuk sen gittiğinden beri kütüphanelerden çıkmaz oldu.

Hidra: Hale, artık her şeyini düzenli tutmaya başladı. Ecem, her gün düzenli olarak ödevlerini yapmaya başladı. Burçin, onun her şeyi yine aynı. Senin inadına bir şeyleri değiştirmek istemedi.

Hidra: Ve ben. Ben hala seni sevmeye devam ediyorum. Hala yumurta sevmiyorum. Hala kitap okuyorum ve ödevlerimi düzenli olarak yapıyorum sevdiğim.

Hidra: Bize bunları nasıl yaptırdın bak. Demekki bir şeyleri değiştirmek için çabalamak gerekiyormuş.

Hidra: Ama sen çabalamak yerine kaçmayı tercih ettin Cenk. Belki biraz daha burada kalıp bizimle uğraşsaydın başarırdık.

Hidra: Sen uzakta, biz sensiz. Umarım bu böyle devam etmez. Yoksa ileride kötü sonuçlar açabilir ve hiçbirimizin gücü bunu düzeltmeye yetmez.

Hidra: Seni seviyoruz Cenk. Artık bizi uğraştırma, gel. Seni bekleyen bir ailen var burada.

***

KAVUŞALIM GÜN BATIŞINDA  •Texting• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin