SENİ ÖZLEDİM...

2K 136 14
                                    

Alara dan

Şarkı bittiği zaman mekanda yüksek sesli bir alkış oluşmuştu. Yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşmuştu. Elimdeki mikrofonu yerine taktığım zaman gözüm dövmeli olan koluma kaymıştı. Hayır o burada mı? Kafamı hızla kaldırdım ve seyirciler içinde onu aradım. Ama yoktu. Peki o zaman nasıl oluyordu da onun kurdu benim kolumda belirgin oluyordu? Sahneden hızla inip bizimkilerin yanına doğru ilerledim.

"Berkay nerede?" dediğimde hepsi bana boş gözlerle bakmıştı.

"Alara iyi misin? Kaç kere söyleyeceğiz Berkayın yerini bilmiyoruz "

"Ama kolum Gece" diyerek dövmeli kolumu gösterdiğimde sadece benim kurdum vardı. Ben kafayı mı yiyordum.

"İkiz iyi misin?" O dövmeyi gördüğüme yemin bile edebilirdim.

"Siz takılın ben biraz hava alacağım."

"Yanında gelmemi ister misin?"

"Hayır Yağız dediğim gibi hava alıp geleceğim. Siz takılın "dedim ve masada duran çantamı alarak dışarı çıktım. Dışarı çıktığımda yüzüme esen soğuk rüzgarla kendime bir nebze olsa gelmiştim. Kolum tekrar baktığımda yine aynıydı. Tek benim kurdum. Ama sahnede o siyah kurdu görmüştüm. Çantamda olan telefonu bir hışımla çıkarttım ve Tunçu aradım. İlkte açmamış ama ikinci çalışta açıştı.

"Alara"

"Tunç sana bir şey soracağım ama bana doğruyu söyleyeceksin"

"Tamam"

"Berkay burada mı?"

"Hayır Alara"

"Peki o zaman bize yaptığın o dövme. "

"İz demek istedin"

"Her neyse. İşte o iz Berkay yanımda yokken belirdi. Bu mümkün olmaz "

"Bu mümkün Alara"

"Nasıl?"

"O iz sadece el ele tutuştuğunuzda belli olmuyor. Aynı anda aynı şeyleri yaptığınızda da belli oluyor. Berkay boşa o izi seçmedi. Ayrı olsanız bile ikinizde ortak ne yaparsanız yapın belli olur. "

"Şimdi anladım. Tamam Tunç teşekkür ederim. Ve bir şey daha soracaktım. "

"Sor bakalım"

"Berkay nerede biliyor musunuz? Hayır demeyin çünkü çocuklar sadece sizin bileceğinizi söyledi. " Tunç ilkte bir şey söylemedi derin bir nefes aldı ve sorumu cevapladı.

"Evet Alara nerede olduğunu biliyorum. "

"Peki söyler misiniz?"

"Söylerim ama gitmeyeceğine söz vermelisin. Eğer gidersen avcılar seni takip eder ve onu tehlikeye atabilirsin "

"Söz veriyorum."

"Berkay şuan Fransa da"

"Tamam Tunç tekrar teşekkür ederim"

"Alara"

"Efendim"

"Gitmeyeceğine söz verdin" dediğinde kendime sövmüştüm.

"Hı hı görüşürüz Tunç" diyerek telefonu kapattım. İçeri gireceğim diğer bizimkiler çıkmıştı.

"Gidiyor muyuz?"

"Gidelim zaten yarın okul var"

"Yarın?"

"Alara yarın Pazartesi"

Melez Kız / Karanlık İzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin