21.Bölüm: İzini Kabetmek.
"Bilsekte üzülecektik, bilmesekte..."---
Hale'den:
Ballı çöreğim: Sen beni mi engelledin ?
Ballı çöreğim: Ciddi olmadığını söyle bana.
Ballı çöreğim: Şaka yaptım de. Oraya kadar gelip seni dövmeye üşeniyorum.
Hidra'nın mesajlarını okurken kahkaha atıyordum. Trip atmak için engellemiştim ve engellerden hiç hoşlanmadığı için sinir olmuştu. Sinirli hallerini yerim be. Nasıl tatlı (!) arkadaşlarım var benim.
"Kııız Hale çabuk gel buraya. Yeri temizle." canım anacığım o ne güzel sahiplenme şeklidir. Öldürseydin.
"Ne oldu yine yaa. Ne haltlar oluyor burada ? " diyerek kendi kendime kızmaya başladım. Bütün çerezlerin yere döküldüğünü görünce canımdan can gitmiş gibi hissettim. Bunlara nasıl kıyarsın sen. Sen kimin çerezlerisin valla benim çerezim olmayı hiç hak etmiyorsunuz. Ayıp bee ayıp. Yani... Neyse.
Bugün o kadar efkarlık halim yoktu evet. Ama yine de kulaklarınızı çekin çünkü her an Hidra gelebilir ve enerjimi sömürebilir.
Yerdeki çerezleri temizleyip ıslak besle de silince bal dök yala oldu. "Anne bitti. Odama gidiyorum. Kapı çalarsa açma. " diyip önlememi alarak tam odama gidiyordum ki...
"Ne dedin kız sen arkamdan, duyamadım. " diyerek annem bağırdı.
"Yok bir şey anne yok. " diyip bıkkınlıkla odama yöneldim.
Öncelikle odamda oluşan küçük dağınıklığa baktım. Bunların hepsini bizi terk etmeden önce Cenk yapardı. Özlemiştim be. Neyse şimdi bunları düşünemezdim. Hidra sağ olsun unutturmuyor zaten.
Küçük, minicik dağınıklığı topladıktan sonra odamda canım sıkılmaya başladı. Ayağa kalkıp dört dönerek düşünmeye başladım. Ne yapsam acaba ?
Dergi baksam ? Hayır.
Instagrama girsem ? INTERNETIM YOK.
Temizlik yapsam ? Asla.
Sohbet etsem ? Kiminle ?
Kitap okusam ? Belki.
Müzik dinlesem ? Olabilir.
Bilgisayardan müzik açıp odanın içinde dans etmeye başladım. Bunlar benlik hareket değildi ama hadi hayırlısı.
Tam bir adımımı daha atmıştım ve titanik hareketini yapacaktım ki zil çaldı.
"Haleeee kapıya bak kızım kim geldi ?"
"Bakıyorum zaten. " diyip odamdan çıktım ve kapıya yöneldim.
"Bak bebeğim beni engelleyemezsin tamam mı? Ya ben senin biricik dostunum bana mı trip atıyorsun ? " diye söylenerek içeriye girdi Hidra.
Keşke açmaz olaydım o kapıyı !
"Ölüceksin şimdi sonra başıma kalacaksın. " diye söylendim odama girerken. Yüzüne bakmıyordum. Fakat tripte atmıyordum ama biraz sürünsün dimi yani ?
"Ha? " dediğinde anlamazca bana bakıyordu.
"Nefes almadan konuşuyorsun. " dediğimde gözlerini devirdi.
"Bu muydu? " dedi ve yatağıma oturdu. Evet dercesine kafamı salladım. Ama ne yazikki dayanamadım ve gittim sarıldım.
"Sana dayanamıyorum ki aptal. " dediğimde kolumda bir ıslaklık hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAVUŞALIM GÜN BATIŞINDA •Texting•
Teen Fiction"İkimiz birden sevinebiliriz, göğe bakalım..." *♡* "İkimiz birden sevinemeyeceksek, göğü yakalım..."