Εισαγωγικό Σημείωμα

193 23 3
                                    

Η ιστορία μου γράφτηκε αρκετά παλιά και έκανα αρκετή δουλειά για να την επιμεληθώ και να την ανεβάσω σωστά ώστε να μπορεί να διαβαστεί, οπότε ζητώ την κατανόηση σας. Είναι prequel των Πέντε Βασιλείων, αν και δεν έχει σημασία ποιο θα διαβάσετε πρώτο. Απλά έχετε υπόψη σας ότι τα γεγονότα που θα αφηγηθώ αναλυτικά εδώ, τα διηγούμαι και περιληπτικά στο πρώτο κεφάλαιο των Πέντε Βασιλείων, οπότε για να μην έχετε spoiler καλύτερο θα ήταν να διαβάσετε αυτό πρώτο (ασχέτως αν έγραψα πρώτα τα Πέντε Βασίλεια 😋)

Η ιστορία περιέχει σκηνές βίας,  βιασμό, λίγες ερωτικές σκηνές, καθώς και εθισμό σε αλκοόλ και πιθανή αναφορά σε αλλά ψυχολογικά θέματα. Αν παρόλα αυτά θέλετε να τη διαβάσετε, καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ, στο γραφείο σας ή όπου αλλού διαβάζετε και πάμε να ταξιδέψουμε μαζί στη Χώρα των Πέντε Βασιλείων (αν και μόνο στο Βόρειο και στο Νότιο θα πάμε )!!

Το υπέροχο αυτό εξώφυλλο είναι δημιουργία της natassap21

Η ιστορια κερδισε τη 2η θέση στον Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό 2020 της  και της _Sumela_01 και της elenapaxi ✨🎉

⚠️ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν διαβάζετε αυτό το βιβλίο από site όπως το teenfic.net, να ξέρετε πως ένα τέτοιο site είναι παράνομο, παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων του Wattpad και πολύ πιθανών να περιέχει κακόβουλο λογισμικό το οποίο ενδέχεται να βλάψει τη συσκευή σας . Διαβάστε αυτό το βιβλίο από τη σωστή ιστοσελίδα, στο προφίλ μου ElliPam91 στο Wattpad.

Εγώ, η Έλλη Παμπάλου, ως μοναδική κάτοχος του προφίλ ElliPam91 και συγγραφέας του παρόντος βιβλίου, δηλώνω ότι ΔΕΝ δίνω τη συγκατάθεση μου για να δημοσιευθεί το βιβλίο μου σε οποιοδήποτε άλλο site πέραν του Wattpad.

Αν αντιληφθείτε ή πέσετε θύμα οποιασδήποτε τέτοιας απάτης, μπορείτε να κάνετε καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο παρακάτω link:

https://www.lawspot.gr/nomika-nea/kataggelia-gia-egklimata-kyvernohoroy-nea-ilektroniki-ypiresia-meso-govgrLawspot

Αλήθειες και Ψέματα (Τα Πέντε Βασίλεια Prequel)#SCBC2024Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ