ΚΕΦΑΛΑΙΟ 35

61 14 34
                                    

Έξι χρόνια μετά...

Οι μέρες πέρασαν, έγιναν μήνες και οι μήνες χρόνια. Η Κάτια είχε μάθει πολύ καλα τη δουλειά της σερβιτόρας στο μπαρ, με τη βοήθεια του Σωτήρη και του Κυρ Παύλου, και όσο τη μάθαινε τόσο ξεχνούσε τα προβλήματα της και δεν χρειαζόταν να ψάχνει πια διέξοδο στο ποτό.

Δεν ήταν πάντα εύκολο. Πολλές φορές είχαν πολλή δουλειά, το μπαρ ήταν γεμάτο με μεθυσμένους άντρες και οι παραγγελίες έδιναν κι έπαιρναν συνεχώς. Ο Κυρ Παύλος πάνω στην ένταση της δουλειάς πολλές φορές της φώναζε.

"Πάμε, Κάτια! Ξύπνα, κοιμάσαι όρθια! Κουνήσου, οι πελάτες περιμένουν!" Όμως στη συνέχεια ηρεμούσε και της ζητούσε συγγνώμη, εξηγώντας της όμως ότι έτσι έβγαινε το μεροκάματο.

Πρώτη φορά έβλεπε η Κάτια πως είναι να πρέπει να δουλεύεις για να ζήσεις όπως έκανε ο απλός λαός σε όλα τα βασίλεια, εκείνοι που δεν τα είχαν βρει όλα έτοιμα όπως οι Πρίγκιπες του Παλατιού. Ακόμα και η ίδια είχε μάθει να τα βρίσκει όλα έτοιμα, πρώτα από τον πατέρα της, ύστερα απ' τη θεία της, που μεγάλωσε εκείνη και τις αδελφές της με την περιουσία που της είχε αφήσει ο άντρας της, και σίγουρα τα έβρισκε κυριολεκτικά όλα έτοιμα στο Παλάτι του Βορρά.

Ποιος θα το φανταζόταν ότι μια πριγκίπισσα θα κατέληγε σερβιτόρα και θα ανέχοταν τις φωνές του μπάρμαν και τις βρισιές των πελατών αν τυχόν αργούσε η παραγγελία τους η εχυνε καταλάθος λίγη μπύρα πάνω τους όταν ακόμα μάθαινε. Σε ποιον να το έλεγε και να την πίστευε.

Όμως στο τέλος της κάθε βάρδιας ήταν τόσο κουρασμένη, που έπεφτε κατευθείαν για ύπνο και δεν προλάβαινε να σκεφτεί τίποτα. Και όταν πέρασε ο πρώτος μήνας και πήρε τα πρώτα λεφτά στα χέρια της ένιωσε όμορφα, πως όλοι οι κόποι της ανταμείφθηκαν.

Στην αρχή δεν άντεχε να βλέπει μπροστά της όλα αυτά τα ποτά, να τα σερβίρει και να μην μπορεί να πιει. Ένιωθε αδύναμη και πολλές φορές κουραζόταν πολύ εύκολα. Όμως ο Σωτήρης βρισκόταν πάντα εκεί γύρω, της έδινε κουράγιο και τη βοηθούσε.

Όσο περνούσε ο καιρός, γινόταν όλο και πιο καλή σε αυτό που έκανε, σαν να είχε γεννηθεί για αυτό. Είχε αυτοπεποίθηση, μιλούσε στους πελάτες με θάρρος και δεν χρειαζόταν πια η παρέμβαση του Σωτήρη η του Παύλου αν τυχόν κάποιος μεθυσμένος την πείραζε. Η Κάτια μπορούσε να υπερασπίζεται μόνη της τον εαυτό της. Πλέον δεν θύμιζε σε τίποτα το ντροπαλό κορίτσι που ήταν κάποτε. Είχε εξελιχθεί σε μια δυναμική γυναίκα.

Αλήθειες και Ψέματα (Τα Πέντε Βασίλεια Prequel)#SCBC2024Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ