Τρία περίπου χρόνια είχαν περάσει. Τρία χρόνια που ο Λεωνίδας και η Κάτια είχαν καταφέρει να κρύψουν τη σχέση τους και το γάμο τους. Πρόσεχαν πάρα πολύ βέβαια, ακόμα περισσότερο από πρώτα και δεν εμφανίζονταν πουθενά δημόσια για να μη βγουν φήμες και φτάσουν στα αυτιά των γονιών τους. Αρκούνταν σε κρυφές συναντήσεις στους κήπους και στα δωμάτια τους, όπου έλιωναν από έρωτα ο ένας για τον άλλον. Είχαν απομείνει μόνο μερικοί μήνες για να κάνει ο Λεωνίδας την επέμβαση και είχαν άρχισει ήδη να κάνουν σχέδια για το που θα πάνε, πως θα είναι το σπίτι τους, πόσα παιδιά θα κάνουν... Μόνο θετικά σκεφτόταν ο Λεωνίδας. Δεν ήθελε να σκέφτεται καν το χειρότερο σενάριο σε περίπτωση που δεν πετύχαινε το τελετουργικό. Όμως ακόμα και έτσι να γινόταν, η Κάτια και πάλι θα ήταν στο πλάι του. Δεν θα τον άφηνε ποτέ. Η τουλάχιστον έτσι νόμιζε τότε...
Αυτές τις μέρες επικρατούσε χαρά και εορταστική ατμόσφαιρα στο Παλάτι, καθώς ένα πολύ ευχάριστο νέο είχε φτάσει: ο Πρίγκιπας Στέφανος είχε ζητήσει σε γάμο την Άντζελα. Ναι, ο Στέφανος ήταν τελικά πρίγκιπας του Μικρού Βασιλείου, αλλά δεν ήθελε να το αποκαλύψει στην Άντζελα, γιατί ήθελε να τον βλέπει σαν "κοινό θνητό και απλό άνθρωπο", όπως της είπε, όχι ως άνθρωπο με έναν σημαντικό τίτλο. Ήταν γιος του Βασιλιά Αναστάσιου και διάδοχος του, και η Άντζελα θα γινόταν βασίλισσα του Μικρού Βασιλείου στο πλάι του κάποια στιγμή. Η μητέρα της και ο Βασιλιάς Αλέξανδρος πέταξαν από χαρά όταν έλαβαν την πρόταση και φυσικά δέχτηκαν να δώσουν το χέρι της νεαρής πριγκίπισσας. Η Άντζελα θύμωσε στην αρχή που ο Στέφανος της είχε κρύψει τον τίτλο του, αλλά δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς και τελικά το δέχτηκε. Εξάλλου, ο ίδιος άνθρωπος ήταν, εκείνος που την έκανε να λιώνει με τα λόγια του σε κάθε του γράμμα, που έκανε την καρδιά της να φτερουγίζει κάθε φορά που σκεφτόταν την επόμενη συνάντηση τους. Και αυτή η συνάντηση θα συνέβαινε σύντομα, καθώς ο Στέφανος με τον πατέρα του και συνοδεία βρισκόταν κιόλας στο ταξίδι τους για τη Χώρα των Πέντε Βασιλείων και συγκεκριμένα για το λιμάνι του Βόρειου Βασίλειου.
Η Άντζελα βρισκόταν με την Κάτια στο δωμάτιο της πρώτης. Άλλη μια κουραστική ημέρα είχε περάσει, καθώς είχαν πάει μαζί με τη μητέρα τους, τη Μαρία και τη Λίζα να ράψουν φορέματα για τους αρραβώνες στην καλύτερη μοδίστρα του βασιλείου. Όλες τους παρήγγειλαν πολύ όμορφα φορέματα, της Άντζελας όμως ήταν το πιο εντυπωσιακό.
"Είμαι τόσο ευτυχισμένη, αδελφούλα... Επιτέλους θα τον δω ξανά μετά από τόσο καιρό. Και όχι μόνο αυτό. Θα αρραβωνιαστούμε! Το πιστεύεις;" αναφώνησε η Άντζελα, κουρασμένη από όλη τη διαδικασία αλλά και με πρόσωπο που έλαμπε από χαρά.
BẠN ĐANG ĐỌC
Αλήθειες και Ψέματα (Τα Πέντε Βασίλεια Prequel)#SCBC2024
Lãng mạnΣτη Χώρα των Πέντε Βασιλείων και συγκεκριμένα στο Νότιο Βασίλειο, ζει μια νεαρή κοπέλα, η Κάτια, μαζί με τον πατέρα της και τις αδελφές της, Μαρία και Άντζελα. Μετά την αποτρόπαιη δολοφονία του πατέρα τους όμως, οι τρεις αδελφές καλούνται στο Βόρειο...