20 - Breaking Up

2.5K 251 265
                                    

Allah beni kahretmesin önceki bölüm Stephen'ın Seokjin olduğunu açıklama yapmadan yazmışım ve yayınlamış bulundum🙂😩  yayınlar yayınlamaz herkes abanıp okuyunca da değiştiremedim, bu ufak hatamı görmezden gelin ve çaktırmayın, şşş🤫😙🤭

Ayrıca öhm... şeyyy benim bir dans cover hesabım var, videolarımı izleyip beni takip ederer destek olursanız çok mutlu olacağım @zey.kcovers umarım vaktinizi ayırıp bir göz atarsınız, şimdiden destek veren herkese çok çok teşekkür ederim💞
(Not:eğer buradan görüp de hesabımı takip ederseniz bana dm'den wattpad'den geldiğinizi yazarsanız çok sevinirim)

Ayrıca medyadaki şarkıyla feci aşk yaşıyorum, dinlemenizi %10000 tavsiye ederim.

Yazan'ınız Zey, iyi okumalar diler...♡

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤


Babamın Taehyung'la görüşmemi kısıtlayıp bana yasaklar koymasının üzerinden dört gün geçmişti ve ben bok gibiydim. Taehyung'la hiç görüşemiyor değildim, zira dakika başı beni telefonumdan arayıp duruyor, okulda artık ayrı sıralarda oturmak zorunda olsak da birbirimizi görüyorduk ama bu yeterli gelmiyordu, aksine; onu görüp de dokunamamak, beni rahatlatan kokusunu içime çeke çeke sarılamamak bana çok zor geliyordu. Her dakika dudaklarımın üzerinde olan dudaklarının özlemiyle dudaklarım yanıp tutuşuyor, onun sıcaklığı olmadan buz tutan ellerim onun sıcak ellerini arıyordu. Kısa sürede farkında olmadan ona çok fazla bağlanmıştım ve dört gün öncesine dek tenlerimiz sürekli temas halinde ve hiç ayrılmazken, her sabah onun dokunuşları ve öpücükleriyle uyanırken şimdi teninin bana yakınken uzak olması, onun o derin, kadife sesiyle değil de aptal alarm müziğiyle uyanıyor olmak beni içten içe bitiriyordu. Üstelik bu dört günde midem daha da kötüleşmiş, kusmalarım ve mide bulantılarım had safhaya ulaşmıştı ve ben kesinlikle berbat haldeydim. Ancak en az benim kadar, hatta benden daha kötü olabilecek biri varsa, o da Taehyung'du.

Okulda gözleri sürekli benim üzerimdeydi. Yanıma gelemese de uzaktan Jimin ve Seokjin Hyung vasıtasıyla her hareketimi takip ediyordu ancak onu ne zaman uzaktan bana bakarken bulsam, ağladı ağlayacak bedbaht bir ifadeyle bakıyordu ve bu beni daha da üzüyordu. 

Telefon konuşmalarımızda istemeden de olsa onu suçlamış, babama her şeyi anlattığı için kızmıştım. Üstelik babamın ceza verse beni kendisinden ayıramayacağını söylemişti ancak şimdi beni almak için gelmiyordu. 

Kulağımda çalan 'Stuck With You' ile somurtarak ve önüme çıkan taşları tekmeleyerek okula giden ve dört gündür Taehyung'suz olduğum için hayatım boyunca nefret etmediğim kadar nefret ettiğim yolda okula doğru ilerlettiğim adımlarımı hızlandırdım. Bu yol, onunla el ele tutuşup sohbet ederek yürüdüğümde, onun beni duvara yaslayıp nefesimi kesecek kadar hızlı öptüğünde güzeldi. Şimdi ise dört gün önce beni altında öptüğü ağaca bakarak dudak büzüyor, bu günlerin çabuk geçmesi için dua ediyordum.  

Biraz ilerlediğimde, Taehyung'la daha önce yine altında öpüştüğümüz bir elma ağacının, baharın neşeli habercisiymişçesine çiçek açtığını gördüğümde şaşkınlıkla duraksayarak ağaca yaklaştım ve başımı kaldırıp beyaza çalan toz pembe, küçük çiçeklerine baktım. Ağacın bütün dallarında, neredeyse açık bir yer bırakmayacakmış gibi koloniler halinde açan çiçeklere baktım ve iç çektim. Ağacın çiçek açma vakti değildi; kışın başlangıcında, kasım ayının başlarındaydık ve bu ağaç, karanlığın ortasına yakılan mum gibi soğuk havada diğer kuru ağaçların yanında parlıyordu. 

Sol tarafımdan gelen dal çıtırtıları dikkatimi çektiğinde başımı ağaçtan çevirip sol tarafıma dönecektim ki, sol kulağımın hemen yanında özlemiyle yanıp tutuştuğum kişinin sesini duydum.

Vampire Delta - Taekook |Omegaverse|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin