Berkay dan
Alara'ya ne oluyor? Benim tanıdığım aşık olduğum kız bu değil. O bu kadar kötü birisi değil. Bakışları, hareketleri ve konuşması tamamen değişmişti. Sınıfta Gece'ye saldırmıştı. Ama sonra birden düşüp bayıldı. Yanına gideceğim twitter Emreler beni tutmuştu. Bahadır onu kucağına geçtiğinde delirmemek için zor durdum. Şimdi de bahçeye birlikte çıkmışlardı. Alara başını Bahadırın omzuna koy Gökayla göz göze geldik. Bana Alara'yı göstermişti. Kalkıp ağzını burnunu dağıtacaktım ama Yiğit beni durduruyordu ama Alara'nın en oğlu ... O şerefsizi öpmesi ... Hemde isteyerek işte orada bütün her şey koptu. Karanlık alanlarımda denetimi kaybetmiştim. Alara kalkıp okula gittiğinde bende hızla kalktım ve peşinden gittim. Bu sefer kimse beni durduramayacaktı. Okula girdiğimde onun lavaboda düşündüm o yüzden duvara yaslanarak onun çıkması bekledim. Lavabodan dikey çıktığında hemen kolundan tutarak duvara yasladım.
Bana şaşıran bir şekilde bakıyordu. Bakışları çok ... Çok farklı benim tanıdığım kız bambaşka birine bürünmüştü. Sinirle ona bağırdım.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun! Ne o başını Bahadırın omzuna koymalar" dediğimde yerinden sıçramıştı. Ondan biraz uzaklaştım ve sakinleşmeye çalıştım. Yoksa ona zarar verebilirdim. "Hadi onu her şeyi geçtim Alara. Peki öpmen!" diye bağırdım ve sinirle duvara vurdum. Etraftaki insanlar bizi izliyordu. Onlara aldırmadım. Alara gözlerime uzun uzun baktı. Konuşmadı yine ... Ama sonra birden bağırmaya başladı.
"Sana ne Berkay. İster öperim ister öpmem. İster başımı omzuna koyarım ister dizine seni ilgilendiren bir konu yok!" dediğinde yıkanmıştım. Beni ilgilendirmez mi? Gözlerim dolmaya başımı çevirip görmesini engelledim. Birden beni ittiğinde yere düşecektim ve dengemi sağladım. "Seni evimde uyardım. Bir daha karşıma çıkma diye diye demi? Ama çıktın" diyerek üstüme yürüdü. Ne yani saldıracak mı bana? Benim melezim bana mı saldıracak. Karanlık Kurduna ... Ben daha ne olduğunu anlamadan bacak arama vurmuştu. Acı ile inleyerek yere diz çökmüştüm. Saçlarımı çok sert bir şekilde tuttu. Gözlerine baktığımda mavi gözleri sarıya dönüyordu.
"Bir daha karşıma çıkarsan bu kadar insaflı olmam" diyerek saçlarımı bırakıp yanımdan uzaklaştı. Alara'ya baktığımda Bahadırın yanına gitmişti. Elini tutarak bahçeye doğru ilerlemişti. Sinirle yere vurdum. Sırtımı duvara sertçe bıraktım. Gözlerimi kapattım ve bunun bir rüya olmasını dua ettim. Birazdan bu iğrenç kabustan uyanacaktım. Sevdiğim kadın yanımda olacaktı. Gözlerimi açtığımda rüyamın değil hayatımın bir kabus olduğumu anladım. Yıkılmış bir yerden kalktım. Bahçeye çıkacağım birinin kahkahasını duydum. Defne gülere bana bakıyordu.
"Kıyamam ne oldu Alara beni bırakmaz laflarına Berkay bey"
"Defne canına susamamış isen siktir git"
"Berkay fark ettin mi? Sen kimle olursan ol. Seni aslında gerçekten sevmiyorlar. Hep düşmanla oluyorlar değil mi? Bak mesela bana seni sevdim ama sonra düşmanınla oldu. Yani ikizinle. Alaraya bak ole ama şimdi-" cümlesini tamamlamadan boğazına birleştim.
"Kes sesini kendini Alara ile bir tutma! Sen orospunun önde giden gidenisin. Çıkarın için bütün erkeklerle yatarsın. Ama Alara asla senin gibi değil." Dedim ve boğazını bıraktım. Öksürerek benden uzaklaştı.
"Acıyorum sana"
"Bende sana acıyorum. Neden biliyor musun? "dedim gülmeye başladım. Ama sinirden "Çünkü seni kimse sevmiyor" dediğim Defne üzülerek yanımdan ayrıldı. Ellerimi sinirle ceketimin cebine attım. Atmam ile elime bir şey gelmişti. Hızla sol cebimdeki şeyi çıkarttım. Merakla kağıdı açtığımda kocaman harflerle İMDAT yazını görmem bir oldu. Kaşlarını çatarak dışarı çıktım bizimkilerin yanına geldiğimde soran gözlerle bana baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız / Karanlık İz
VampireAnnesi kurt babası melez olan bir ailede iki tane ikiz kardeş. Biri hilal kurdu biri melez. Gittikleri okullardan sürekli atıldıkları için Mystic Falls daki Salvatore okuluna giderler. Tabi gittikleri günden itibaren Alara ve Egenin başından bela ek...