Gözlerimi araladığımda hava hala karanlıktı. Camdan dışarı baktığımda okula gelmiştik. Kafamı kaldırdığımda iki çift ela gözlerle karşılaşmıştım. Bana gülümseyerek bakıyordu. Yolda gelirken omzuna uyumuş olmalıyım.
"Geldik" dediğinde silkelendim ve otobüsün içine baktım. Çoğu kişi inmişti. Tek Egemen ve Bahadır kalmıştı. Artık onu her gördüğümde saldırmak istiyordum. Nasıl onun kuklası olmuştum bunu hala anlamıyorum. Egemen çantasını sırtına attık dan sonra otobüsten indi. Bahadır da tam olacağı sırada durdu ve bize baktı. Berkay gözlerini benden çekip Bahadıra sabitlediğinde beni kendine çekti ve saçlarıma öpücük kondurmuştu. Benim gözlerim hala Bahadırdaydı. Bize tiksinir gibi bakıyordu. Onun daha fazla sinir etmek için Berkayın yanına bir buse kondurdum. Bahadır bize son kez baktıktan sonra otobüsten inmişti. Berkayın kıkırdamasını duyduğumda geri ona dönmüştüm.
"Niye gülüyorsun?"
"Bahadırın yüz ifadesine" dediğinde bende ona eşlik ettim. " Tamam hadi inelim artık bir biz kaldık "dediğimde Berkay otobüste gözlerini gezdirdi. Geri gözleri benim ki ile buluştuğunda hınzır bir şekilde gülümsedi ve bana doğru yaklaştı.
"Ben kalmaya razıyım" diyerek bana daha çok yaklaşmaya başladığında hızla ayağa kalktım. "Sen kal ben kalmayacağım." Dedim titreyen bir sesle. Simdi neden sesim titredi ki? Berkay bunu fark etmiş olmalı ki gülümsemesi daha da büyümüştü. Tam bir şey söyleyeceği sırada hızla yanından geçtim. Otobüsten indim. Eve doğru yürüyeceğim zaman Berkay arkamdan bağırmıştı.
"Alara?" ona geri döndüğümde çantamı eline almıştı ve hafifçe sallıyordu. Gülümseyerek çantamı elime aldığım sırada çantamdan tutarak beni kendine çekmişti. Burun buruna gelmiştik.
"Kızarınca sevimli oluyorsun" dediğinde yanaklarımdaki ısı daha da artmıştı. Çantamı kendime çekerek aramızdaki mesafeyi biraz da olsa açmıştım.
"Sabah görüşürüz... Yani yarışma saatinde" dedim ve arkamı dönerek eve doğru ilerlemeye başladım.
"Nereye?"
"Eve" dedim ona dönmeden
"İyi de Sizin evde Gece ve Ege var." Dediğinde olduğum yerde durmuştum. Ve ona doğru döndüm.
"Yani orası benim de evim. "Dediğimde yanıma geldi. "Yani şunu söylüyorum. İkisi evde tek başlarınalar. Ege bana işlerinin olduğunu söyledi hani bil diye "dedikten sonra göz kırmıştı. Ne demek istediğini çok iyi anlamıştım.
"Peki devam etme anladım" dedim gözlerimi kaçırarak.
"O zaman yürü hadi" dediğinde ona soran gözlerle baktım. Bunu anlamış olmalı ki bana açıklama yaptı.
"Ne yarışma saati gelene kadar dışarı da mı gezeceksin. "
"Evet"
"Saçmalama Alara saat daha 6'tı. Yarışmanın başlamasına daha 5- saat var. Ve gün daha doğmadı. "
"Peki ne yapacağım. İyi bir fikrin var mı? "
"Evet var."
"Ne o zaman"
"Bana gel." Dediğinde şaşırmıştım. Çünkü bu cevabı beklemiyordum. Berkay cevap vermediğimi fırsat bilerek kolunu omzuma attı ve "Hadi gidelim" diyerek yürümeye başlamıştık. Hızla kolundan kurtuldum.
"Dur bakalım ben gelmeyi kabul falan etmedim. "
"Alara yine şu inatçı damarın ortaya çıktı. Kızım inat etme. " dedikten sonra kulağıma doğru eğildi. "Hem eğleniriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız / Karanlık İz
VampireAnnesi kurt babası melez olan bir ailede iki tane ikiz kardeş. Biri hilal kurdu biri melez. Gittikleri okullardan sürekli atıldıkları için Mystic Falls daki Salvatore okuluna giderler. Tabi gittikleri günden itibaren Alara ve Egenin başından bela ek...