17. R É S Z

2.8K 103 0
                                    

Wyatt nálunk maradt. Matt-el elvoltak a nappaliban. Anyuék a szobájukban pihentek én pedig a szobámba lépve kidőltem az ágyon. Vissza gondoltam Wyatt ölelésére és puszijára. Arra, hogy milyen közel volt hozzám és hogy mennyire nem bántam. Persze ciki volt mert nem beszéltük meg előtte a játsszuk el, hogy együtt vagyunk dolgot. Plusz rettentően zavarban voltam, mert nem tudtam mit is csináljak vagy mit is mondjak. Felültem és úgy döntöttem a hülye gondolkodás helyett inkább elmegyek fürödni. Miután megvoltam felvettem a rövid pizsim ami egy laza rövid nadrág és egy ujjatlan volt. Hajam felkontyoltam és vissza mentem a szobámba. Az ágyamra ülve ölembe vettem a laptopom és betakarózva nézni kezdtem egy filmet amit Matt ajánlott. Bosszúállók 1.rész.

Pár perc múlva halk kopogás hallatszott az ajtómon. Kikeltem az ágyból és kinyitottam az ajtót.

-Bejöhetek?-kérdezte Wyatt az ajtó előtt állva.

-Gyere.-engedtem be és becsuktam mögötte az ajtót. Vissza ültem az ágyba és betakaróztam.

-Csak bocsánatot szeretnék kérni, amiatt amit műveltem. Nem volt szép dolog, hogy azt mondtam hogy a barátod vagyok.-ült le az ágyam szélére de elég közel hozzám.

-Semmi gond, csak nem voltam felkészülve rá. Elvégre a suli legmenőbb fiúja azt mondta, hogy a barátnője vagyok.-nevettem.

-Szerinted én vagyok a suli menője?-nevetett ő is.-Nos ez hízelgő.-mondta egoistán, mire elnevettem magam.

-Az egész suli ezt gondolja.-vágtam rá.

-És szerinted engem ez érdekel?-vonta fel a szemöldökét.

-Azért a csapatkapitányi címmel jár a menőség. Számíthattál rá.

-Tényleg sosem érdekelt mit gondolnak rólam. Csak azt csináltam amit szeretek és amiben jó vagyok. Mellesleg ki az a Jeremy?

-Ő egy srác a volt sulimból. Mindig dumált velem, érdeklődött felőlem de nekem nem jött be a srác. Párszor tudtára is adtam, de nem adta fel.-húztam el a szám.

-És még mindig oda van érted ez a srác?-kérdezte.

-Valószínű. Mondta Chris, hogy keresett szóval gondolom igen. De nem tudom miért. Bárki aki nekem bejött könnyen elfelejtett. Könnyen felejthető vagyok.

-Nem mindenkinek.-vetett rám egy hosszú pillantást.-Nagyon csalódott volt a srác. Chris.

-Igen. Már egy ideje jártak Linával mielőtt megtudtam volna. Mármint már sejtettem előtte is. De nagyon örültem, hogy végre boldogok. Csak kár, hogy nem láthattam őket együtt, hogy nem tagadják le, hogy járnak és nem titkolóznak. Szerettem volna látni, hogy tényleg boldogok. Akkor tudtam meg, hogy együtt vannak amikor ide költöztem.

-És másnap találkoztunk először.-mondta mosolyogva.

-Igen.-mosolyogtam rá.

Miután Wyatt-el megbeszéltük a dolgokat Matt is átjött míg Wyatt zuhanyozott. Megbeszéltem vele is a Chris és Lina dolgot, na meg, hogy ki is az a Jeremy. Majd folytattam a filmet aminek 9 óra körül volt vége. Hamar elálmosodtam és el is aludtam.

Lots of trying -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now