24. R É S Z

2.8K 97 0
                                    

Egy élmény volt a Kyle-al töltött délután. Mesélt a csapatról, a barátairól, az osztályáról és a családjáról is. Viszont ma már a suliban is találkozunk. Most még elég meleg van, ezért egy kék pólót vettem fel és egy fekete farmert. Gyorsan kifésültem a hajam. Felkaptam a táskám és lementem a nappaliba, ahol Matt telefonozott, rám várva. Köszöntem neki és beléptem a konyhába. A gyümölcskosárból kivettem egy almát és leültem Matt mellé.

-Wyatt velünk jön vagy a saját kocsijával?-kérdeztem miközben bele haraptam az almába.

-A sajátjával, csak még elment Liz-ért. Tudod a barátnőjéért.-nézett rám egy percre, de hamar visszafordult a telefonja felé. Ezért nem látta a csalódott arckifejezésem.

A sulihoz érve kipattantam Matt mellől és csak intettem a fiúknak. Wyatt is ott ült mellette pedig ott ült a barátnője. Főleg ezért nem is mentem oda. Felmentem a terembe leültem Paul mellé. Aki Sam-el beszélgetett.

-Sziasztok!

-Szia Rhea!-ugrott fel Sam és megölelt.

-Készültél a dogára?-Na ja. Míg a fiúk egész hétvégén fociztak és a PS-t nyomták, addig én tanultam és Kyle-al találkoztam.

-Aha.-válaszoltam miközben azon elmélkedtem, hogy elmondjam-e nekik, hogy tegnap Kyle-al találkoztam. De nem tudtam hogyan. Azt sem tudtam, hogy ez egyáltalán randi volt-e.
Óra után Sam és Paul elindultak az udvarra, míg én gyorsan elfutottam a mosdóba. Lementem a lépcsőn az udvar felé. Leültem a pad szélére és hallgattam Paul sztorizgatását a hétvégéről. Majd Kyle termett mellettem hirtelen.

-Sziasztok!-köszönt és leült mellém a padra. Fél kézzel átölelte a derekam és puszit nyomott az arcomra. Lehajtottam a fejem zavaromban. Rámosolyogtam és körül néztem az udvaron. Az udvar távoli részében kockultak az infósok. Mellettük a kilencedikesek támasztották a falat. A közelükben pedig deszkáztak a lépcsőn a tizenegyedikesek. Trükköket mutogatva. Ők a folyóson is örömmel deszkáznak, a tanárok pedig örömmel írnak be nekik ezért. A deszkások mellett viszont ott álltak Wyatt-ék. A fiúk pár percre néztek ide különös figyelmet nem fordítottak ránk. Még Matt sem, hisz ismeri Kyle-t. Wyatt viszont már más volt. Nem ölelte a barátnőjét aki ott állt mellette. Nem hallgatta a sztorizgatást. Csak minket nézett. Elég feltűnően vizslatta a mellettem ülő Kyle-t és szerintem kicsit sem tetszett neki, hogy engem ölel. Nekem sem tetszett amikor ő ölelte a barátnőjét. Nem is foglalkoztam vele. Inkább Kyle-ra néztem és mosolyogva néztem, ahogy Sam-et hallgatja és szól néhány szót. Aztán felém fordult.

-Hogy tetszett a tegnap?-kérdezte mosollyal az arcán.

-Nagyon jól éreztem magam.

-Elmehetnénk ma is. Persze, csak ha van kedved.-kacsintott rám.

-Igen lenne, de nincs neked ma edzésed véletlenül?-kérdeztem nevetve.

-Basszus tényleg.-jutott eszébe és lehajtotta a fejét, majd hirtelen felnézett.-Nincs kedved eljönni az edzésre?

-De van, még nem voltam. Mikor kezdődik, most is a tesi terembe lesz?-kérdezősködtem.

-Nyugi, gyere Mattel és könnyen oda találsz.-vigyorgott majd csengettek. Nyomott egy puszit az arcomra és felugrott a padról majd bement a suliba.

-Rhea-ujjongott Sam-ez meg mi volt?-kérdezte elképedve.

-Ha én azt tudnám...-mondtam össze zavarodva.

-Jártok vagy mi? Ez nagyon fura volt.

-Tudom tegnap össze futottunk délután. A parkban. Hozott nekem virágot. Nagyon sokat beszélgettünk, most meg elhívott az edzésre.

Lots of trying -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now