31. R É S Z

2.8K 116 5
                                    

A bál napja. Azt hittem, majd az egész hetet végig izgulom majd, pénteken pedig egész nap hisztizve rohangálok a szobámban. Ez nem így történt. Sőt egyáltalán nem érdekelt a bál. Még tegnap elugrottunk Sam-el egy ruha boltba. Nem akartunk túlzásokba esni, ahogy sokaknál előfordul. Én a nagy nap miatt egy vastag pántos sötétkék földig érő egybe ruhát vettem meg. Sam egy piros földig érő ruhánál maradt. Csodás volt benne. Matt-et ugyan úgy hidegen hagyta a bál, mint engem. Engem Matt visz és ott fogunk találkozni Sam-el és Kyle-al. Apropó Kyle. Érzi, hogy nincs minden rendben velem vasárnap óta. De beadtam neki, hogy csak a temetői látogatás készített kicsit ki. Valójából Wyatt miatt voltam zárkózott. Aki egész héten mellőzte a sulit. Nem tudom merre járt, de egész héten nem láttam. Mindenhol őt kerestem, de sehol nem találtam. Mintha a föld nyelte volna el. Hozzánk sem járt át. Ez megijesztett. Mi van, ha már elment?

Ilyen gondolatokkal készültem, a ma esti suli bálra. Felvettem a ruhám és a fekete tornacipőm. Utálom a magassarkú cipőket. Ezért választottam földig érő ruhát.

A sulihoz érve Kyle-hoz léptem és szorosan megöleltem. Matt üdvözölte Sam-et és lepacsizott a többiekkel. Fura volt, hogy Wyatt nem volt köztünk. Nagyon úgy nézett ki, hogy ma sem jön. Matt sem tudta, hogy pontosan mi van vele.

Bementünk a suliba. A torna teremben már egész sokan voltak. A lelátó sorait elfoglalva néztük a táncoló tömeget. Csak nekünk nem volt kedvünk semmihez. Én inkább felálltam és átmentem a büfébe inni valamit. Vettem egy dobozos narancs levet és már indultam ki a büféből, de az előtérben megláttam Őt. Engem nézett. Fehér inget, fekete nyakkendőt és farmert viselt. Lábára sport cipőt húzott. A kezemből kiesett a narancslé és egy csattanással ért földet. Alig akart elhinni, hogy látom. Minden egyes nap az ajtót lestem hátha belép rajta. Elnevette magát és közelebb lépett. Felvette az üdítőm és felém nyújtotta. A nyakába ugrottam és átöleltem. Ő erősen szorította a derekam.

-Hiányoztál!-mondtam halkan a nyakába.

-Te is nekem.-suttogta.

-Merre jártál?-kérdeztem még mindig őt ölelve.

-Minden felé. Seattle, Tacoma, Missoula... körül néztem.-tolt el egy kicsit, hogy a szemembe nézhessen.

-Te 8 órát vezettél?-kérdeztem meglepetten.

-Aha. Tartottam egy pihenőt is nyugi.-nevetett halkan.

-És magával ragadott valami?

-Seattle egész jónak tűnik és csak 20 percnyire van innen. Tacoma meg kocsival 1 óra.-vonta meg a vállát.

-Mikor akarsz menni?

-Hamarosan.-mondta, ezt az egy hetet is alig bírtam ki nélküle, most meg örökre itt akar hagyni. De nem foghatom vissza, ha nem érzi itt jól magát. Ezért csak bólintottam és szorosan megöleltem. Vissza mentünk a torna terembe.

-Wyatt haver.-jött le a lelátóról Matt és lepacsizott Wyatt-el.-Merre jártál? Minden oké?

-Persze. Csak elmentem a nagyiékhoz egy kis időre.-mosolygott. Nagyi? Még Matt sem tudja, hogy Wyatt elakar költözni? Na szép!

-Az edző már hiányolt. És pont ide tart. Ajaj!-röhögött kínosan.

-Santiago! Hol az istenbe voltál egész héten?!-vonta kérdőre mérgesen.

-A nagyinál.-vonta meg a vállát Wyatt.

-És a nagyi betanultatta veled a jövő heti meccs taktikáját?

-Még nem. Ha elküldte neki postán akkor még biztos nem érkezett meg. Az internetet nem tudja használni, szóval az email is bukott ügy.-mondta vigyorogva.

Lots of trying -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now