10. Bölüm

165 92 17
                                    

10.Bölüm: Aynı ortamlar.
"Belki şuan bile burada olabilir..."

---

Okulun çıkış zili çaldığında herkes çıkmak için acele ederken ben yavaş yavaş toparlanıyordum. Çünkü yetişecek bir yerim yoktu.

"Kanka niye uyuşuk gibi hazırlanıyorsun ? " diyerek yanıma helen Hale ile göz göze geldik.

Onun sorusuna karşılık omuz silkerek cevap verdiğimde ne olduğunu anlamış gibi omuzlarını düşürdü ve kafasını yana eğdi.

"Yine Cenk dimi ? " diye sordu.

"Bugün Muratla konuşmam gerek. " dedim.

"Neden ki ? " diye sordu.

"Cenk'in nerede olduğunu belki biliyordur. Geçen eve geldiğinde 'buralarda' demişti. "

"Kanka o çocuk bir şey bilmiyordur. Cenk buralarda olsa bunu ilk bilecek kişi ben olurdum. "

"Nereden bilceksin Hale ? "

"Beni arar. Eve gelmez belki ama bana haber verir. "

"Benim de arkadaşımsın. Sence seni arar mı ?"

"Tamam belki aramaz. Ama yine de bilirdim. "

"Tamam. Sen bilirdin ama ben yine de şansımı denemek istiyorum. "

"Ben de gelebilirim istersen. Yani tek gitmemiş olursun. "

"Tamam konuşuruz. " dedim ve çantamı da alıp sınıftan çıktık.

"Murat'a haber verdin mi ? "

"Hayır vermedim. Dur yazim. " dedim ve hemen telefonumu cebimden çıkarıp mesaj sayfasına girdim. Murat'ı bulup hemen ona yazmaya başladım.

Hidra: Selam Murat. Nasılsın ?

Hidra: Şey diyecektim. Bugün müsaitsen buluşabilir miyiz ?

Hidra: Cenk konusunda sormak istediğim sorular var.

Gönderildi...

Mesaj sayfasından çıkıp telefonu tekrardan cebime attım. Bugünlerde dikkatimi çeken çok şey oluyordu. Kendimi değişik hissetmeye başlamıştım. Yani nasıl desem bilmiyorum ama içimde takip ediliyor hissini öldüremiyordum. Ve bu merak etmeme sebep oluyordu.

Hale ile okulun çıkış kapısında diğerlerini beklemeye başladık. Aslında çok kalabalık değildi ama yine de okul kursuna kalanlar oldukça fazlaydı.

"Kanka bizimkiler niye bunlarla geliyor ? " dediğinde Hale ben çıkış kapısına odaklanmıştım. Hemen onun gösterdiği yöne çevirdim bakışlarımı. Ardayla Miraç, Ensar ve Berkayla birlikte bize doğru geliyorlardı.

"Of. Hadi başlıyoruz yine bir kaos. " dedim kısık sesimle. Hale duymuş olacakki başını sallayarak arkasına döndü Ensar ile muhatap olmamak için.

"Selam kızlar içim sızzzlaar. " diyerek kolunu omzuma attı Miraç. Bu sözü kaç kere duymuştum allah bilir. Göz devirdim ve kolunu omzumdan attım.

Hep birlikte bizim eve doğru yürümeye başladık. Ama neden Ensar ve Berkay bizimle geliyordu ? Şimdi sorsam ayıp olacaktı ama bu ortamda istenmiyorlardı. Yani Hale ve benim tarafımdan.

"Pardon ama neden sürekli bizim etrafımızda dolanma gereği duyuyorsunuz ? " yolun ortasında birden durmuş,onlara dönüp bunu söylemiştim.

"Pardon ama bu sizi neden ilgilendiriyor ? " dediğinde Miraç, ona çevirdim bakışlarımı.

"Kusura bakma ama bizimle oynayan kişilerin etrafımızda dolanmalarını neden isteyelim ? " deyiverdi Hale birden.

KAVUŞALIM GÜN BATIŞINDA  •Texting• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin