Προσοχή! Σκληρές εικόνες σε αυτό το κεφάλαιο! Προσπάθησα να μην τις περιγράψω με λεπτομέρειες, ούτε εγώ η ίδια θα το άντεχα, αλλά αν παρόλα αυτά δεν μπορέσετε να τις διαβάσετε μπορείτε να προσπεράσετε αυτές τις παραγράφους!
Βορράς, ίδια χρονολογία με προηγούμενο κεφάλαιο.
Η Λίζα είχε πολύ άγχος εκείνη τη μέρα. Είχαν μόλις υποδεχθεί, μαζί με τον αδελφό της, τη μάγισσα Πουλχερία, που ήρθε από τη Χώρα των Μάγων για να γιατρέψει την όραση του.
Είχε αρκετά τρομακτική όψη, δημιουργώντας της έτσι αρκετό φόβο, μαζί με το φόβο που είχε ήδη για την επερχόμενη επέμβαση. Είχε αρκετά γερασμένο πρόσωπο με βαθιές ρυτίδες, μαύρα μακριά μαλλιά τα οποία όλως παραδόξως δεν συνόδευαν την ηλικία μαζί με το πρόσωπο της, γάμψη μύτη και όταν χαμογέλασε, διέκρινε αρκετά σάπια δόντια στο στόμα της.
"Χαίρω πολύ, Υψηλότατε. Ο πατέρας σας μου είχε πει πάρα πολλά για εσάς στο ταξίδι του στη Χώρα μας, πριν από δέκα χρόνια." Είπε με βραχνή φωνή και έκανε ελαφριά υπόκλιση μπροστά τους.
"Χαίρω παρομοίως, Μάγισσα Πουλχερία. " είπε ο Λεωνίδας, και η Λίζα χαιρόταν ενδόμυχα που εκείνος δεν μπορούσε να δει την τρομακτική μάγισσα.
Τυχερέ! Είπε μέσα της και έπνιξε ένα γέλιο, διώχνοντας έτσι για λίγο το άγχος της. Η Πουλχερία έστρεψε τα μεγάλα μαύρα της στα δικά της και ήταν λες κι έβλεπε μέσα στην ψυχή της, σαν να καταλάβαινε κάθε σκέψη της.
"Και εσείς πρέπει να είστε η νεαρή Πριγκίπισσα Λίζα, που θα πάρει το θρόνο σε περίπτωση που αποτύχω, έτσι δεν είναι;" της είπε, σαν να την κατηγορούσε που ήταν απαισιόδοξη σχετικά με την επέμβαση. Και πως να μην ήταν δηλαδή, μετά από τόσες συμφορές που είχαν βρει την οικογένεια τους;
"Ν...Ναι... Μάλιστα, εγώ είμαι." Είπε.
"Χαίρω πολύ." Η μάγισσα πλησίασε και της κράτησε τα χέρια.
"Φοβάσαι." Της είπε. "Δεν με εμπιστεύεσαι." Συμπέρανε. Από τη δύσκολη θέση την έβγαλε ευτυχώς ο αδελφός της.
"Γιατί δεν πάτε να ξεκουραστείτε πρώτα, Μάγισσα Πουλχερία, και ύστερα να συζητήσουμε σχετικά με τις λεπτομέρειες της επέμβασης;" Και κάλεσε έναν υπηρέτη για να συνοδεύσει τη μάγισσα στο δωμάτιο που είχε ετοιμαστεί για εκείνη. Αφού αποχώρησε, ο Λεωνίδας στράφηκε στη Λίζα:
BẠN ĐANG ĐỌC
Αλήθειες και Ψέματα (Τα Πέντε Βασίλεια Prequel)#SCBC2024
Lãng mạnΣτη Χώρα των Πέντε Βασιλείων και συγκεκριμένα στο Νότιο Βασίλειο, ζει μια νεαρή κοπέλα, η Κάτια, μαζί με τον πατέρα της και τις αδελφές της, Μαρία και Άντζελα. Μετά την αποτρόπαιη δολοφονία του πατέρα τους όμως, οι τρεις αδελφές καλούνται στο Βόρειο...