"Το έκανα με τον Μάριο." Είπε η Μαρία στις αδελφές της την επόμενη της δεξίωσης, πριν κατέβουν κάτω για πρωινό. Με το που ξύπνησε δίπλα του και ενώ ήταν πολύ νωρίς ακόμα, χωρίς να ξυπνήσει τον ίδιο, έφυγε αθόρυβα και πήγε στο δωμάτιο της Άντζελας, να την ξυπνήσει και να πουν τα νέα της χθεσινής δεξίωσης. Λίγο μετά, ακολούθησε και η Κάτια, ερχόμενη αντίστοιχα από το δωμάτιο του Λεωνίδα.
Οι αδελφές της την κοίταξαν καλά- καλά.
"Τι κάνατε;" Ρώτησε η Άντζελα, ανήμπορη να πιστέψει αυτό που μόλις ξεστόμισε η αδελφή της.
"Το προφανές. Κοιμηθήκαμε μαζί, κάναμε έρωτα, πως το λένε;"
"Αλήθεια;" απόρησε η Κάτια. Δεν την κατέκρινε βέβαια. Ήξερε καλά για τα αισθήματα του Μάριου για αυτήν εδώ και καιρό, όμως από ότι ήξερε, η Μαρία ποτέ δεν είχε ανταποκριθεί. Τι άλλαξε άραγε τώρα;
"Μα... αφού εσύ έλεγες πως δεν τον θες γιατί είναι ανώριμος και βαρετός." Της είπε όταν το πρώτο σοκ πέρασε.
"Ναι, αλλά τώρα άλλαξε. Τώρα είναι πλέον δεκαοχτώ και όσο να ναι, έχει αποκτήσει αρκετές εμπειρίες. Και αυτό μου το απέδειξε περίτρανα χθες." Είπε εκείνη με ένα πονηρό χαμόγελο ικανοποίησης.
"Τι να πω... Μπράβο, αφού έτσι ένιωσες, καλά έκανες." Βρήκε μόνο να της πει η Κάτια.
Η Μαρία στράφηκε στη μικρότερη αδελφή τους. Θα έφτανε και η σειρά της Κατιας. Ήθελε πολύ να δει το πρόσωπο της όταν της έλεγε ότι την κατάλαβε.
"Εσύ, για πες. Τι έγινε χθες με τον Στέφανο;" Η Άντζελα πήρε το πιο ερωτευμένο ύφος της και απάντησε:
"Με φίλησε..."
"Αλήθεια; Μπράβο!" Αναφώνησε χαρούμενη η Κάτια. "Και πως ήταν;"
"Υπέροχο. Πολύ καλύτερο από ότι το είχα φανταστεί."
"Που να δεις και το άλλο πόσο καλύτερο θα είναι. Ειδικά αν ο Στέφανος έχει πάει με πολλές γυναίκες και έχει εμπειρία... Και από ότι τον κόβω..." ξεκίνησε να λέει η Μαρία, όμως η Κάτια τη διέκοψε με μια ελαφριά σπρώξια.
"Μαρία! Μην τη φέρνεις σε δύσκολη θέση!"
"Δεν πειράζει, Κάτια. " είπε η αδελφή τους. "Όσο για αυτό, έχω λίγο άγχος, αλλά είμαι σίγουρη ότι ο Στέφανος θα με σεβαστεί και θα ολοκληρώσουμε μετά το γάμο, και θα είναι πολύ προσεκτικός και ρομαντικός μαζί μου."
"Σαν τον Λεωνίδα, έτσι Κάτια;" πετάχτηκε η Μαρία. Είδε με ικανοποίηση την έκφραση σαστιμάρας στο πρόσωπο της αδελφής της.
ESTÁS LEYENDO
Αλήθειες και Ψέματα (Τα Πέντε Βασίλεια Prequel)#SCBC2024
RomanceΣτη Χώρα των Πέντε Βασιλείων και συγκεκριμένα στο Νότιο Βασίλειο, ζει μια νεαρή κοπέλα, η Κάτια, μαζί με τον πατέρα της και τις αδελφές της, Μαρία και Άντζελα. Μετά την αποτρόπαιη δολοφονία του πατέρα τους όμως, οι τρεις αδελφές καλούνται στο Βόρειο...