SİZ YAPTINIZ!

1.1K 88 19
                                    

Güneş yavaş yavaş kendini gösteriyordu. Güneş'in ışıkları denize yansıdığında o kadar güzel bir manzara oluşmuştu ki. Berkay'a baktığımda kumsala uzanmış gözleri kapalı bir şekilde duruyordu. Uyuyor olmalı bu gece hepimiz çok yorulmuştuk. Herkes uzanmış uyuyordu. Güzel havayı içime çektiğimde yine o acı oluştu. Önemsemeyerek Berkay'a geri döndüm ve saçları ile oynamaya başladım. Uykulu bir şekilde gözlerini açtı. Gülümseyerek göz kırptı.

"Günaydın melezcik"

"Günaydın. Uyandırmak istememiştim. Sadece saçlarınla oynayacaktım" dediğinde hiç istifini bozmadı.

"Oyna o zaman" dediğinde geri kestane rengi saçları ile oynamaya başladım.

"Sence bu gün yine dün gece gibi güzel olur mu?"

"İnşallah bu günde güzel olur. Bu gün yine aklımda bir plan var."

"Ne gibi bir plan?"

"Güzel planlarım var sürpriz..." diyerek yerden kalkıp tam dibimde durdu. "Bu gün bizim günümüz. Diğerleri olmadan ve şu spor salonunda kaybettiğin savaşın intikamı şimdi başlıyor" dediğinde itiraz ettim.

"Haksızlık ama sen büyü yaptın." Dediğimde gülerek yanağımı öptü.

"Olabilir sende yapacaktın. Sadece senden önce davrandım. Yani..." dedikten sonra diğerlerine baktı. Onlar hala uyuyordu. Kulağıma doğru fısıldadı. "Bu gün her istediğimi yapacaksın" dediğinde gözlerim büyüyerek geri çekilim

"Aaa oldu canım. Sınırlarımı zorlama istersen ha? "

"O sınırlar bu gün kalkıyor melezcik" dediğinde uykulu bir şekilde Emre araya girdi.

"Ne sınırı " dediğinde Berkay gözlerini devirdi. "Yok ben bu çocuğu uyandırmakla hata yaptım. Geri mi kalbini durdursam. En azından şu güzel ortamı bozan birisi olmaz" dediğinde Emre gülmeye başladı.

"Yok sen bir daha büyü falan yapma direk öldür ya"

"Mantıklı" diyerek Berkay yerden kalktığında Emre kurt hızını kullanarak bizden uzaklaştı.

"Lan şaka yaptım ben. "

"Ben hiç şaka yapmıyorum gel lan. Güzel anlarımızın katili" diyerek Berkay, Emre'yi deli gibi kovalamaya başladı." Senin yüzünden çocuklarıma annenizle şöyle güzel anım oldu diyemeyeceğim. " dediğinde daha çok gülmeye başladım. Resmen bütün kumsalı dolanmışlardı. Emre bana bağırıp yardım istiyordu.

"Alara..."

"Lütfen al şunu..."

"Yengem al şu bizim inek kafalıyı" dediğinde gülmekten kumsala uzandım. Karnım çok ağrıyordu. Diğerleri de Emre'nin çığlığına uyanmıştı.

"İnek kafa mı? Bırakacaktım ama vazgeçtim" diyerek hızını arttırdı. Eylül gözlerini açmaya çalışarak bir şeyler mırıldandı.

"Yine Emre ne yaptı?" dediğinde gülmem iki kantına çıktı.

"Sence" dediğimde Gece araya girdi.

"Dur ben söyleyeceğim. Kesin Berkay bir romantiklik yaptı. Ki bu aralar romantik günleri olsa gerek. Emre de bunu bozdu"

"Yani sayılır " dediğimde Gece kendini gösterdi. "Eh kardeşimi tanıyorum da konuşuyorum." Emre'nin çığlığı tekrar duyuldu.

"Lan güleceğinize alsanıza şunu" diye koşarak önümüzden geçti. Berkay durdu ve bize baktı.

"Sizce de Emre arkadaşımız çok koşmadı mı? Baksanıza ateş bastı. Ferahlasın mı?" dediğinde Emre bağırdı.

"Yo hiç ateşim falan yok. Defol git"

Melez Kız / Karanlık İzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin