Kitabımı yeni okumaya başlayan insanlar var ve ben ilk başlardaki cringe sayılabilecek bölümleri başkaları okuduğu için utanıyorum ilk bölümleri atlasınlar okumasınlar istiyorum çünkü çok kötü🥺
O zamanlar kitabın hikayesi kafamda tam oturmamıştı bu yüzden bir takım olmaması gereken saçma şeyler yazmış olabilirim ve bu beni utandırıyor🥺😣. Keşke başlara dönüp değiştirme şansım olsa🥺
Bu arada 5k olmuşuz, okuyan herkese teşekkürler✊🏻💖
İyi okumalar~~~
Kulağımın altında, boynumda, yüzümün anlayamadığım yerlerinde küçük dokunuşlar, belki de öpücükler hissediyordum ancak uyanamıyordum. Yorgunluğum, zihnimi dahi ele geçirmişti ve ben sesi tanıdık gelen birinin kulağıma fısıldadığı şeyleri duyuyor ancak tepki veremiyor, yorgunluğumun etkisiyle esir olduğum uykumdan kopamıyordum.
Sonunda, sesler artar gibi olduğunda, "Jungkook," diye fısıldadığını duydum kalın, kadife bir sesin. "Uyan meleğim," diye devam etti ardından fısıltısına. Bu kez göz kapağıma, kirpiklerimin üzerine konan bir öpücüğü hissettim ve de saçımda dolaşan ince parmakları. Sonra o parmaklar temasını kesmeden tenimi sıyırarak yüzüme indi ve ateşten bir parçanın sıcaklığına sahip olan o el, yanağımı kavradı. Hemen ardından dudağımın hafifçe çekiştirildiğini hissettim, öpücük sonrası çıkan o ıslak, tanıdık sesi duydum. Ve ardından yine aynı ses, tekrar fısıldadı. "Hadi bebeğim, aç gözlerini."
Ve ben, sonunda uyandım.
Gözlerimi yavaşça, yorgunluğun peşi sıra getirdiği halsizlikle gözlerimi yarıya kadar araladım ve bir çift parıldayan, içine bakınca burnuma kahve kokusu dolan kahverengi gözle karşılaştım.
"Günaydın güzel meleğim,"
Taehyung.
Bir çift parlak kahvenin, gücün, yakışıklı bir yüzün, mükemmel bir vücudun, paranın ve en çok da benim, kalbimin yegâne sahibi Kim Taehyung.
Şuandaki ve gelecekteki bütün gülüşlerimin sebebi Kim Taehyung.
"Günaydın Taehyung-ah,"
"Seni uyandırmak istemezdim ama akşam boyu uyursan gece uyuyamazsın. Okulda sıkıntı çekmeni istemedim. Hem karnını da doyurmamız gerek,"
Taehyung'un söylemesiyle fark ediyordum ki, sabah olmamıştı. Odanın aydınlık olmasının sebebi yatağın üzerinde asılı duran şık avizeden gelen ışıklardı. Eli kumaşın üstünden belimi okşadığında fark ettiğim bir diğer şeyse, artık tamamen çıplak olmadığımdı. Üzerimde muhtemelen Taehyung'a ait kalın, büyük beden bordo renkli uzun bir sweatshirt vardı.
Yorgunluktan dolayı her bir kasım sızlıyordu ve üzerimde inanılmaz derecede bir uyku mahmurluğu vardı.
Bu yüzden mızmızlanarak yumruk yaptığım elimle sağ gözümü ovuşturdum."Çok uykum var..."
"Tekrar uyursun bebeğim, ama şimdi kalkman gerek."
Elleri tekrar saçlarımı okşadı ve ellerinin ardından dudakları da saçlarıma dalarak saçlarımın arasına öpücük kondurdu. Tam bu sırada aniden gelen gelen mide bulantısı ve öğürme hissiyle birlikte Taehyung'u aniden ittirerek yorganı üstümden atıp yataktan çıktım ve yakın olduğuna şükürler ettiğim banyoya tüm gücümle koştum. Kalçamdaki belirgin ağrı ve diğer kas ağrılarım beni oldukça zorlasa da zamanında banyoya yetişmeyi başarıp klozetin kapağını açarak sabahtan midemde kalan ne varsa öğürerek kusmaya başladım. Kusmaktan, o şiddetle gelen öğürme hissinden nefret ederdim ve şuan onlardan birini yaşıyordum. Vücudumda kalan son güç kırıntıları da kusmamla birlikte vücudumu terk ederek titremeye başladığım sırada sırtımda hissettiğim bir çift elle irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Delta - Taekook |Omegaverse|
Fanfic[DEVAM ETMEYECEK] Delta Kim Taehyung, yıllar önce kurt adamlar ve vampirler arasında yapılmış kanlı bir savaşa katılmış ve babasını korumak isterken bir vampir tarafından ısırılmıştı. Ancak Taehyung ne ölmüş, ne de iyileşebilmişti... "I ask an angel...