29. R É S Z

2.7K 93 0
                                    

A résnyire nyitott ajtón anyu hangja szűrődött be. Kikeltem az ágyból és lementem a lépcsőn. Matt a kanapén ült vele szemben pedig anyu mérgelődött. Wyatt a lépcső aljánál támaszkodott, zsebre dugott kézzel. Megálltam melltte és a vállára tettem a kezem.

-Szia! Mi történt?-kérdeztem halkan.

-Jó reggelt! Tudod mondtam tegnap, hogy Matt kisurrant.-fordult felém.-Hát Cass rájött.-vonta meg a vállát.

-És hogy jött rá?

-Kereste Matt-et valamiért. Nem találta sehol. Akkor jött rá, hogy kiszökött. Matt reggelig azt hitte minden oké és nem jött rá.

-Ez elég kemény.

-Az. Nem gondoltam volna, hogy ennyire kibukik Cass.-mondta homlokát ráncolva.

-Igen, én sem.

-Áh Rhea, sajnálom, hogy felébresztettelek.-fordult felénk Cass.-De valaki kiszökött az este és muszáj megbüntetnem, különben nem tanul belőle.-bökött Matt felé. Én is oda pillantottam Matt a száját elhúzva vont vállat.-Tehát ma nem mehet sehová. És mivel ő vitt volna el ma téged így nem tudsz elmenni te sem Leavenworth-ba. Sajnálom.

Csalódottan felsóhajtottam.

Leültem apu mellé az asztalhoz és megreggeliztem.

-Jól vagy?-fürkészett apu.

-Igen, persze. Csak a mai program lefújva.-vontam meg a vállam.

-Hallottam. Elvinnélek, de dolgom van délután és késő este érek haza. Anyád meg ma nem megy sehová. Vigyáz Matt-re, hogy amíg szobafogságban van, ne menjen sehová. Nem értem ezt a gyereket. Ha megkérdezi tőlünk, elengedtük volna. Ehelyett mit csinál? Kiszökik.-rázta a fejét hitetlenül.

-Nem baj, majd elmegyek máskor.-erőltettem egy mosolyt az arcomra. Miután befejeztem a reggelit, felmentem a szobámba. 

~~~

11 óra előtt kopogtak.

-Gyere!-kiáltottam.

-Te még nem vagy kész?-lépett be Wyatt talpig felöltözve.

-Tessék?-ültem fel az ágyamban.

-Elviszlek Leavenworth-ba. Már ha neked is megfelel és el kell viselned a társaságom.-támaszkodott meg az ajtóban karba tett kézzel. Kikeltem az ágyból és a nyakába ugrottam.

-Köszönöm Wyatt!-öleltem át a nyakát, míg ő szorosan fogta derekam.

-Anyunak mondtad?-kérdeztem vidáman.

-Aha, ő is benne van. Mivel múltkor is én vittelek, annyi különbséggel, hogy most csak ketten megyünk.-mosolygott rám. Banyek, tényleg. Ketten... Fejezd be, neked ott van Kyle. Igen, Kyle.

-Na, szólj ha kész vagy és mehetünk.-húzta be az ajtóm.

Felvettem egy fekete farmert, fehér hosszú ujjú pólót és a fekete mellényem. Kontyba fogtam a hajam és lesiettem a lépcsőn. Wyatt a kanapén ült Matt társaságában és beszélgettek.

-Kész vagy, Rhea?-nézett fel Wyatt.

-Aha.-mondtam és felhúztam a fekete cipőm.

-Jól nézel ki húgi.-fordult felém Matt, amikor leültem mellé.-Sajnálom, hogy nem tudlak elvinni.-láttam rajta, hogy tényleg bánja.

-Semmi baj, de-tettem fel az ujjam-el kell mondanod kivel találkoztál tegnap.-Wyatt-re pillantottam, aki óvatos mosolyra húzta a száját, aranyos volt, aztán leesett, hogy ő tudta kivel találkozott Matt.

Lots of trying -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now