DÖNÜŞ!

1.6K 111 25
                                    


"Sevgilin Bahadır mı?"

"Evet sevgilim" hayır değil.

"B-bu imkansız! Asla böyle bir şey olamaz "Kafasını sözlerime inanmayarak olumsuz bir şekilde salladı." Kesinlikle imkansız! "

"Sevgilimin kim olduğunu artık öğrendin şimdi peşimi bırak. Berkay Savaş Öztürk "dedim masum görünmeye çalışarak. Ama bu konuda çok başarılı sayılmazdım. Kızgın olduğu dişlerden ve elinin sıktığı zaman beyazlıktan belli oluyordu. Çenesindeki kasların seğiriyordu. "Böyle bir şey olamaz!" dedi sıktığı dişlerinin arasından. "Eğer bahadır ile sevgili isen yemin ederim..." öfkeden göz dönmüş gibiydi.

Yüzünde ihanete uğramış ifade canımı yakmıştı. Ama o da aynı şekilde benim canımı yakmıştı. Yani ödeştik. " Oldu bile. Sen kabul etsen de etmesen de Bahadır benim sevgilim. "

Ela gözlerinin içinde acımasızlık ilan etmişti. "Hayır! Buna izin vermem "dediğinde gözleri siyaha dönüyordu. Sesi fazla çıktığı için Bahadırın sürüsündeki kızlar buraya bakmıştı.

"Sakin olur musun? Bana mı saldıracaksın?"

"Sakin falan olamam! Şuan bana ne hissettirdiğinin farkında mısın? " sinirden etrafı yumruklamak istiyordu. Ama kendini zor tutuyordu. Birkaç adım geriledim.

"İşte bende seni o kızla gördüğümde bunun 2 katını hissetmiştim. Ödeştik Berkay "dedim soğuk bir sesle. Berkay etrafa bakmayı bırakıp bana bakmıştı. Kaşlarını çatıp bir adım yaklaştı.

"Ben orada planı uyguluyordum! Seni aldatmıyordum. Babama kaç kez bunu yapmayacağımı söyledim. Kaç kere karşı çıktım. Yaptıklarımın hepsi senin yanına geri dönmek içindi. Neden senden o gün ayrılmıştım biliyor musun? Seni korumak içindi. Neden başka kızla beraber oldum biliyor musun? Seni, beni hatta bizi korumak içindi. Onları yok etmek içindi. "Dedi ve gözlerini kapattı. Sakinleşmeye çalışıyordu. "Lütfen Alara. Şimdi gözlerimin içine bak ve o dediğini sadece intikam almak için yaptım de. " Sonunda bana o açıklamaya yapmıştı. Duymak istemediğim şeyi en sonunda söylemişti. O an kızgındım ve kırgındım. Ama ona olan kızgınlığım da kırgınlığımda günler içinde yok oluyordu.

"Berkay... Lütfen" dediğimde kolumu sıkıca tutup beni kendine hızla çekmişti. Yüzü yüzüme yaklaştırdı. "Alara!" dedi öfkeli bir sesle. "Sabrımın taşmasına çok az kaldı. Beni delirtmeyecek kadar akıllı olduğunu umuyorum. Şimdi son kez seni uyarıyorum "saf yakıcı bir ateş gibi gözlerini kıstı. "Az önce duyduklarımın doğru olmadığını, sevgilim var saçmalığını sadece intikam için söylediğin değil mi!"

Göğsüme derin bir korku yerleşmişti. Ela gözleri artık siyaha bürünmüştü. Söyledikleri aslında doğruydu. Bu yalan aslında intikam amaçlıydı. Benim yaşadığım acının aynısını ona yaşatmak istemiştim. Peki şimdi ne yapacaktım. Bu yalanın nasıl çıkacaktım. Bahadır ile sevgili rolü mü oynayacağım. Ya Bahadır bu rolü kabul etmez ise. Yada direk gerçeği söylemem mi gerek.

"Alara!" Berkayın bağırması ile yerimden sıçramıştım. Kendimi toparlayıp gözlerimin önün simsiyah gözlerine kenetledim.

"Senden intikam almak için yapmadım. Sen... Sen beni terk ettiğinde çok kötüydüm. Beni o iyileştirdi. Ve sana olan duygularım öldü. Lütfen artık bunu anla ve bizi rahat bırak "

"Sizi. Hah! " dedi gülerek. Dilini dudağının üstünde gezdirdi ve gözlerini kısa bir süreliğine kapattı. Geri açtığında ela gözleri geri gelmişti.

"Şimdi beni unuttuğunu mu söylüyorsun? Bana olan aşkının bittiğini mi söylüyorsun? "

"Evet"

Melez Kız / Karanlık İzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin