7. Bölüm

177 95 27
                                    

7.Bölüm: Beraberlik...
"O değeri veremeyecek ve kimseyi sevemeyecek gibi..."

---

Hale'den:

Ensar: Selam

Ensar: Nasılsın ?

Hale: Sen hangi yüzle bana yazıyorsun ?

Ensar: Hale çok özür dilerim.

Ensar: Bak yaptığım bir hataydı

Ensar: Evet seni çok üzdüm biliyorum

Ensar: Ama...

Hale: Sakın.

Hale: Sakın beni üzdüğünü söyleme.

Hale: Sen beni üzecek seviyede bile olamazsın tamam mı ?

Ensar: Biliyorum Hale.

Ensar: Farkındayım.

Ensar: Ama yine de çok özür dilerim.

Ensar: Ben seni hala unutamadım.

Ensar: Vazgeçemiyorum.

Ensar: Affet ne olur ?

Hale: Git bu sözleri Hilal denen kıza söyle Ensar. Ben artık yemem bu numaralarını.

Hale: Sakın bana bir daha yazma.

Hale: Karşıma çıkma...

Hale çevrimdışı...

***

Gerizekalı gelmiş bana neler söylüyor. Hala hangi yüzü kaldıysa söyleyecek ? Yok neymiş pişmanmış, üzülüyormuş muş muş ...

Sen gel benim doğum günümde kendi odam da beni aldat sonra da gel özür dile. Hangi devirde yaşıyoruz biz ya ? Yıl olmuş 2019 hala bir erkeğe bir kız yetmiyor. Vayy be...

Çalan telefonum ile bir hışım yataktan kalkıp masama doğru yürüdüm. Üstünde duran telefonumu alıp arayan kişiye baktım.

Hidra arıyor...

Benim minik farem arıyordu... Ve sinirli halimden anlayacak yine yanıma gelip iyice azar çekecekti.

"Efendim minik farem ? " dedim sesimin sakin çıkması için elimden geleni yaparken.

"Naber kuzum ? " diye sordu. Sesi kötü geliyordu. Sanki bir şeye canı sıkkın gibiydi.

"Ne yapim ben aynı işte. Sen ne yapıyorsun ? " dedim yatağıma uzanırken.

"Evde son ses müzik var. Ekin yine yapmış yapacağını. Neyse boşver işte. " dedi ve bir süre sustu.

"Gelmek ister misin ? " diye sordum. Hem bir şey olmuştu belliydi. Hem de annemler yoktu ve akşama kadar kızlar günü yapabilirdik.

"Geleyim mi ? " diye sordu emin olamamış gibi.

"Gel gel. Ben diğer kızları da çağırırım. " dedim.

"Tamam o zaman ben geliyorum. " dedi ve gülerek kapattı telefonu.

Önemli olan bu değil miydi ? Bizim bir arada olmamız. Bizim mutlu olmamız. Bizim sevinmemiz...

Ne bileyim işte insan bir kere sevince ve değer verdiği kişi de ona kötülük ettiyse daha kimseye o değeri veremeyecek ve kimseyi sevemeyecek gibi geliyor. Aşık olunca insan göklere çıkıyor ama aşk acısı çekerken de yerin dibine giriyor...

KAVUŞALIM GÜN BATIŞINDA  •Texting• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin