ΚΕΦΑΛΑΙΟ 46

63 15 21
                                    

Και σε αυτό το κεφάλαιο θα έχουμε θέματα αυτοκαταστροφής και αυτοτραυματισμού, οπότε και πάλι διαβάζετε με δική σας ευθύνη.

**********************************************

Η Λίζα άνοιξε τα μάτια της καθώς το φως του πρωινού ηλίου έμπαινε μέσα από τις κουρτίνες του δωματίου της. Ένιωθε γαλήνια, χωρίς να καταλαβαίνει το γιατί εκείνη την ώρα, ένιωθε ένα γλυκό μούδιασμα σε όλο της το σώμα. Ύστερα, ένιωσε τα χείλη του Πέτρου επάνω στο λαιμό της. Γύρισε και τον κοίταξε.

"Καλημέρα, πριγκίπισσα μου." Της είπε εκείνος.

Ανασηκώθηκε έντρομη και κοίταξε κάτω απ' τα σεντόνια. Ήταν γυμνή, όπως και ο ίδιος. Καλύφθηκε ξανά μέχρι το στήθος και είπε με μια δόση ντροπής:

"Πέτρο, τι κάναμε;"

"Δεν θυμάσαι;" τη ρώτησε με ένα πονηρό χαμόγελο.

Τότε άρχισαν να επανέρχονται στο μυαλό της οι αναμνήσεις της προηγούμενης βραδιάς. Είχε περάσει σχεδόν ένας μήνας από το πρώτο τους φιλί και ο ζεστός Ιούλιος είχε μπει. Οι δύο νέοι, ενώ στην αρχή είχαν συμφωνήσει να μην επαναληφθεί αυτό μεταξύ τους, τελικά δεν συγκράτησαν το πάθος τους και έδωσαν κι άλλα υπέροχα φιλιά. Δεν είχαν ξεκαθαρίσει ακόμα τι ήταν, αν ήταν φίλοι η εραστές, όμως η Λίζα άπλα δεν μπορούσε να τον αποχωριστεί, τον επιζητούσε σε κάθε ευκαιρία.

Το προηγούμενο βράδυ, λοιπόν, είχαν πάει βόλτα σε μια παραλία, και συνάντησαν μια ομάδα ταχυδακτυλουργών, αποτελούμενη από άντρες και γυναίκες που είχαν έρθει ταξίδι αναψυχής από τη Χώρα των Μάγων . Είχαν ανάψει φωτιά στην παραλία, τραγουδούσαν, χόρευαν και έκαναν διαφορά μαγικά κόλπα. Μόλις είδαν το νεαρό ζευγάρι, χωρίς να γνωρίζουν βέβαια ότι η Λίζα είναι Πριγκίπισσα, τους προσκάλεσαν να συμμετάσχουν στο γλέντι τους.

Ήταν κάτι διαφορετικό και για τους δύο και πέρασαν πολύ όμορφα. Ήπιαν, χόρεψαν και διασκέδασαν με τα μαγικά, ενώ μια από τις μάγισσες διάβασε το χέρι της Λίζας και της είπε πως θα γίνει μεγάλη και τρανή βασίλισσα μια μέρα. Η Λίζα γέλασε, ήξερε ότι δεν υπήρχε αυτή η πιθανότητα, ο Λεωνίδας και η Κάτια ήταν νέοι ακόμα και σίγουρα κάποια στιγμή θα έκαναν παιδί. Και σίγουρα δεν ευχόταν να πάθουν κακό για να πάρει αυτή το θρόνο.

Ύστερα θυμήθηκε την πρώτη τους ερωτική νύχτα μαζί, όταν γύρισαν αργά τη νύχτα στο Παλάτι. Είχε πιει αρκετά για να αφήσει τον εαυτό της ελεύθερο να του δοθεί, αλλά όχι τόσο ώστε να μη θυμάται τι είχε συμβεί.

Αλήθειες και Ψέματα (Τα Πέντε Βασίλεια Prequel)#SCBC2024Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ