Η Λίζα καλπάζε επάνω στην καφετιά φοράδα της, με τον Πέτρο στο πλάι της επάνω στο αρσενικο άλογο που του έδωσε. Ένιωθε τον αέρα στο πρόσωπο της και την αίσθηση της απόλυτης ταχύτητας και ελευθερίας που μόνο η ιππασία μπορούσε να της χάρισει. Ένιωθε ευτυχισμένη, έστω και αν ήξερε ότι ήταν προσωρινό.
Είχε υποσχεθεί στον Πέτρο ότι θα τον πήγαινε σε ένα καταπληκτικό μέρος, έτσι ανέβαιναν τώρα ένα βουνό, έχοντας μαζί τους λίγα τρόφιμα για να γευματίσουν όταν φτάσουν και μπόλικο νερό για το δρόμο.
Το Μεγάλο Βουνό, έτσι λεγόταν, απηχε μισή ώρα περίπου απ' το Παλάτι και ήθελαν άλλη μια ωρα για να το ανέβουν μέχρι την κορυφή του. Ξαφνικά, η Λίζα σταμάτησε μπροστά από μια πλαγιά. Ο Πέτρος σταμάτησε το άλογο του δίπλα της. Στα αριστερά τους βρισκόταν γκρεμός με δέντρα να κατεβαίνουν απότομα, ο οποίος τους χάριζε μια πανοραμική θέα του βασιλείου και του παλατιού στο βάθος. Ο δρόμος μπροστά τους οδηγούσε στην κορυφή.
"Υπέροχα, δεν είναι;" είπε η Λίζα και εισέπνευσε βαθιά τον καθαρό αέρα του βουνού.
"Ναι, είναι. " Συμφώνησε ο Πέτρος.
"Που να δεις τη θέα όταν φτάσουμε. Πάμε έναν αγώνα μέχρι την κορυφή;" τον προκάλεσε με πονηρό ύφος.
"Είμαι γρήγορος καβαλάρης, Πριγκίπισσα. Δεν νομίζω πως θα με νικήσετε σε αυτό."
"Α, ναι; Για να δούμε, λοιπόν..." Η Λίζα τράβηξε τα χαλινάρια και η φοράδα της άρχισε να καλπάζει σαν τον άνεμο, ενώ ο Πέτρος ξεκίνησε αμέσως πίσω της φωνάζοντας:
"Εί! Αυτό δεν ήταν δίκαιο! Κλέψατε! Δεν με προειδοποιήσατε ότι ξεκινάμε!"
"Άσε τα λόγια γιατί θα χάσεις!" Του φώναξε η Λίζα και γελώντας συνέχισε να τρέχει σαν τον άνεμο. Ο Πέτρος την έφτασε σύντομα και για λίγο έδιναν μάχη σώμα με σώμα ενώ το διασκέδαζαν πραγματικά.
Έφτασαν στην κορυφή του βουνού και για ελάχιστη διαφορά, κέρδισε η Λίζα και άρχισε να πανηγυρίζει φωνάζοντας και σήκωσε το άλογο στα δύο του πόδια. Ο Πέτρος την κοίταξε και του θύμισε Δυτική καουμπόισσα.
Κατέβηκαν απ' τα άλογα, τα έδεσαν σε ένα δέντρο και τους έβαλαν νερό. Η Λίζα πλησίασε την άκρη της κορυφής και ο Πέτρος πλησίασε και στάθηκε πλάι της. Η θέα του έκοψε την ανάσα.
"Λοιπόν, όπως βλέπεις, το βουνό αυτό βρίσκεται κοντά στα σύνορα με το Κεντρικό, αλλά και το Δυτικό Βασίλειο." Ξεκίνησε να εξηγεί η Πριγκίπισσα. "Έτσι, στα αριστερά μας βλέπουμε ένα μεγάλο μέρος του Βασιλείου μας, το Παλάτι εκεί κάτω... Ευθεία βλέπουμε τον Ποταμό Γκρεμό, την Πρώτη Πεδιάδα και το Πρώτο Δάσος τα οποία ανήκουν στο Κεντρικό Βασίλειο." Η Λίζα προχώρησε προς τα δυτικά της κορυφής, έδειξε πέρα μακριά και συμπλήρωσε: "Και αυτό εκεί στο βάθος είναι το Βασίλειο της Δύσης."
BẠN ĐANG ĐỌC
Αλήθειες και Ψέματα (Τα Πέντε Βασίλεια Prequel)#SCBC2024
Lãng mạnΣτη Χώρα των Πέντε Βασιλείων και συγκεκριμένα στο Νότιο Βασίλειο, ζει μια νεαρή κοπέλα, η Κάτια, μαζί με τον πατέρα της και τις αδελφές της, Μαρία και Άντζελα. Μετά την αποτρόπαιη δολοφονία του πατέρα τους όμως, οι τρεις αδελφές καλούνται στο Βόρειο...