Η Κάτια έμεινε με τον Νίκο, μην έχοντας άλλη επιλογή. Την πρώτη μέρα που εκείνος έφυγε για δουλειά, από ότι της είπε, αποφάσισε να το σκάσει απ' το παράθυρο, όμως φυσικά εκείνος είχε βρει τρόπο να τα κλειδώσει και αυτά. Έμεινε όλη την ημέρα μόνη της, ενώ έπληττε απίστευτα μέσα στο μικροσκοπικό του σπίτι, ενώ έψαχνε μάταια να βρει κάτι να πιει.
Το βράδυ επέστρεψε ο Νίκος με μια στοίβα βιβλία στα χέρια του, τα οποία ακούμπησε σε μια γωνιά στο πάτωμα κοντά στο τζάκι.
"Για να μη βαριέσαι." της είπε. Η Κάτια έμεινε άφωνη. Λάτρευε τα βιβλία και αυτή του η κίνηση τη συγκίνησε, αλλά δεν το έδειξε.
"Ευχαριστώ." Είπε απλά.
"Επίσης έχω και σκάκι. Ξέρεις να παίζεις;"
"Όχι."
"Θα σου μάθω."
Πέρασε σχεδόν μια εβδομάδα μαζί του. Σύντομα άρχισε να της αρέσει η πάρεα του Νίκου και να αφήνει στην ακρη τη σκέψη της να το σκάσει. Ο Νίκος δεν έφευγε κάθε μέρα. Τις περισσότερες φορές καθόταν σπίτι μαζί της, διάβαζαν βιβλία, έπαιζαν σκάκι η απλά κάθονταν στον καναπέ μπροστά στο αναμμένο τζάκι, συζητώντας ελάχιστα. Η Κάτια άρχισε να ξεχνάει ακόμα και τον εθισμό της στα αλκοολούχα ποτά. Δύο φορές μάλιστα που ο καιρός ήταν κατάλληλος, πήγαν και έφαγαν έξω σε ταβέρνα και μετά έκαναν περίπατο στο λιμάνι.
Η Κάτια είχε όμως πολλά ερωτηματικά για αυτόν. Γιατί δεν της μιλούσε για το παρελθόν του; Ούτε εκείνη του μιλούσε για το παρελθόν της βέβαια. Δεν ήξερε ποια είναι στην πραγματικότητα. Του είχε πει απλά πως είχε χάσει την οικογένεια της πριν χρόνια και ότι τώρα ζούσε μόνη της και για αυτό έβρισκε παρηγοριά στο ποτό. Αλλά ο Νίκος σίγουρα έκρυβε πολλά. Εκτός από εκείνη την ημέρα που έλειπε, έφυγε και άλλες δύο νύχτες, ντυμένος στα μαύρα και ενώ η ίδια έκανε πως κοιμόταν, και γύρισε ξημερώματα. Σίγουρα της όφειλε κάποιες εξηγήσεις για αυτό.
"Τι δουλειά κάνεις;" τον ρώτησε ένα βράδυ που χαλαρώναν μπροστά απ' το τζάκι. Εκείνος την κοίταξε με απορία. Σίγουρα δεν περίμενε μια τέτοια ερώτηση τόσο απότομα.
"Σε είδα χθες το βράδυ. Ντύθηκες στα μαύρα και έφυγες κρυφά νομίζοντας ότι κοιμόμουν και γυρίσες τα χαράματα. Αυτό συνέβη και προχθές. Τι είδους δουλειά είναι αυτή αργά τη νύχτα; Μήπως είσαι μαφιόζος;" απαίτησε να μάθει ενώνοντας το βλέμμα της με το δικό του. Ο Νίκος έσκυψε το κεφάλι και μετά από λίγα δευτερόλεπτα της απάντησε:
BẠN ĐANG ĐỌC
Αλήθειες και Ψέματα (Τα Πέντε Βασίλεια Prequel)#SCBC2024
Lãng mạnΣτη Χώρα των Πέντε Βασιλείων και συγκεκριμένα στο Νότιο Βασίλειο, ζει μια νεαρή κοπέλα, η Κάτια, μαζί με τον πατέρα της και τις αδελφές της, Μαρία και Άντζελα. Μετά την αποτρόπαιη δολοφονία του πατέρα τους όμως, οι τρεις αδελφές καλούνται στο Βόρειο...